Hej Badblindboy
Det lyder godt nok ikke som om, du er alt for meget oven på lige for tiden. Som And påpeger, lyder det absolut som om, du burde finde dig en professionel terapeut. Er det noget du har overvejet? Når det står så skidt til, kan jeg næsten ikke forestille mig, at systemet ikke vil være villigt til at hjælpe dig med at finde en, der kan hjælpe dig bedre end et internetforum. Du kunne måske prøve at gå til din læge, hvis det ellers er en person hvis professionalitet du kan stole på?
Ellers lyder det ikke som en skidt idé, hvis du kunne få hende pigen lidt på afstand, du har ikke nogen indflydelse på hvordan hun lever sit liv, og de valg hun selv tager. Jeg kunne forestille mig, at du blandt andet påfører dig selv skade, for i det mindste at ha' kontrol over et eller andet. Jeg synes heller du skulle prøve og tage problemet om roden, acceptere grænserne for hvorledes og til hvilken grad du har nogen indflydelse på hende pigen. At dømme efter din anden tråd i Medaljens Bagside, så virker det til, at du har gjordt dit absolut bedste for at hjælpe hende (thumbs up!

). Det ville være dumt at lade dig selv "trække ned" af hendes problemer - selvom det selvfølgelig helt forståeligt er forfærdeligt for dig at se hendes smerte.
Først og fremmest synes jeg du skal beslutte dig for, at du
vil finde en løsning på dine kvaler. Om den løsning bliver at tage på en god lang ferie, hvor du kan få det hele på afstand, eller om du skal opsøge en terapeut, det må du jo så finde ud af.
Du skal i hvert fald nok blive god igen!