Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 23:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted herude
Hvad sker der med danmark? hvor bliver frihedskæmperne af? hvorfor finder vi os i at de indvandere ødelægger vort fædreland og vores værdier? Så sent som igår ku vi se dem demonstrer mod danskerne og vores YDRINGSFRIHED som vi alle elsker! kan det virkelig også passe at vi skal se vores gader i flammer hver nat, og være urolige for vores biler og ejendom. og ricikerer at blive stukket ned på ved hjem fra en bytur! kan virkelig ikke fatte hvordan de kan være så fucking utaknemmelige når de er kommet til sådan et dejligt land! men de vælger simpelthen at sætte vort elskede fædreland i foråd. syntes sku snart der må til at ske noget! inden de har fuldstændigt overtaget landet!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Overtaget landet LOL!!!! HVor mange er det lige der har været ude på gaden for at demonstrere, ikke særlig mange ihvertfald.. I kolding har jeg intet bemærket, men medierne dækker da en god historier og spinner din hjerne rundt - så fat din kniv og hallalslagt alle indvandrere i droningens og Danmarks navn....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted herude
HopIFjordeN skrev:
Overtaget landet LOL!!!! HVor mange er det lige der har været ude på gaden for at demonstrere, ikke særlig mange ihvertfald.. I kolding har jeg intet bemærket, men medierne dækker da en god historier og spinner din hjerne rundt - så fat din kniv og hallalslagt alle indvandrere i droningens og Danmarks navn....

okay kolding der bor da heller ingen mennesker i kolding, kom du til byen og se hvordan de raserer herovre! det er jo ikke medierne der sætter ild til alt og stikker folk ned!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej, 70000 indbyggere er da ingenting - jeg er jo bare en dum bonderøv der ikke kender til det virkelige hårde storbyliv som du lever - hvor du hvert øjeblik kan blive stukket ned, og derefter brændt, eller i omvendt rækkefølge... Go' pointe!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
JA! Skyd de vantro hunde, de er jo ikke kristne og hvide, ligesom os, de hellige!
Men kan godt se at danmark er offeret, det er jo ikke danskerne der til at starte med tog ned til deres land (hint: irak) og begyndte at SKYDE folk og BOMBARDERE deres huse. Nej! vi må forlange en undskyldning for selv at have skabt disse krigsmaskiner og sendt dem på flugt! :roll:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Man burde lave en masakre mod de svin ! Har intet til overs for dem !

De får alt af os og stadig er det os der er de dumme !

At de kan finde på at ødelægge vores land på den måde, viser jo bare igen, hvor lidt hjernne de har !

Senest rettet af G e n e t i c 16 feb 2008 15:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

HopIFjordeN skrev:
HVor mange er det lige der har været ude på gaden for at demonstrere, ikke særlig mange ihvertfald.. I kolding har jeg intet bemærket

Måske er det fordi kolding er "Ny Nazisternes By" og der derfor ikke er så mange indvandrere?

tænkte bare lige ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså. Jeg synes bare det er så, squz c'moi, fucking klamt, at deres forældre (nogle af dem kun, selvfølgelig) intet gør for at opdrage på deres børn.

Og det gør de virkelig ikke (i det mindste her hvor jeg er bosat).
Nogen drenge er blevet smidt ud fra skolen - som elev i 6.klasse.
Det er simpelthen så utrolig lidt nogle af dem kan finde ud af.
Ikke at alle danske familier kan finde ud af det heller.

Når alt kommer til alt, så synes jeg at de fleste mangler gemen respekt overfor deres medmennesker.

Og phony: nu er det sådan set ikke alle indvandrere i Danmark der kommer fra Irak. Sikkert langt fra, endda.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
John Doe skrev:
Altså. Jeg synes bare det er så, squz c'moi, fucking klamt, at deres forældre (nogle af dem kun, selvfølgelig) intet gør for at opdrage på deres børn.

Og det gør de virkelig ikke (i det mindste her hvor jeg er bosat).
Nogen drenge er blevet smidt ud fra skolen - som elev i 6.klasse.
Det er simpelthen så utrolig lidt nogle af dem kan finde ud af.
Ikke at alle danske familier kan finde ud af det heller.

Når alt kommer til alt, så synes jeg at de fleste mangler gemen respekt overfor deres medmennesker.

Og phony: nu er det sådan set ikke alle indvandrere i Danmark der kommer fra Irak. Sikkert langt fra, endda.

Nej, men alle flygtninge der kommer fra et land i krig og er vokset op med skyderier og drab, har en stor chance for at blive voldelige senere hen, ligesom der soldater dræber et familie-medlem når de kommer hjem igen. Den hvide man har skabt en krig fordi han mener at demokrati er en menneskerettighed, og har skabt en generation at voldelige unge mennesker = Mere had rettet mod de voldelige, dvs. de føler sig endnu mere utilpassede end de er i forevejen, og når den danske stat så lader utilpassede unge i stikken. Så undrer det mig ikke at vi får flere og flere voldelige unge.
Hvis medierne derimod ikke dækkede alle de optøjer der er i DK, så ville andre unge ikke få den idé. Ligesom med de drab der forekom på skolerne verden rundt, i en periode.

Men er enig med dig at alt alt for mange forældre ikke burde være forældre. Eller tage en pædagogisk kursus inden de så meget som overvejer at blive forældre. Derfor jeg ikke har noget tilovers for voldige indvandrere og danskere (men flygtningene er i mine øjne ikke skyld i deres situation)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Roit skrev:
okay kolding der bor da heller ingen mennesker i kolding, kom du til byen og se hvordan de raserer herovre! det er jo ikke medierne der sætter ild til alt og stikker folk ned!

Hvad har det her med narko at gøre, dit brokkehoved!? :lol:

Prøv nu at hør her, jeg bor selv i byen og var endda på nørrebro igår aftes, jeg mærkede sgu intet til den ballade og den er sgu ikke værre end den der blev udøvet af folk fra ungeren.
Jovist vi har vel nok en snes utilpassede unge indvandrere i brokvarterne, men værre er det altså heller ikke.. Altså ild i et par biler, det er jo småting i forhold til ungdomshustilhængernes udskejelser og lur mig om det overhovedet er noget nyt, bare fordi det pludselig er kommet på forsiden i mangel af bedre nyheder!?

Og det her handler altså ikke en meter om ytringsfrihed, ikke én talsmand har påstået at det er pga. muhammedtegningerne, vi ved bare at nogle unge er frustrerede og iøvrigt må kede sig gevaldigt siden de sætter ild i biler, same ol' ramasjang!

Men hvis du søger handling eller løsning, så styr lige det der nationalistiske brokkeri og råben vagt i gevær over ytringsfriheden, for det hjælper sgu ikke en dyt, tværtimod, det er frustrationens tunge der taler og vil kun tilspidse situationen yderligere.. Men hvad, vi ka' jo bare hade alle indvandrerne, så har vi da noget at stå sammen om...

Folk er fandme så hurtigt ude med riven hver gang EB/BT har en historie om nogle af "de mørke" og deres farlige adfærd, det er sgu til at brække sig over - I er ikke et hak bedre end folk der hater på os (stofbrugere) og skærer os over én kam som fortabte sjæle!

Titel:
Medlem

En sag har altid mange facetter.

Der er ingen tvivl meget af det er drenge streger lavet af uopdragne børn. og dem er der mange af uanset hudfarve og religion.

Men mon ikke mange indvandre føler samme frustration som mange af os gør, omkring stoffer, indvandre måske fordi de føler deres tørklæde og andre værdier, samt rusmidler er forbudt.

Det er jo ikke lige frem fordi vi har en regering der ønsker frihed, lighed, broderskab. Der er ikke mange initiativer til fredelig sameksistens mellem forskellige religioner, forskellige menneske typer.

Naturligvis er der mange indvandre der laver balade, og der er maneg der ønsker en verden som jeg ikke ønsker at leve i. Men jeg er godt nok ikke stolt at den verden jeg allerede nu lever i.

Meget af pressen er spin og spil for galleriet af politikere på begge sider, og naturligvis religiøs fanatisme. alt sammen et manipulativt spil for at få masserne til at være optaget af _krigen mod terror_ og _krigen mod narko_ så vi ikke ser hvor meget af vores frihed der tages fra os. Så vi ikke opdager hvor vi er på vej hen før vi åbner vores øjne i "cubics"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Hvis de ikke kan lide duften i bageriet kan de bare tage hjem til deres eget land i stedet for at prøve at få vores land til at ligne deres eget :(
DE må åbenbart savne slagmarken siden de prøver på at få smukke Danmark til at ligne sådan en :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Genetic skrev:
Man burde lave en masakre mod de svin ! Har intet til overs for dem !

De får alt af os og stadig er det os der er de dumme !

At de kan finde på at ødelægge vores land på den måde, viser jo bare igen, hvor lidt hjernne de har !

Føj, hvor er du dum og klam at høre på! :x

Du snakker om, at folk er dumme... Racisters sædvanlige fokus på, og brug af, "dem, os, de, vores", afslører da over alt andet hvor simple og ignorante mennesker de selv er.
Et er, at racister tilsyneladende ikke evner at overskue en sag, der involvere indvandrere og flygtninge, på en sådan måde, at de fatter og gennemskuer, at sagen måske er lidt mere kompleks, end bare "dumme utaknemmelige perkere smadrer det hele, dræb dem!".

Noget andet er det åbenlyse i den psykologiske grund til og behov for racismen: En usikker person med lavt selvværd kan uden store problemer hive sig selv lidt op ved at sparke på nogle indvandre - male et billede af, at vi hvide danskere som gruppe, i hvert fald de "nationale" af os :roll: , er bedre og mere værd end "de dumme perkere". Hvis man har det skidt, jamen så finder man da på en gruppe man kan hade, og føle sig bedre end.
Hvor er det ynkeligt.

Noget helt tredje er så racisters nationalistiske holdninger. Den latterlige måde at gribe efter en falsk følelse af stolthed, ved at påkalde sig landets "stolte" historie. Hahahaha! Velkommen til 1800-tallet!
Dels som forlængelse af det jeg tidligere skrev om de simple og uintelligente brug af generelle termer som "dem, de, vi", så vil jeg i øvrigt gerne frabede mig, at du, eller nogen anden, misbruger mit lands navn, i forbindelse med nationalistisk begrundet racisme.

Du glemmer tilsynelandende, at "vores land" ikke er dit land, men rent faktisk vores - det vil altså åbenbart også sige mit. Indtil jeg ikke længere er en del af landet, så vil jeg altså hermed fratage dig retten til at begrunde noget racistisk med at "sådan gør man ikke i vores Danmark".

Og nå ja, hvad fanden skete der lige for dit ulækre "White power" og hagekors profilbillede?! Det burde godt nok være nok til et fucking ban!
FØJ!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Citat:
Hvad sker der med danmark? hvor bliver frihedskæmperne af?

Det kaldes velfærdsstaten og de røde Khmerer(Ø, SF, S...)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
Det kaldes velfærdsstaten og de røde Khmerer(Ø, SF, S...)

WOW! Super gennemtænkt indlæg! Du argumentere virkelig godt for dit synspunkt! Man kan virkelige bruge din oneliner til noget!

Og du har garanteret helt ret i, at Danmark ville opleve meget mindre kriminalitet, hvis bare vi ikke havde det irriterende sociale sikkerhedsnet, der sørger for, at fysisk og psykisk syge, gamle, børn og alle mulige andre, der af den ene eller anden grund ikke er i stand til at klare sig selv, ikke er henvist til at lægge sig til at dø - eller begå kriminalitet.
Hvis bare de frie markedskræfter og den totale minimalstat kunne sørge for at holde folk fuldstændig fastlåst, med kun lige præcis den løn de har brug for, for at overleve, men samtidig ikke bliver for frække selvfølgelig, så ville polariseringen, som jo åbenlyst er den vi ser udarte sig i natlige skærmydsler med containere og tændstikkere, mellem DKs befolkning nok være på et meget lavere niveau end den er i dag.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Razz skrev:
HopIFjordeN skrev:
HVor mange er det lige der har været ude på gaden for at demonstrere, ikke særlig mange ihvertfald.. I kolding har jeg intet bemærket

Måske er det fordi kolding er "Ny Nazisternes By" og der derfor ikke er så mange indvandrere?

tænkte bare lige ;)

Altså, bare fordi at der var en march i Kolding - gør det det bestemt ikke til nynazisternes by - Kolding er et knudepunkt, let at komme til fra alle retninger og centralt, det ku' lige så godt ha' fundet sted i vejle eller fredericia....

Og her er masser af indvandrere, som er ganske fredelige - der findes to mindre ghettokvartere i byen... Eller du har måske en anden grund til at kalde byen for nynazisternes by????

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
John Doe skrev:
Altså. Jeg synes bare det er så, squz c'moi, fucking klamt, at deres forældre (nogle af dem kun, selvfølgelig)

Det synes jeg sgu også man skal huske på. Det er sgu sjældent at medierne viser alle de gode ting der sker med integrationen, dårlige nyheder giver bedst seertal og det sgu derfor vi ikke hører nok om de gode ting der sker, men kun om brande og demonstrationer.

Hader de danske medier...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Nu plejer næsten alle folk på nørrebro at kaste med sten nu og da, kun fair de osse har deres tur.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Homo Superior skrev:
WOW! Super gennemtænkt indlæg! Du argumentere virkelig godt for dit synspunkt! Man kan virkelige bruge din oneliner til noget!

Og du har garanteret helt ret i, at Danmark ville opleve meget mindre kriminalitet, hvis bare vi ikke havde det irriterende sociale sikkerhedsnet, der sørger for, at fysisk og psykisk syge, gamle, børn og alle mulige andre, der af den ene eller anden grund ikke er i stand til at klare sig selv, ikke er henvist til at lægge sig til at dø - eller begå kriminalitet.
Hvis bare de frie markedskræfter og den totale minimalstat kunne sørge for at holde folk fuldstændig fastlåst, med kun lige præcis den løn de har brug for, for at overleve, men samtidig ikke bliver for frække selvfølgelig, så ville polariseringen, som jo åbenlyst er den vi ser udarte sig i natlige skærmydsler med containere og tændstikkere, mellem DKs befolkning nok være på et meget lavere niveau end den er i dag.

Ikke mere gennemtænkt end, at det ville give landet meget mere frihed, hvilket jo ikke kan benægtes?

Derudover burde denne vel nærmere i "Politik"?

Titel:
Medlem

Synes ikke det er specielt svært at forstå at man ikke vil finde sig i at vokse op i et land, som ovenikøbet påstår at være et frit land, hvor man bliver diskrimineret på grund af sin hudfarve. Som et eksempel herpå er der jo alle de gange udlændinge bliver stoppet af politiet og visiteret for knive, narko etc., mens danskere kan gå lige forbi uden der sker det mindste. Det er uacceptabelt!

Derudover har JP selvfølgelig ret til at trykke hvad de vil.. Det ændrer dog ikke på at de sårer folks følelser, når de pisser på deres tro. Kan ikke forstå hvorfor man vælger at krænke folk, bare fordi man kan.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]