Saviour skrev:
Du bare dum mand xD
Nej men det er du tilgengæld når du kan finde på at skrive sådan noget lort til en der søger råd. Drop det!
Anyway, det lyder lidt som en slags svimmelhed, ala den man får når man rejser sig lidt for hurtigt. Jeg har selv prøvet det hvor jeg og en anden havde røget en kæmpe bønne efter en trancefest for derefter at stige på den propfyldte natbus hjemad, det resulterede i at stemmerne i bussen begyndte af gi' ekko og jeg mistede ligeså langsomt herredømmet over mine sanser, først synet, derefter hørelsen og dermed balancen. Jeg vågner så op umiddelbart efter at være styrtet om ved at bussen er holdt ind til siden ved søerne og jeg må kravle ud fordi jeg stadig ikke har magt over min balance og mit syn stadig er sløret. Jeg fik det langsomt bedre ude i den friske luft og vi tog en taxa hjem.
Det kan skyldes mangel på sukker i blodet, vand eller vitaminmangel (jern), det er mig bekendt meget normalt og sker for mig med jævne mellemrum i større eller mindre grad, dog ikke så slemt som i bussen. Sker det tit skal man nok lige rådføre sig hos lægen og få nærmere besked om hvad det i ens eget tilfælde kan betyde jf. tidligere tilfælde/lidelser.
Men det er faktisk meget normalt, hvis det du beskriver, er hvad jeg tror det er?
Vh Cubensis