Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 131 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
@ And. Du kan vel ikke sige at de er udlændinge når de har dansk statsborgerskab. Du kan heller ikke bare landsforvise folk uden videre. Da slet ikke uden en retssag. Det enkelte individ har rettigheder.

Din holdning til politiet er godt nok naiv. En ting er at politiet er småracistiske og generelt nogle bøller. Det som er meget værre er at politiet kan slippe væk med at skyde folk, selvom sitiationen ikke var livstruende for dem. Sker gang på gang. Et alvorligt hul i borgerens retssikkerhed. Vandkanoner ville måske være en god ide, vil jeg dog medgive.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Resist skrev:
I folkeskolen gik jeg i klasse med tre udlændinge. De sidder alle i fængsel nu.

Du må have en ufattelig dårlig indflydelse, på dine omgivelser! :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Halugenlampe skrev:
@ And. Du kan vel ikke sige at de er udlændinge når de har dansk statsborgerskab. Du kan heller ikke bare landsforvise folk uden videre. Da slet ikke uden en retssag. Det enkelte individ har rettigheder.

Din holdning til politiet er godt nok naiv. En ting er at politiet er småracistiske og generelt nogle bøller. Det som er meget værre er at politiet kan slippe væk med at skyde folk, selvom sitiationen ikke var livstruende for dem. Sker gang på gang. Et alvorligt hul i borgerens retssikkerhed. Vandkanoner ville måske være en god ide, vil jeg dog medgive.

Ja, selvfølglig skal de have en retssag, ellers ville Danmark jo være endnu mere en forbryderstat end den er!
Mht. politiet vil jeg dog ikke kende mig skyldig i, at være naiv. Hverken taseres eller vandkanoner har døden til følge; jeg taler jo ikke om milits-politi der går med fuldautomatiske maskingeværer? Det er jo kun indsatsstyrken der skal have disse.

Når du taler om de svipsere som politiet uundgåeligt laver i ny og næ - selvfølgelig tragisk at et "uskyldigt" menneske dør - så vil jeg dog påstå, majoriteten af gangene er til at forstå fra politimandens POV. Selvfølgelig skal de ikke undskyldes for at plaffe hvem som helst ned, men uheld og fejlkalkuleringer er uundgåelige - især når man, som dem, ikke har tid til at tænke så meget, da tøven kan være fatalt. Der er jo også - især i amerika - stor forskning indenfor ikke-dødelige våben der pacifiserer forbryderen relativt humant. Heriblant kan gummikugler og vandkanoner tælles, og det er disse våben der bør komme i brug.
Der er faktisk også udviklet en mikrobølgekanon der gør hudoverfladen skoldende hed, uden at skade mere, og en lydkanon der paralyserer mennesker ved hjælp af højfrekvent støj! Disse to kommer dog nok aldrig i brug, de er også en smule overdrevet, synes jeg selv.

Derudover vil jeg komme med et fakta om USA:
over 2 mio. kriminelle handlinger bliver undgået pga. våbenbesiddelse hos offeret. Kilde: Henrik Fogh Rasmussen - Amerikanske tilstande(værd at læse)

Men okay, nu har jeg heller aldrig selv oplevet de slemme politimænd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Prometheus skrev:
KingOfBongbong> Jeg har sjældent gjort brug af den hadede rolleye-smiley, men denne gang kan jeg altså ikke holde mig tilbage.
Here goes: :roll:
Læs lige MD's indlæg engang til grundigt. Mener han mon alt han skriver i sit indlæg, sådan 100% helhjertet?

ok ok ok ironi og internet kan være svært at fange... men kan godt se det nu.

har nok nåede at gøre med at jeg rent faktisk har mødt folk med sådane holdninger no shit

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Er forældre egentlig ikke økonomisk ansvarlige for unge under 18, i andre henseender?

NEJ. Selv hvis ungen er 10 er det ungen selv (der sagtens kan få civilt erstatsningskrav - men selfølig ikke straffes). Det er et grundlæggende principt at DK netop er VÆK fra den slægts-straf-mentalitet - den skal ikke luskes ind nu...
Jeg mener at kunne huske at man mener at barnet selv får culpa omkring en 4-5 år (kan desværre ikke finde kilde, måske UfR et sted)

Titel:
Medlem

Forældrene skal ikke stilles til ansvar for deres børns handlinger.
Tror i selv at de opfordrer deres små til at de går og brænder ting af?
Tænk jer nu om. De aner højest sansynlig ikke en fuck af hvad deres unger laver.
Jeg har selv udøvet hærværk da jeg var et lille, og jeg har fået en udemærket opdragelse. Sikkert bedere end jeres. Jeg har altid lært at jeg ikke skal sætte mig højere end andre hvilket i ikke virker som om i har lært.
En anden ting. hvor kommer den følelse fra der får jer til at tro ejer dk.
Hvad fanden har i nogen sinde gjort som kan sætte jeg selv som dommere for hvem der skal have lov til at være i danmark?
Seriøst man. I opfører jer som nogle små konger.
Et af de store problemer er at 'vi' ikke ser 'dem' som danskere.
Hvis man er født i danmark er man vel dansker? Uanset om ens forældre er fra irak, kina, england eller en lille lorteby på sjælland.
At smide folk for porten er en falit erklæring.
Vi vil så gerne fremstå som et civileret land men ligeså snart der er noget der bryder vores lille verden skal det bare ud og så langt væk så vi aldrig får det at se igen. Er det en måde at løse tingene på? ikke i mit hovede ihvertfald. Det minder mest af alt om en alkoholiker der flygter fra sig selv istedet for at se problemet i øjnene og gøre noget ved det.
Hvis vi smider lille ali og hans familie 'hjem', hvem siger så muhammed ikke gør det samme imorgen? Tror i virkelig at måden at ændre tingene på er at straffe. For det er jo det vi selv kæmper i mod herinde, bare med narko istedet. Jeg ved godt der er forskel på tingene men ikke desto mindre kan jeg sagtens drage en parralel imellem de ting.

Vågn op forhelvede!!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
And skrev:

Når du taler om de svipsere som politiet uundgåeligt laver i ny og næ - selvfølgelig tragisk at et "uskyldigt" menneske dør - så vil jeg dog påstå, majoriteten af gangene er til at forstå fra politimandens POV. Selvfølgelig skal de ikke undskyldes for at plaffe hvem som helst ned, men uheld og fejlkalkuleringer er uundgåelige.

Det du kalder svipsere er noget som bare ikke må ske. Du kender sikkert udtrykket "triggerhappy". Det er f.eks ikke i orden når politiet skyder en sindsforvirret mand i brystet, så han efterfølgende dør. Der mener jeg helt sikkert der må være en grænse, der hedder at man allerhøjst skyder efter benene, medmindre personen peger direkte på dig med et skydevåben.

Det der med at det er forståeligt fra politimandens synspunkt duer ikke.

Når der så bliver klaget, og det er det værste, går politiet fri i 98 % af sagerne. I 2006 fik 8 ud af 379 klager medhold.
http://avisen.dk/umuligt-ret-klager-politiet-200208.aspx
Det sker fordi statsanklageren og politiet hører under samme anklagemyndighed. Dem som behandler klagerne er så at sige bongkammerater med dem som der klages over.
http://www.amnesty.dk/default.asp?page=1983&lang=da

Politifolkene ved selvfølgelig dette og føler derfor at de kan tillade sig mere.

And skrev:

Derudover vil jeg komme med et fakta om USA:
over 2 mio. kriminelle handlinger bliver undgået pga. våbenbesiddelse hos offeret. Kilde: Henrik Fogh Rasmussen - Amerikanske tilstande(værd at læse)

:? Stod der noget om hvor mange kriminelle handlinger der opstår som følge af våbenbesiddelse hos gerningsmanden?(eller pga war on drugs, for den sags skyld)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
LOOOL Resist, fuck hvor fik jeg grinern over det youtube-klip :lol:

"Er det din bærbar?", "nej det firmaets...", "Vil du ha' en??"... Hold kæft hvor er han bare den perfekte stereotype perker ham der!

Ej, men back on topic... For at være helt ærlig, tror jeg sq bare at de keder sig, som flere har forslået tidligere. Alt det der pis med at de føler sig krænket af politiet og at politiet taler ned til dem kan de tage og stoppe skråt op i røven... Jeg tror at mange af dem er lidt små-paranoide og ser racister overalt.

Jeg er pærre-dansk, og jeg er sq også blevet visiteret af politiet, og har endda været ude for at skulle smide alt tøjet, og efterfølgende blive bedt om at sprede mine røv-balder.... Og ja, de taler ned til folk, og er tit pisse-provokerende, politiet altså... Men det er de sq uanset om man er dansker eller udlænding.

Og ja det er under alt kritik, at politiet opfører sig sådan, og det er for dårligt. Men det er fandme ingen grund til at begynde at sætte ild til hele landet! Jeg tror at rigtig mange af dem som er i uro-patruljen, selv var blevet dybt kriminelle hvis de ikke var blevet politimænd.

Men de små møgunger der render og laver alt balladen her, de skulle seriøst smides på porten. Ihvertfald dem der ikke har dansk statsborgerskab ihvertfald... så nogle små utaknemmelige svin! Ved ikke hva de rent faktisk forventer at få ud af det her, eller om de overhovedet forventer at få noget ud af det... En ting er sikkert og det er, at de får hverken respekt ud af det, og de får heller ikke ud af det at folk ligepludselig begynder at lytte til dem, og tager dem seriøst.... De skyder i virkeligheden dem selv i foden... Men måske vil de ikke have andet ud af det, end lidt sjov og hygge med at rende rundt og smadre for millioner af kroner...

Det værste af det hele er at de ødlægger det for den store gruppe af invandrere, som rent faktisk godt vil være en del af, og med til at yde til vores samfund.

Ligenu går jeg bare og venter på at ny-nazisterne begynder at brænde indvandre-kiosker ned og så videre...

Titel:
Medlem

Hurby skrev:
Jeg har altid lært at jeg ikke skal sætte mig højere end andre hvilket i ikke virker som om i har lært.

Skimter jeg en snert af et kæmpe problem i Danmark, kaldet jantelov.

Anyway, Hurby, du skriver at du har fået en bedre opdragelse end alle andre (hvilket jeg virkelig tvivler på) og at du samtidig har begået hærværk? Skal det tolkes, som om at alle kan begå hærværk, uanset opdragelse?

Pointen med økonomisk ansvarlighed er jo, at få forældrene til at engagere sig mere i deres børn og følge med i hvad de går og laver - tage ansvar.

Og drop da det der med at vi dømmer folk? Det her er en debat, om hvem der står bag, hvorfor, og hvordan man løser problemet.

Du skriver vi ikke ser dem som danskere? Det mener jeg er forkert, og hvis det stod til mig smed man alle ud, der opfører sig sådan. Danskere, som ikke-danskere. Problemet er selvfølgelig hvor man skulle smide danskere hen. :wink:

Er det en faliterklæring, at smide folk ud af landet? Nej, selvfølgelig er det ikke det. Der er så mange mennesker, der allerede er 'erklæret falit' og som er fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde. Det er svært at bygge et samfund op, af folk der ikke har lyst til at være en del af samfundet. Så hvorfor er de her så, kan man jo spørge sig selv. (Det gælder igen danskere såvel som ikke-danskere)

Samfundet skal tilpasses befolkningen, men befolkningen skal så sandelig også tilpasse sig samfundet.

Titel:
Medlem

Narkose-Bøvsen skrev:
Men de små møgunger der render og laver alt balladen her, de skulle seriøst smides på porten. Ihvertfald dem der ikke har dansk statsborgerskab ihvertfald...

Hvis vi ikke kan klare opgaven det er at integrerre den lille del det drejer sig om så mener jeg heller ikke vi på nogen måde kan stille os selv højere end de muslimske lande vi ellers taler så meget ned om.
De folk der har udøvet hærværk skal vel i fængels som du og jeg?
Tror du virkelig løsningen er at udvise folk?
Hvis vi siger vi fik smidt alle ud. Hvad bringer morgen dagen så tror du?
Tror du virkelig vi så kommer til at leve en dejlig morten korch film?
(indsæt bræk smiley)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Halugenlampe skrev:
Det du kalder svipsere er noget som bare ikke må ske. Du kender sikkert udtrykket "triggerhappy". Det er f.eks ikke i orden når politiet skyder en sindsforvirret mand i brystet, så han efterfølgende dør. Der mener jeg helt sikkert der må være en grænse, der hedder at man allerhøjst skyder efter benene, medmindre personen peger direkte på dig med et skydevåben.

Det der med at det er forståeligt fra politimandens synspunkt duer ikke.

Find en sag, så kan vi diskutere realiteter.
Halugenlampe skrev:
Når der så bliver klaget, og det er det værste, går politiet fri i 98 % af sagerne. I 2006 fik 8 ud af 379 klager medhold.
http://avisen.dk/umuligt-ret-klager-politiet-200208.aspx
Det sker fordi statsanklageren og politiet hører under samme anklagemyndighed. Dem som behandler klagerne er så at sige bongkammerater med dem som der klages over.
http://www.amnesty.dk/default.asp?page=1983&lang=da

Politifolkene ved selvfølgelig dette og føler derfor at de kan tillade sig mere.

Konspirationsteorierne lever højt disse dage.
Citat:
Kritikken lyder på, at statsadvokaterne og politimestrene alle er en del af samme anklagemyndighed, og at statsadvokaterne og politiet begge hører under Justitsministeriets område. Forbindelsen bliver derfor for tæt mellem dem, der klages over og dem, som behandler klagen.

Bare fordi de hører under samme statslige enhed sidder de nok ikke på skødet af hinanden, vel? Og artiklen siger jo også, at det er blevet meget bedre, i og med det er flyttet fra lokale henseende.
[/quote]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Hurby du er jo selvmodsigende? Og det med en bedre opdragelse kan du fanme stikke ligeså langt op i røven som du nu lyster. Det er noget pis ik.. det ved du sgu godt.

Synes dog ikke vi skal smide dem uden dansk statsborgerskab på porten. Vi skal som samfund også være bedre til at integrere, men kun den der vil hjælpes, kan hjælpes. Så de unge, om de så er mørke eller hvide, skal ha et los i røven uden sammenligning.

Titel:
Medlem

Hurby skrev:
Hvis vi ikke kan klare opgaven det er at integrerre den lille del det drejer sig om så mener jeg heller ikke vi på nogen måde kan stille os selv højere end de muslimske lande vi ellers taler så meget ned om.
De folk der har udøvet hærværk skal vel i fængels som du og jeg?
Tror du virkelig løsningen er at udvise folk?
Hvis vi siger vi fik smidt alle ud. Hvad bringer morgen dagen så tror du?
Tror du virkelig vi så kommer til at leve en dejlig morten korch film?
(indsæt bræk smiley)

Altså... Nogle mennesker ønsker ikke at blive integreret, og hvis man render rundt og stikker ild i gader og stræder, synes jeg fint at man demonstrerer at man ikke ønsker at være en del af dette samfund. Synes du ikke også at vi har gjort rigeligt for dem?? Vi har åbnet dørene til vores land, givet dem velfærd og fri uddannelse, og en masse andre goder... Det er da dumt og naivt, at reagerer på alt den ballade med at sige, "Jamen det er nok fordi vi skal være endnu flinkere, og hjælpe dem endnu mere, og give dem endnu mere"... Så føler jeg da i hvert fald at vi bliver holdt for nar.

Og ja, jeg ved godt at det er et ekstremt hårdt tiltag, men til dels tror jeg at det er en god løsning at udvise folk... Om ikke andet så for de mange muslimer som godt kan finde ud af at opføre sig ordentligt, som så ville blive fri for at blive sat i bås med ballademagerne. På et eller andet tidspunkt bliver man jo også nødt til at slå hælene i jorden og sætte en grænse, og personligt vil jeg sige at min grænse er nået... Jeg synes at vi har gjort rigeligt for dem, og jeg synes ikke at vi skylder nogen at gøre mere...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
AND -> : Jeg forstår virkelig ikke din grund til at 'forsvare' politiet i denne sammenhæng. Hallugenlampe har jo fuldstændig ret, det er stortset umuligt at vinde en sag imod politiet.

Kender selv folk som har tabt sager mod politiet, hvilket virkede umuligt på forhånd. Har bla. en kammerat som fik en ordentlig omgang tæsk og svinet til på det groveste pga. hans hudfarve (og ja det var faktisk helt uden grund). Han tabte sagen, de troede han løj.

...... Og JO, de sidder sgu næsten på skødet af hinanden.

Og AND du er da for naiv hvis du ikke tror at politiet nogengange dræber folk uden at det er nødvendigt. Jeg gider virkelig ikke til at finde en sag, men jeg ved at det er sket flere gange.

Titel:
Medlem

Nu gider jeg ikke finde links, men der var den sag for nogle år siden hvor de skød en ubevæbnet biltyv... Eller var det to tyve?? Kan ikke huske det... Faren til den dræbte eller en af de dræbte, startede ihvertfald en hjemmeside, som politiet sidenhen har fået lukket ned fordi den var fjendtlig imod politiet...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Narkose-Bøvsen skrev:
Nu gider jeg ikke finde links, men der var den sag for nogle år siden hvor de skød en ubevæbnet biltyv... Eller var det to tyve?? Kan ikke huske det... Faren til den dræbte eller en af de dræbte, startede ihvertfald en hjemmeside, som politiet sidenhen har fået lukket ned fordi den var fjendtlig imod politiet...

Det tror jeg nu ikke, før jeg ser kilder på det. Det grænser jo op til at være imod ytringsfriheden, og derved grundlovsstridigt.

Passion: jeg tvivler bare på, at de virkelig er sådan nogle bøller som majoriteten herinde synes at fremstille dem som. Det er da også noget spøjst når man ser kilder, der siger:
Politikken skrev:
I løbet af de sidste 10 er i alt 11 mennesker blevet dræbt af politiskud

læs resten her[url]

Du - og andre herinde - får dem til at lyde som en blanding af Bjørnebrødrene og Rambo - og i retten bliver de tilsyneladende pædagoger.

Jeg faldt lige over denne nyhed:
"Vidner: Politiskud var unødvendigt"
TV2 Nyhederne
Citat:
"Det var unødvendigt at skyde. Manden havde jo ingen våben," forklarede kvinden i dag i retten i Thisted.

Hun blev støttet af en lang række afhørte vidner, hvoraf enkelte dog også sagde, at de måske ville have gjort det samme som betjenten i den tilspidsede situation.
...
"Jeg havde ikke det indtryk, at det var nødvendigt at skyde," sagde den tiltaltes kollega.
...
Hertil har Thisted-betjenten sagt, at politistaven ville være virkningsløs over for den ophidsede, store og stærke mand. Han var nødt til at stoppe ham, for at han ikke skulle slå sin far ihjel.

Her ser I, at der både kan sympatiseres med betjenten, samt vedkommendes KOLLEGA, tager afstand fra sin kollegas handling, samt at den "skydegale" betjent ikke bare var triggerhappy.

Det skal lige siges, at den nedskudte ikke døde.

Endvidere ønsker jeg da heller ikke selv disse sager, jeg ønsker derimod brug af ikke-dødelige alternativer.

Titel:
Medlem

And skrev:
Narkose-Bøvsen skrev:

Det tror jeg nu ikke, før jeg ser kilder på det. Det grænser jo op til at være imod ytringsfriheden, og derved grundlovsstridigt.

Og hvor ligeglad tror du lige jeg er med det... Og dog... Er alligevel så flink at det hurtigt lykkedes mig at finde et link til historien:

http://comon.dk/index.php/news/show/id=26190

Og hvis du prøver at klikke dig ind på siden...:

http://www.tilst-sagen.net/

...Så vil du opdage at politiet har haft succes med at få siden lukket!

Read it, and weep!

Og det er iøvrigt langt fra eneste gang at politiet lukker en politikritisk-hjemmeside ned, eller ihvertfald forsøger på det... Men ja, du har ganske ret... Det er grundlovs-stridigt, hvis det rent faktisk var sådan at man havde ytringsfrihed, men det har man for det meste også kun sålænge man er nogenlunde politisk korrekt!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tja, uhensigtsmæssig forfølgelse af privatpersoner, som det åbenbart er blevet vurderet som værende, er jo også noget skidt.

Men, at ytringsfriheden ikke er helt gennemsyrende her i landet er der jo flere eksempler på; bl.a. Janteloven. Det er dog ikke overraskende, når man tænker på hvordan dette land langsomt udvikler sig til DDRII

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Når man tænker lidt over retorikken i hele den her debat, og mange andre hvori en indvandrer er indvolveret. Så syntes jeg der er noget som bliver overset.

Jeg sku mene at der lå en enorm betydning i hvilke ord og vendinger man bruger når man omtaler indvandrere: "tosprogede" "socialt belastede" "ghettobørn" eller whatever.. I ordet indvandrer ligger der efterhånden den betydning at det udelukket er folk fra muslimske lande, som bliver associeret med terror og streng islam som vi ser det i nyhederne. Altså ligger der i ordet en pænt negativ betydning. Men samtidig er en indvandrer egentlig også bare en person som er kommet til danmark og iøvrigt kan have alverdens kulturel bagage med sig, velfungernende eller ej.

Dvs. så snart man bruger de vendinger i en debat, er den afvigende adfærd blevet aktiveret og vil påvirke synet på 'indvandreren' mere generelt og får status som en overordnet kategori der så bruges til at forklare alle deres handlingsmønstre, samt hændelser der ikke umiddelbart kan forklares og som ikke nødvendigvis har noget med individet at gøre. Tag f.eks. "problembarn" det er også en overordnet kategori. At være tolket ud fra den kategori kan umuligt være særlig nemt da alle ens handlinger vil blive set i relation til, at man er et problembarn (Tak folkeskole). En sådan kategorisering af et menneske ligger hele tiden som en latent trussel for ens sociale mugligheder.

Så hvis du f.eks. er 20 år, kommer fra pakistan og bor på nørrebro. Så er det ikke svært at forestille sig en del scenarier hvor man på baggrund af ens oprindelse bliver mødt med skepsis alle vegne, fordi man er en af DEM.

Det syns jeg at man som minimum skal have i baghovedet inden man begynder at men alverdens ting om dem der brænder biler af, ligesom Susanne Bjerrehus på forsiden af EB.. Der stod vidst noget ala "Træt af pis - send dem på tvangsarbejde".....

De er altså individer af racen homo sapiens, ligesom alle andre og skal ikke ses som en stor fed, amøbeagtig, homogen, masse af kulturelt afvigende flødeboller. Det ka' godt være jeg roder lidt rundt i det og at mine sammenligninger ikke er helt gæve, men jeg syns nu alligevel at det manglede.

Alt for denne gang - VredUngMand!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Tilføjelse// For lige at svare på trådens oprindelige spørgsmål: Jeg mener selvfølgelig at de største faktorer til al den her ballade, er frustationer over at blive kategoriseret og fremmedgjort i ens hjemland (2. generationsindvandrere vel og mærke) og at der overordnet set ingen respekt er (men masser af frygt :?) for deres religion (herunder også kultur), ligemeget hvordan de tolker den.. De skal jo konstant forsvare den (bl.a. på tv).

Altså vi ville jo også blive vrede hvis vores værdier og kulturelle grundlag blev hånet! (Så vil ignoranten sikkert sige: "Jamen jeg ville da ikke kaste med sten")... Nej det ville du nok ikke, for dine menneskelige behov (maslow) har alle dage været mættede og du forstår derfor ikke den dybtfølte frustration.

Lidt ligesom at nogle af dem med sølvskeen i røven og 'det perfekte liv' ikke forstår dit BEHOV for en joint efter en stressende dag og derfor gerne vil forbyde det og kategoriserer dig som junkie eller lignende.

Så alt det der crap med at det er fordi de keder sig eller at det er dem der startede ka' i stikke skråt op, det er så meget mere nuanceret end som så. Men jeg forstår udemærket at man ikke ka' tænke længere hvis man sluger dagsbrækkens hykleri og integrerer det som facts of life.

Islam er smuk - Mennesker er dumme!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 131 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]