Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: ude ved saturn
da jeg tog stoffer første gang der fik jeg ud af krop oplevelse det var nok noget af det mest fuckd op jeg nogen sinde har prøvet, jeg havde indtaget weed og sprut først også tog jeg en 1,5 g spids nøgenhatte så gik der en 2 timers tid tror jeg fattede ikk så meget, så kom en af mine venner med en masse amf så tog jeg 3-4 gode baner af det også sad jeg i 4-5 timer (tror jeg) henne i et hjørne af sofaen og vendte det vide ud af øjnene og sad og grinte eller rystede ved ikk rigtig og så rummet oppe fra det ene hjørne men kunne kun lige skimte mig selv og har læst lidt om det og man plager af kunne se sig selv vidst så ville bare høre om andre har prøvet det samme eller noget i den stil ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du har indtaget et psykedelisk stof, spidsnøgenhat, også kaldet svampe.

Du bør læse lidt omkring stoffet, kig under triprapporter og fakta om stoffer ude til venste. Det er en rigtig dårlig idé at blande så meget som du har gjort, hvis du spiste svampene uden at have taget noget andet ville det nok havde været en god og behagelig oplevelse. Husk du en ting af gangen indtil du kender begge rigtig godt.

Så ja det er meget naturligt du har oplevet nogle mystiske ting på de svampe bare pas bedre på med at blande næste gang :)

Titel:
Junior medlem

er godt klar over alt det der, det lang tid siden.
jeg havde det ikk dårligt det var nice, har aldrig haft det så godt i kroppen det var meget bedre ind første gang på kiks feks. ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

whitethug skrev:
er godt klar over alt det der, det lang tid siden.
jeg havde det ikk dårligt det var nice, har aldrig haft det så godt i kroppen det var meget bedre ind første gang på kiks feks. ?

Din pointe er?

Titel:
Junior medlem

Du har indtaget et psykedelisk stof, spidsnøgenhat, også kaldet svampe.
: det er jeg da godt klar over ?

hvis du spiste svampene uden at have taget noget andet ville det nok havde været en god og behagelig oplevelse. Husk du en ting af gangen indtil du kender begge rigtig godt.
: jeg sys det var en rigtig fed oplevelse, bedre ind første gang på kiks

Så ja det er meget naturligt du har oplevet nogle mystiske ting på de svampe bare pas bedre på med at blande næste gang .
: og igen er da godt klar over det normalt med mærkelige oplevelser, bare ikk ud af krop oplevelser kender ikk nogle andre der har prøvet det så ville sådan set bare høre om andre der har haft det og høre hvordan de havde det og hvad de syntes om det .
det min pointe ved godt det ik lige fremgik af min besked eller indlæget sorry er ny her inde ? og er lidt udviklingshæmmet :b hah

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hej Whitethug! :)
Du har lige sendt samme historie ind som triprapport som jeg afviste, jeg sendte dig en email hvor der stod at hvis du skrev den om så der var store bogstaver, linjeskift osv. så ville den blive aktiveret her på siden.
Så hvorfor vælger du at poste en forkortet version af det her istedet for at gøre det?
Det virker lidt fjollet istedet for at lægge 15 minutters arbejde i at gøre den god og læselig så folk får lyst til at læse den.
Synes bare det er ærgerligt at den ender i en ret ligegyldig post som umiddelbart ikke udvikler sig særlig langt...

Hvor gammel er du forresten?
Jeg håber det er okay at jeg spørger, din måde at skrive på indikerer bare at du muligvis ikke er så gammel igen...

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

det gør sku ikk noget, jeg havde skrevet den her inde først.
jeg er snart 17 men har ikk gået så meget i skole og ja er dårlig til af udtrykke mig ?

ville bare hurtig høre om andre med samme oplevelse tror jeg ?
når jeg gør noget vil jeg gerne se der sker noget hurtigt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

whitethug skrev:
det gør sku ikk noget, jeg havde skrevet den her inde først.
jeg er snart 17 men har ikk gået så meget i skole og ja er dårlig til af udtrykke mig ?

ville bare hurtig høre om andre med samme oplevelse tror jeg ?
når jeg gør noget vil jeg gerne se der sker noget hurtigt :)

Det er mange andre som har oplevet det du beskriver, deriblandt mig.

Hvis du er så klar over hvad svampe er, hvordan kan du så sammenligne det med kiks når de to ting er så forskellige?

Titel:
Junior medlem

sammenligner det ikk.
jeg forstod bare på dig du troede jeg havde fået en dårlig oplevelse af det også siger jeg det havde jeg ikk, og jeg havde det meget bedre ind første gang på kiks og der var jeg overlykkelig,
du misforstår mig, og som sagt er dårlig til af udtrykke mig .

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du er alt for ung. Stop nu forhelvede! jeg skal tøres i røven af dig senere hen.

Du har masser af ungdoms år tilbage. Brænde alchohol ampf og svampe som 16, og så at sammenligne med den første gang på kiks. Håber ikke du tager, så de første gange står frem som pragteksempler på en rask hjerne

Vil lige sige tak til gud for først at affyre mig som 19. Peace out

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Give him a break guys, han ville jo bare gerne høre om andres erfaringer med samme fænomen som iøvrigt er rimelig relevant.

Jeg har ik' selv oplevet det, trods utallige trips, så hvis ikke de er andre der gider dele deres erfaringer ka' du browse rundt i triprapporterne på siden, de r er ihvertfald et par stykker hvori der bliver beskrevet noget lig det du har oplevet. Hvis du ellers ka' læse engelsk så er der jo også http://www.erowid.com hvor der er flere triprapporter og med garanti også nogen om ud af kroppen oplevelser (out of body)

Held og lykke med det og pas på dig selv unge mand :wink:

Titel:
Junior medlem

Cubensis tak og i lige måde :b
ja kan godt læse engelsk så vil da lige tjekke det .

agjoey:
jeg er da ikk alt for ung, og har taget stoffer i over et år, ved godt det ikk er så meget men sys da jeg har oplevet masser af gode samt dårlige ting, men dem kan jeg kun se tilbage til som en oplevelse sådan har jeg det. og sys selv jeg har prøvet nogle fuckt ting, og var forresten var 15 på det tidspunkt med svampene og det . ikk for af lyde smart?

Titel:
Medlem

Hej whitehug og velkommen til.

Det er ikke for at stikke til dig - men det eneste jeg lige studsede over er, at du skrev du er udviklingshæmmet. Var det en joke? Hvis ikke, virker omgang med stoffer nok rimelig negativt, din alder og situation taget i betragtning. Det kan da i hvert fald umuligt have en positiv effekt på din indlæring? :)

Titel:
Junior medlem

haha, det var bare en joke ;)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
whitethug skrev:
og var forresten var 15 på det tidspunkt med svampene og det . ikk for af lyde smart?

Bare rolig, du lyder overhovedet ikke smart.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
whitethug skrev:
jeg er da ikk alt for ung, og har taget stoffer i over et år, ved godt det ikk er så meget men sys da jeg har oplevet masser af gode samt dårlige ting, men dem kan jeg kun se tilbage til som en oplevelse sådan har jeg det. og sys selv jeg har prøvet nogle fuckt ting, og var forresten var 15 på det tidspunkt med svampene og det . ikk for af lyde smart?

Efterhånden, som jeg også har skrevet i mindst én af dine andre tråde, synes jeg du lyder mere og mere for ung. Jeg er selv 17, så jeg skal ikke "lyde smart", som du vil kalde det, men du lyder bare ikke rigtigt til, at hverken have styr på dig selv, eller dit liv. Begge skal være gældende, hvis man vil nyde så alvorlige ting som narkotika.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
chill, chill, chill... han tog nogle blandede stoffer for nogle år siden.. ja det kunne have været gået galt... men hvad med at snakke lidt mere om den der out of body ting..

Men damn det lyder crazy... whitehug

Titel:
Dedikeret medlem

And skrev:
whitethug skrev:

Efterhånden, som jeg også har skrevet i mindst én af dine andre tråde, synes jeg du lyder mere og mere for ung. Jeg er selv 17, så jeg skal ikke "lyde smart", som du vil kalde det, men du lyder bare ikke rigtigt til, at hverken have styr på dig selv, eller dit liv. Begge skal være gældende, hvis man vil nyde så alvorlige ting som narkotika.

Svampe er vel egenlig "Psykedelika"(?)

Men forstår din pointe :oops:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Vinkelsliber skrev:
Svampe er vel egenlig "Psykedelika"(?)
Men forstår din pointe :oops:

Jeps, men det er jo stadig narkotika.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Så vidt jeg har forstået er narkotika, mere end specifik betegnelse for nogle grene af downere, ting man kan bruge til at komme i narkose med. Det er dog senere gået over til at snare at være en bred betegnelse for stoffer, når det skal lyde flot i en politi rapport. Ret mig, hvis jeg tager fejl.

Til tråd starter: Hvis man er et sted i sit liv, hvor man vælger at kalde sig "whitethug", bør man nok ikke have omgang med psykedelika, og for den sags skyld andre substanser. Jeg synes dit navn er et kæmpe vidnesbyrd omkring din umodenhed trods de 17 år. Det sagt, fremgår det også tydeligt af din retorik, at du ikke er helt afklaret med dig selv, eller har de psykiske og mentale redskaber, der skal til for at omgås og eksperimentere med din psyke. Hvis du ikke er klar over det, vil jeg påpege, at et trip på svampe er en tur ind i et land, hvor du ville blive stillet diagnosen sindsyg, hvis du talte med en læge i selv samme tilstand. Det er ikke legetøj, det kan være et redskab, men det kan også slukke al lys for en ellers lovende fremtid.

Mht. din ud af kroppen oplevelse (egodød?). Jeg har haft mange ud af kroppen oplevelser på stærke psykedelika, dog aldrig på svampe, selvom jeg har gjort mig allermest i netop denne form. Jeg har på LSA, haft en stærk oplevelse, hvor jeg flere gange fra et fugleperspektiv over min egen krop og dennes omgivelser, så mig selv dø, på mange forskellige måder. Her snakker jeg ikke om blodsudgydelse og aktion, men snare små uforklarlige differancer, dette er hvad jeg forholder mig til, som fænomenet ego død. Jeg har ligeledes på 2c-e været i stand til at betragte en gå tur, en ven og jeg havde, udefra, hvor jeg kunne observere alt der skete omkring mig, mens jeg stadig kunne føre en samtale med min ven.

Jeg håber, at du kan bruge noget af det jeg skriver, og spørg endelig nærmere ind til det, hvis der er noget du gerne vil have uddybet.

held og lykke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]