Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Lige for at gøre et par ting klart. Har læst hele posten igennem og ingen nævner det.

Mdma og amf er ikke psychdeliske stoffer. Men stimulanser og de to stoffer har en helt anden virkning på de fleste end psychdeliske stoffer har. især i byen.

Din personlighed bliver i højere grad sat på prøve ved psychdeliske stoffer end den gør med stimulanser og derfor kræver det meget mere erfaring at tage psychedeliske stoffer i byen end stimulanser gør. Generelt vil jeg mene at psychedeliske stoffer ikke egner sig til by tur brug, ihvertfald ikke for de fleste.

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
man siger da ikke nej til et khul på et provinsdiskoteks dansegulv?.. eller..

jeg holder alt andet end amf, alkohol og tjald væk fra by/festlivet... både for deres og min skyld :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Selvfølgelig kan man tage psy i byen, men det kan nemt ende i kaos og kun gå ned at bakke, i byen er det svært lige at gå uden for at komme ned på jorden igen. Det kan ske for alle, og det er bestemt ikke sjovt. I værstefald kunne ordensmagten komme ind i billedet, og i kender selv overskriften som vi ikke er vilde med på efterhånden, mere forbud. Man skal godt nok tage ansvar hvis man vil hoppe rundt på psykedelika uden i byen.

Bare pas godt på jer selv :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har været i byen på: Kiks, MDMA, speed, Hash og coke

Jeg er dog kun blevet revet fat i en gang. Det var da jeg var på kiks på det lokale diskotek og dansede ret fucked med den sygeste kæbe og øjne.. Og så var der en dude der rev fat i mig ret agressivt og konstaterede jeg havde taget speed.. Hvilket jeg så ikke havde, men vi kom frem til jeg var på E.. Det var fint nok sagde han, han vilde ikke melde mig. Men jeg skulle slappe af i de øjne! GRR :p - Heldigvis slap jeg godt fra den oplevelse

Jeg er også blevet snuppet nytårs aften da jeg var på MDMA. Jeg var til en ret stor privatfest, hvor der var ret mange der var på stoffer. En af mine bekendte har valgt at trippe E, og hun har ikke en skid forstand på det og får det dårligt og sådan og nævner så mit navn til dørmændende og at jeg sælger den aften ( gjorde jeg ikke, og har heller aldrig solgt ) ..
- Jeg står så og ser på fyrværkeri da de finder mig og de siger at nu har de et stort tillidsproblem osv. fordi jeg havde sagt at jeg ville holde de regler der var blevet sat op ( ingen stoffer, vold og sådan.. Det normale )
Nå men jeg får tager en fin snak med dem og de vil lade mig blive men vil have resten af mine stoffer.. Og de får så en kapsel med 90 mg mdma i.. Og jeg fik lov til at blive :)

En anden gang havde jeg stået med en ven og købt 2 piller af en gut på et diskoteks-toilet.. Jeg går så hen for at vaske hænder da en dørmand stormer ind. Han ser så ikke mig og jeg er hurtigt forduftet, han kommer så igen da jeg er halvvejs gennem dansegulvet og spørger hvad jeg lavede derude ( smider mine piller uden han ser det ).. Da jeg er blevet forhørt i 3 sekunder eller noget kan jeg ved hjælp af min mobil samle begge piller op :P hehe..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Alkohol og/eller stimulanser (MDMA, methylon, coke, amf, meth osv.): I byen og til fester

Psykedeliske stoffer, opioider, downers, hash og god rødvin: Alene eller sammen med et par gode venner

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København N
Det kommer meget an på set & setting - sjovt nok :D
Hvis jeg endelig indtager stimulanser når jeg er i byen er det enten MDMA eller amf, da cola er en meget dyr fornøjelse. Alkohol har det altid med at gøre en bytur spændende så det er første prioritet.

Psykedeliske stoffer indtages altid et dejligt rart sted med højst 3-4 venner og noget god musik. Har slet ikke psyken til at tage i byen på syre.

Jeg har aldrig oplevet problemer med at være på stimulanser eller psykedeliske stoffer i byen. Det er sjovt nok altid det lovlige ethanol der laver lort i den?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Når jeg siger at jeg elsker at gå rundt i byen på svampe, mener jeg ikke om aftenen eller natten på et diskotek, men bare en tur igennem gågaden og se på folk :D Har aldrig været i byen på svampe eller lsd.

Senest rettet af Arius 01 apr 2008 23:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Det skal jo også lige siges at det kommer an på dosen af svampe, jeg kender mange der hygger sig på lavdosis psilocybin og stadig kan fungere socialt med folk. Det jeg nok vil påpege er at grunden til folk advarer mod at tage specielt lsd og svampe i byen er pga usikkerheden ift dosis. Den dag du løber på svampe du tror er cubensis, men er azurescens eller et 300 mærke istedet for et 80... Stoffer hører hjemme hjemme indtil man kender sit stof og dosis.

Når det er sagt så har jeg holdt mig til det man kunne kalde en tripkalender. Altså en kallender hvor man plotter ind hvornår man har taget hvad. Det gør det nemmere at planlægge ens oplevelser med stoffet og man ser hurtigt hvis det ikke er så smart eller om dosis øges. Hvis jeg kigger tilbage er trippene ofte aftaget til bare én eller 2 gange årligt, for derefter at være 4 gange årligt og så sprunget flere år over.

Man kan også vælge at skrive alle stoffer på såsom alkohol, nikotin osv. på, men det er næsten for skræmmende bare efter 6 mdr.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Min fedeste og mest fuckede oplevelse på psykedelia var på svampe til en privatfest hvor der var 25 - 30 mennesker i en alt for lille lejlighed :D. Men fik da fortalt og vist et par knægte hvorfor og hvordan man brænder joints lige + at der var singstaar 2 på fuld udblæsning hele natten :).

Dosen var 2,5g filipinske :D

Titel: .
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Personligt syntes jeg det er noget af det fedeste at trippe i byen men så det også på stoffer som er opkvikkende hvis det er til techno events eksempelvis i amager bio. Men hvis man ikke føler sig sikker på at gøre det i byen så lad være fordi så kommer omgivelserne bare til at påvirke en negativt hvis man har det sådan.

8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Kaktus Klausen skrev:
Når det er sagt så har jeg holdt mig til det man kunne kalde en tripkalender. Altså en kallender hvor man plotter ind hvornår man har taget hvad. Det gør det nemmere at planlægge ens oplevelser med stoffet og man ser hurtigt hvis det ikke er så smart eller om dosis øges. Hvis jeg kigger tilbage er trippene ofte aftaget til bare én eller 2 gange årligt, for derefter at være 4 gange årligt og så sprunget flere år over.

Man kan også vælge at skrive alle stoffer på såsom alkohol, nikotin osv. på, men det er næsten for skræmmende bare efter 6 mdr.

Smart! Overvågning af sig selv, for måske man skjuler noget for sig selv? Det kan også være et godt personligt våben mod afhængighed, samt en motivering ved kold tyker.

Men det viser bare hvad jeg længe har indset:
Dette forum er en guldgrube, ikkun hvad stoffer angår.

Titel:
Medlem

Jeg plejer at trippe alene:) Men siger ikke nej tak til at indtage et hygge stof sammen med vennerne. Regner med til sommer, at jeg skal ryge noget råopium. ude i den skønne natur:D Går ikke i byen, kun til privat fester. Men det finder jeg mig nu godt tilpas med.. Min fedeste stof oplevelse var alene hjemme, sidste sommer. Hvor jeg indtog nogen opiater, ga' en fantastisk varme og eufori.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Bare lidt flueknepperi. Jeg undrer mig over hvordan folk anvender betegnelsen "at trippe". I min verden er det kun når man indtager et egentligt psykedelisk stof (LSD, svampe, 2C-B o.m.fl.) at man opnår et trip, men det virker til at mange bruger ordet i flæng, til opkvikkende stoffer, empatogener, opiater og så videre.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Bare lidt flueknepperi. Jeg undrer mig over hvordan folk anvender betegnelsen "at trippe". I min verden er det kun når man indtager et egentligt psykedelisk stof (LSD, svampe, 2C-B o.m.fl.) at man opnår et trip, men det virker til at mange bruger ordet i flæng, til opkvikkende stoffer, empatogener, opiater og så videre.

Fuldstændig enig. At "trippe" på opium eller kokain er imo noget forbandet sludder.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
Prometheus skrev:

Fuldstændig enig. At "trippe" på opium eller kokain er imo noget forbandet sludder.

Ja den er god nok. Et trip tilhøre gruppen psykedelika, opium, stimulanser oa. kaldes en rus, det er selvfølgelig også mange andre ord.

Jeg ved der er mange som siger de tripper på amf, ryg eller når de skal på lokum, men det gør det altså ikke til til trip ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Efter min mening er trippe også noget man gør på Svampe, syre og den slags.

Farver og tankespind :mrgreen:

Titel:
Medlem

I har ret. Jeg bøjer mig i støvet for de vise mænd:D

Titel:
Medlem

Jeg tager ikke stoffer såsom coke, amfetamin, Xtc, GHB osv..
Jeg holder mig til at ryge hash..'
Og så indimellem tager jeg Benzoer da jeg godt kan lide virkningen,,
Det er ikke de hårde som råhypnol osv vi snkker her..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Når solen går ned, det er virkelig smukt at se på, og alle træer får et rødligt skær, himlen er flot. Dog varer en solnedgang desværre ikke så længe.

Men ellers når det er halvmørkt dejligt vejr udenfor og i godt selvskab.

Mit foretrukne er stimulanser og depressanter( GBL alkohol)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg foretrækker at tage de store trips, sammen med en mindre gruppe mennesker, maks 10 mennesker.
Der er ikke noget bedre end at sidde og trippe hele natten sammen med nogle man stoler på og har det godt med.

Små trips bliver skudt af til techno, eller på en enlig gåtur ud i verdenen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]