Genetic skrev:
Man burde lave en masakre mod de svin ! Har intet til overs for dem !
De får alt af os og stadig er det os der er de dumme !
At de kan finde på at ødelægge vores land på den måde, viser jo bare igen, hvor lidt hjernne de har !
Føj, hvor er du dum og klam at høre på!
Du snakker om, at folk er dumme... Racisters sædvanlige fokus på, og brug af, "dem, os, de, vores", afslører da over alt andet hvor simple og ignorante mennesker de selv er.
Et er, at racister tilsyneladende ikke evner at overskue en sag, der involvere indvandrere og flygtninge, på en sådan måde, at de fatter og gennemskuer, at sagen måske er lidt mere kompleks, end bare "dumme utaknemmelige perkere smadrer det hele, dræb dem!".
Noget andet er det åbenlyse i den psykologiske grund til og behov for racismen: En usikker person med lavt selvværd kan uden store problemer hive sig selv lidt op ved at sparke på nogle indvandre - male et billede af, at vi hvide danskere som gruppe, i hvert fald de "nationale" af os

, er bedre og mere værd end "de dumme perkere". Hvis man har det skidt, jamen så finder man da på en gruppe man kan hade, og føle sig bedre end.
Hvor er det ynkeligt.
Noget helt tredje er så racisters nationalistiske holdninger. Den latterlige måde at gribe efter en falsk følelse af stolthed, ved at påkalde sig landets "stolte" historie. Hahahaha! Velkommen til 1800-tallet!
Dels som forlængelse af det jeg tidligere skrev om de simple og uintelligente brug af generelle termer som "dem, de, vi", så vil jeg i øvrigt gerne frabede mig, at du, eller nogen anden, misbruger
mit lands navn, i forbindelse med nationalistisk begrundet racisme.
Du glemmer tilsynelandende, at "vores land" ikke er
dit land, men rent faktisk
vores - det vil altså åbenbart også sige mit. Indtil
jeg ikke længere er en del af landet, så vil jeg altså hermed fratage dig retten til at begrunde noget racistisk med at "sådan gør man ikke i vores Danmark".
Og nå ja, hvad fanden skete der lige for dit ulækre "White power" og hagekors profilbillede?! Det burde godt nok være nok til et fucking ban!
FØJ!