Lev vel, er nok ikke noget dårligt bud..
Jeg lever efter opfattelsen af at eksistens er en illusion.. Jeg har haft nogle oplevelser på DMT mit ellers kritiske sind ikke kan stritte imod. Oplevelsen af en kraft der rystede alt jeg kender til stumper for senere at vende vrangen ud på sig selv. Det var den ultimative zen oplevelse.
Tomt, lysende, magisk..
Glemte alt om ego, virkelighed, mening.. Det var 100% fred..
Jeg har fået den opfattelse at livet blot er en drømmelignende kvalitet, hvori vi tror vi er adskildte og hjemløse.. alene.. sepererede..
Jeg ser det lidt som et spil/drøm hvori der er et mål.. Et mål vi konstant prøver at nå, uden egentligt at vide hvad dette mål er.
Det er det kosmiske spil.. Den kosmiske joke..
Det er sjovt at se hvordan videnskaben og filosofer prøver at finde den primære grund for denne eksistens.. De opdager aldrig at de leger skjul med sig selv. Kilden vil ikke opdages.. Derfor bliver den ved med at multiplere spørgsmålene hver gang en opdagelse har fundet sted.
Vores sind er sku et skummelt spetakel
Tja.. Det kan godt lyde new age, men jeg ser det ikke for at være mere new age end ideen om at kvante fysikken har ret, eller det newtonianske synspunkt er korekt. Jeg tror ikke der er nogen sandhed.. I såfald vil vi aldrig finde den.. Hvis vi finder den er det i form af en oplevelse vi ikke kan dele med vores begrænsede og primitive kommunikations former.
Dette er min filosofi, og du har din.. Men i bund og grund gælder livet vel bare om at leve vel.. Det kan vi vel alle blive enige om?
/Cope aka. Lila