Så vidt jeg har forstået er narkotika, mere end specifik betegnelse for nogle grene af downere, ting man kan bruge til at komme i narkose med. Det er dog senere gået over til at snare at være en bred betegnelse for stoffer, når det skal lyde flot i en politi rapport. Ret mig, hvis jeg tager fejl.
Til tråd starter: Hvis man er et sted i sit liv, hvor man vælger at kalde sig "whitethug", bør man nok ikke have omgang med psykedelika, og for den sags skyld andre substanser. Jeg synes dit navn er et kæmpe vidnesbyrd omkring din umodenhed trods de 17 år. Det sagt, fremgår det også tydeligt af din retorik, at du ikke er helt afklaret med dig selv, eller har de psykiske og mentale redskaber, der skal til for at omgås og eksperimentere med din psyke. Hvis du ikke er klar over det, vil jeg påpege, at et trip på svampe er en tur ind i et land, hvor du ville blive stillet diagnosen sindsyg, hvis du talte med en læge i selv samme tilstand. Det er ikke legetøj, det kan være et redskab, men det kan også slukke al lys for en ellers lovende fremtid.
Mht. din ud af kroppen oplevelse (egodød?). Jeg har haft mange ud af kroppen oplevelser på stærke psykedelika, dog aldrig på svampe, selvom jeg har gjort mig allermest i netop denne form. Jeg har på LSA, haft en stærk oplevelse, hvor jeg flere gange fra et fugleperspektiv over min egen krop og dennes omgivelser, så mig selv dø, på mange forskellige måder. Her snakker jeg ikke om blodsudgydelse og aktion, men snare små uforklarlige differancer, dette er hvad jeg forholder mig til, som fænomenet ego død. Jeg har ligeledes på 2c-e været i stand til at betragte en gå tur, en ven og jeg havde, udefra, hvor jeg kunne observere alt der skete omkring mig, mens jeg stadig kunne føre en samtale med min ven.
Jeg håber, at du kan bruge noget af det jeg skriver, og spørg endelig nærmere ind til det, hvis der er noget du gerne vil have uddybet.
held og lykke
|