Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Portuz skrev:

Kan sagtens se hvor du vil hen, men selvom jeg gerne vil bestige Mount Everest så er skal jeg have klaret en masse andre bjerger for at være klar.
=
Start roligt ud, ingen stress eller hast, det skal nok komme :)

Jo men hvorfor skulle man komme ud og flyve når det man ville var at dykke efter fisk?

på normalt sprog hvorfor tage et stof som gir dig en masse farver når det du leder efter er de dybe tanker?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fordi man skal starte et sted, det ved du jo også godt, en rigtig god start på psykedeliske stoffer er typisk 2cb eller svampe. Det foreslår folk altid, måske er der noget om snakker. Vi er jo alle forskellige og svampe er naturens første psy forslag og 2C-B er syntetiske førstegang forslag

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Portuz skrev:
Fordi man skal starte et sted, det ved du jo også godt, en rigtig god start på psykedeliske stoffer er typisk 2cb eller svampe. Det foreslår folk altid, måske er der noget om snakker. Vi er jo alle forskellige og svampe er naturens første psy forslag og 2C-B er syntetiske førstegang forslag

Hehe jaja men jeg anbefalder jo også svampe da de ikke har det med at være helt så visuelt som 2c-b men mere hen af gode dybe tanker.. og det er efter hvad jeg kan se lidt det han leder efter.. har ikke set han leder efter det store farveladeland.. man kan jo være jeg har læst ved siden af :)

Men gir dig da ret Portuz det skal du ikke tage fejl af, jeg mener bare at det ikke er 2c-b han leder efter, men kan jo være jeg husker forkert hvad han har skrevet :)

(tror bare jeg skal være til besvær idag :))

Peace

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Julleboy skrev:
blir nød til at spørger om der er nogle som får de dybe tænker på det?

Jeg har selv haft spirituelle oplevelser på 2CB.

Med den rigtige set (fordybelse, lukkede øjne og indadvendt bevidsthed) & setting (100 tændte stearinlys, Carbonbased Life Forms på anlægget og nogle gode venner i sofaerne ved siden af) kan det absolut godt lade sig gøre :D

Jeg syntes selv at svampe var lidt for tunge/komplicerede til mine første trips.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Apfe skrev:
#Om Shanti
Det første du skrev, tror jeg er en eller anden joke.. men jeg ikke fik sgu helt fat i den....? :P

Det andet du skriver, synes jeg er et rigtig godt spørgsmål. Som jeg har nævnt tidligere i denne post, søger jeg en 'spændende oplevelse.' Blot at have det godt, er ikke af allerhøjeste prioritet. Trippet må gerne være lærerigt og få mig dybere ind i mig selv og mine følelser og stemninger, end jeg kan, når jeg er ædru. Rusen man oplever med et psykedelikum, synes jeg udfra, hvad jeg har lært/læst indtil videre, at være den, der kommer tættest på det mål :)
Håber det var svar nok :)

Det var svar nok, man kan se at du tænker over det, hvilket du sikkert også gjorde inden jeg spurgte - det var bare det jeg ville opfordre dig til (at forsætte med). ;) -Jeg skrev fordi jeg synes du bruger nogle ret storladne begreber om nogle kemiske substanser: spirituelle oplevelser, indsigt i livet, komme dybere ind i sig selv, med mere. Jeg ved godt, at det er en del af den folklore, der er omkring "bevidsthedsudvidende" stoffer. Om det er sandt, at man kan finde visdom ved at indtage et stof, afhænger selvfølgelig af, hvad man mener, når man taler om den slags: har man f.eks. fået indsigt i livet, blot fordi man selv synes det..

Det første jeg skrev var en halv joke - det er en oplevelse, som man kan have under meditation. Husk på, at vi hallucinerer hele tiden. Det behøver man ikke noget hallucinogen for. Men fordi sindet er så perfekt, som det er, er der mange, der ikke opdager det.

God rejse - nu og til sommer! ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 4300 - holbæk
2c-b er klart at foretrække hvis man aldrig har set verden fra en lidt anden vinkel før :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Julleboy skrev:
blir nød til at spørger om der er nogle som får de dybe tænker på det?

Jeg har selv haft spirituelle oplevelser på 2CB.

Med den rigtige set (fordybelse, lukkede øjne og indadvendt bevidsthed) & setting (100 tændte stearinlys, Carbonbased Life Forms på anlægget og nogle gode venner i sofaerne ved siden af) kan det absolut godt lade sig gøre :D

Jeg syntes selv at svampe var lidt for tunge/komplicerede til mine første trips.

Okay lækkert må jeg prøve og se om jeg os kan ramme :D
Så kopier jeg din idé om set/setting :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]