Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
lukker man sin profil-

Titel:
Insane psychedelia user!

sender en PM til en admin.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

bare lad være at logge ind...? hvis du er helt noia så rediger alle dine indlæg til et punktum og ret dit brugernavn til noget andet

Titel:
Insane psychedelia user!

gravko skrev:
bare lad være at logge ind...? hvis du er helt noia så rediger alle dine indlæg til et punktum og ret dit brugernavn til noget andet

537 indlæg der skal rettes? :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hvis man synes det er for meget arbejde, er man ikke noia nok ;)

Titel: Re: Hvordan
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Badblindboy skrev:
lukker man sin profil-

Hvorfor vil du dog lukke din profil?

Titel:
Dedikeret medlem

jeg er træt og depri overvejer og melde ud af danmark såmænd.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Badblindboy skrev:

Okay? Tror du ikke, at en psykolog kunne være at overveje?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Badblindboy skrev:

Lyder sgu ikke godt :/

Nu er jeg ikke den store "slang kender" men det skulle vel ikke være et slang for selvmord ? :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

alt det kærestesnak og benzodiazepiner var ikke dig selv vel blindboy. hvad sker der dude :|

Titel:
Dedikeret medlem

Selvmord - har forsøgt kan ikke rigitg og det mislykkede lorte slagstift x (4 fandt en mere som ikke var gået af)- svært nok og gøre i forvejen - har lovet ikke og gøre det - men svært og kontrollere når ligegyldigheden og verdens ondsskab rammer -er gået over til og slå hovedet ind i muren eller skære lidt - lige rigeligt her til morgen.
Indlæggelsen har ikke været mulig for årsagen til mine problemmer var der indtil igår hvor hun forlod stedet - hvilket kun gør mere ondt hvis hun ikke længere får hjælp - er ved og finde ud af det. Desuden er det urelevant og gøre den slags er opdraget til at klare mig selv - hvilket jeg er kanon god til (hvis nogen ikke læste ironien der så læs det igen.) -
Forlade danmark var og tage væk 3-4 mdr for og se om hun var blevet til hende jeg faldt for men det gør hun nok aldrig rent skuespil og pt sidder jeg og fundere over de fejl jeg begik og giver mig skylden for noget som aldrig har været min skyld men den stakkels tøs lorte liv og opvækst :(

Tråden skulle måske over i medaljens bagside lige som jeg selv burde. :(

Senest rettet af hehēlios 26 jan 2008 01:49, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Badblindboy

Det lyder godt nok ikke som om, du er alt for meget oven på lige for tiden. Som And påpeger, lyder det absolut som om, du burde finde dig en professionel terapeut. Er det noget du har overvejet? Når det står så skidt til, kan jeg næsten ikke forestille mig, at systemet ikke vil være villigt til at hjælpe dig med at finde en, der kan hjælpe dig bedre end et internetforum. Du kunne måske prøve at gå til din læge, hvis det ellers er en person hvis professionalitet du kan stole på?

Ellers lyder det ikke som en skidt idé, hvis du kunne få hende pigen lidt på afstand, du har ikke nogen indflydelse på hvordan hun lever sit liv, og de valg hun selv tager. Jeg kunne forestille mig, at du blandt andet påfører dig selv skade, for i det mindste at ha' kontrol over et eller andet. Jeg synes heller du skulle prøve og tage problemet om roden, acceptere grænserne for hvorledes og til hvilken grad du har nogen indflydelse på hende pigen. At dømme efter din anden tråd i Medaljens Bagside, så virker det til, at du har gjordt dit absolut bedste for at hjælpe hende (thumbs up! :wink: ). Det ville være dumt at lade dig selv "trække ned" af hendes problemer - selvom det selvfølgelig helt forståeligt er forfærdeligt for dig at se hendes smerte.

Først og fremmest synes jeg du skal beslutte dig for, at du vil finde en løsning på dine kvaler. Om den løsning bliver at tage på en god lang ferie, hvor du kan få det hele på afstand, eller om du skal opsøge en terapeut, det må du jo så finde ud af.
Du skal i hvert fald nok blive god igen! :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

så skete det som ikke måtte ske pga den alt ffor hurtige nedtrapning er det tilsyndeladende gået helt galt for hende har kun hørt anden hånds rygter men fuck :cry: :cry: :cry:
hvorfor ville den xxxxxxxx af en mor ikke lytte til mig - hvorfor har jeg en hund - jeg bliver vist nød til og køre en tur til havet - er bare lammet kan ikke mere. :cry: :(

"det mest fredfyldt som eksistere er den dybe søvn - den dybeste søvn er den som ingen kan vække en fra - døden må være den ultimative lykke"

Skrev hun for ca 11 år siden jeg har selv tænkt det det samme - det er bare træls og blive vækket af sin egen gråd - mærkelig tror aldrig jeg har prøvet det før og nu tre gang på en uges tid - jeg tror jeg trænger tl en ferie - men kan ikke overskue det.
fuck jeg er dum

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Først og fremmest. :cry: Andet kan jeg ikke skrive. Sidder bare og stirrer tomt ind i skærmen. Videre til næste punkt.

Du er ikke dum, og det er din kæreste heller ikke. Det er kun dumme mennesker som ikke føler usikkerhed og tvivl. Jeg forstår godt den måde din kæreste tænkte, da hun skrev det om døden. Lykke er relativ. Kan synes uopnåelig for nogle.

Men døden er, hvis vi antager at sindet slukker med kroppen, bare intet.
Hvis nogen sagde til dig at du er ingenting, ville du så ikke blive gal?

Og smerten? Ja den forsvinder ikke, men bliver i de levendes verden, thi mindet om den afdøde vil være smertefuldt.

Snak med dem du elsker og fortæl dem hvad du føler. Del hellere lidt ud af smerten nu...

Og husk lige på, at du er et bedre og smukkere menneske en de mange, hvis følelsesliv er en hylde med alfabetisk ordnede livsstilsbøger. Du har nerve.

Håber du klarer den...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BadBlindBoy, du bliver sgu nød til at finde professionel hjælp. Selvom mange herinde føler med dig, og ønsker dig det bedste tvivler jeg stærkt på, at vi virkelig kan hjælpe dig - tvivler på, at nogen af os er psykologer hvilket er hvad du virkelig trænger til.
Jeg håber ikke du misforstår hvad jeg skriver, for det er jo ikke fordi ingen af os gider at hjælpe, og som du ser er det faktisk det stik modsatte. Jeg tvivler bare på, at dette forum har den endegyldige hjælp!

Derfor synes jeg bare, at du bliver nød til at komme ud af røret og få gjort det rigtige ved situationen. Bemærk: det rigtige er ikke at skære i sig selv m.v., men derimod at søge professionel hjælp.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Ikke flere dødsfald tak :(

Håber alt godt for dig.

Dedikeret medlem

Også herinde fra såmænd og tak til dem som har brugt tid til og få tiden til at blive min ven hæ hæ hæ.
Verden er lige vendt 180 grader og det gør det hele en del nemmere Dagens lektier er: Stol aldrig på anden hånds rygter!!!! :) :) :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Badblindboy skrev:
Også herinde fra såmænd og tak til dem som har brugt tid til og få tiden til at blive min ven hæ hæ hæ.
Verden er lige vendt 180 grader og det gør det hele en del nemmere Dagens lektier er: Stol aldrig på anden hånds rygter!!!! :) :) :)

Godt, men forvirrende, at høre! Har du lyst til at uddybe det yderligere?
Og så hold humøret oppe; dyrk masser af motion, spis sundt og vær sammen med en masse rare mennesker, som du ikke forbinder nogen dårlige tider med. Meditér, læs en bog - gør noget godt for dig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Badblindboy skrev:

Godt du har fået det bedre :)

Man sidder virkelig og har det helt dårligt når man læser resten af tråden.
Selvmord er aldrig godt, det er ifølge mig noget at det mest egoistiske man kan gøre.
Livet har sine op og nedture, nogle dybere eller højere end andre, men det vil altid svinge og der vil altid være noget godt i fremtiden. (:

Mvh Rasmus.

Titel:
Dedikeret medlem

:(

lort jeg har ondt i hovedet.

Og tiden bliver nok aldrig min ven.

:cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]