Resist skrev:
Det første klip viser tre fyre fra scientology der er dybt hjernevasket.
Det næste viser en scientology sikkerhedsvagt, der tager billeder af en civil, der filmer scientology bygningen, samt følger efter ham.
Det sidste viser sande beviste faktaer. Såsom at L Ron Fuckard, er røget ind og sidde for at have infiltreret den amerikanske regering, samt mord som de ER blevet dømt for.
Hvad har det med fordomme at gøre?
Der har været vist klip i tv og findes masser af klip der viser mange hjernevaskede mennesker med forskellig tilhørsels forhold.
Der er masser af klip der viser folk der bliver temlig blæst på stoffer.
Der er klip der kunen bruiges til at vise "hvor sindsyg man bliver" af at tage stoffer.
Der er mange der er dømt for at tage stoffer / besidelse og andre gerninger i påvirket tilstand.
og sådan kunnne man blive ved.
medlemmer eller fordensagsskyld grundlæggere, mindre gruperinger i bevægelsen og formænd er ikke nødvendigvis et udtryk for religionens/bevægelsens helhed.
jeg siger ikke scientology ikke er fucked det mener jeg alle religiøse grupperinger er. og der er sandelig mange kristne grupper der altid har forsøgt at indfilterer regeringer.
og scientology er bestemt ikke værre end meget at det andet der er som man ikke har så travlt med fordi det er ikke så nyt og der har ikek været sat skræmme kampagner igang ( ja der er sandelig kristne grupper der spreder propagande om alle andre religioner, på samme måde som der spredes propagange mod stoffer)
Det undre mig ikke scientology er fucked, det undre mig at det undre folk at de og de fleste andre religiøse bevægelser kan have, egoistike, økonomiske, politiske og andre motiver end blot og bart spirituel vækkelse..