Jeg har været i byen på: Kiks, MDMA, speed, Hash og coke
Jeg er dog kun blevet revet fat i en gang. Det var da jeg var på kiks på det lokale diskotek og dansede ret fucked med den sygeste kæbe og øjne.. Og så var der en dude der rev fat i mig ret agressivt og konstaterede jeg havde taget speed.. Hvilket jeg så ikke havde, men vi kom frem til jeg var på E.. Det var fint nok sagde han, han vilde ikke melde mig. Men jeg skulle slappe af i de øjne! GRR :p - Heldigvis slap jeg godt fra den oplevelse
Jeg er også blevet snuppet nytårs aften da jeg var på MDMA. Jeg var til en ret stor privatfest, hvor der var ret mange der var på stoffer. En af mine bekendte har valgt at trippe E, og hun har ikke en skid forstand på det og får det dårligt og sådan og nævner så mit navn til dørmændende og at jeg sælger den aften ( gjorde jeg ikke, og har heller aldrig solgt ) ..
- Jeg står så og ser på fyrværkeri da de finder mig og de siger at nu har de et stort tillidsproblem osv. fordi jeg havde sagt at jeg ville holde de regler der var blevet sat op ( ingen stoffer, vold og sådan.. Det normale )
Nå men jeg får tager en fin snak med dem og de vil lade mig blive men vil have resten af mine stoffer.. Og de får så en kapsel med 90 mg mdma i.. Og jeg fik lov til at blive

En anden gang havde jeg stået med en ven og købt 2 piller af en gut på et diskoteks-toilet.. Jeg går så hen for at vaske hænder da en dørmand stormer ind. Han ser så ikke mig og jeg er hurtigt forduftet, han kommer så igen da jeg er halvvejs gennem dansegulvet og spørger hvad jeg lavede derude ( smider mine piller uden han ser det ).. Da jeg er blevet forhørt i 3 sekunder eller noget kan jeg ved hjælp af min mobil samle begge piller op

hehe..