Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

hej psychedelia bruger.

her fra et godt stykke tid siden hade jeg en meget ubehagelig oplevelse med hash.

jeg og en 5 stykker af mine venner, sad i parken i hobro. vi skulle til at ryge en pind, og så da vi hade fået røget pinden var vi godt skæve. vi hade nok samlet røget ca. 5-6 gram. vi sad og hygge os med at sige sjove ting til hinanden osv.

så 15 minutter sener gik vi så ind i kvikly for at købe nået at fråde, vi tog nogle "rutte biler" masser af cola osv. så da vi gik hen mod skranken, begynde jeg at få det lidt underligt. også der hvor jeg skulle sætte tingene ned på båndet kunne jeg lige plusselig ikke se nået, jeg begynde at gå lidt i panik. jeg hade pengene i hånden, så dem lage jeg bare på disken. så gik jeg hen for at tage de ting jeg hade købt.

jeg stod og famlede efter det men kunne ikke finde det. så spurte jeg så hende som betjente mig hvor mine ting var, og hun forklarede at mine venner hade taget det. så vaklede jeg så vider for at finde mine venner. lige plusselig råbte en af dem og spurte hvad fanden jeg hade gang i, og jeg gik så efter hans stemme. så der hvor jeg stod foran ham begynde jeg at kunne se lidt, men i nogle syge faver. det hele kørte rundt. han kunne se på mig at jeg hade det godt, så tog mig under armen og hjalp mig ud. så satte vi os udenfor kvikely.

vi sag nok der i 5 minutter. jeg begynde at få det beder, der efter satte vi os så hen til de andre i parken.

det var en oplevelse som jeg har tænkt meget over lige siden, de andre syndes at lød mærkeligt. så derfor har jeg så oprettet det her tråd, for at se om der var nogle der kan forklare mig hvad der skete.

P.S jeg ryger meget nomalt, og det er aldrig sket før .

\\.ERROR

Titel:
Junior medlem

Du bare dum mand xD

edit/ Tal pænt eller mærk hammeren, mvh kaktus klausen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Saviour skrev:
Du bare dum mand xD

Nej men det er du tilgengæld når du kan finde på at skrive sådan noget lort til en der søger råd. Drop det!

Anyway, det lyder lidt som en slags svimmelhed, ala den man får når man rejser sig lidt for hurtigt. Jeg har selv prøvet det hvor jeg og en anden havde røget en kæmpe bønne efter en trancefest for derefter at stige på den propfyldte natbus hjemad, det resulterede i at stemmerne i bussen begyndte af gi' ekko og jeg mistede ligeså langsomt herredømmet over mine sanser, først synet, derefter hørelsen og dermed balancen. Jeg vågner så op umiddelbart efter at være styrtet om ved at bussen er holdt ind til siden ved søerne og jeg må kravle ud fordi jeg stadig ikke har magt over min balance og mit syn stadig er sløret. Jeg fik det langsomt bedre ude i den friske luft og vi tog en taxa hjem.

Det kan skyldes mangel på sukker i blodet, vand eller vitaminmangel (jern), det er mig bekendt meget normalt og sker for mig med jævne mellemrum i større eller mindre grad, dog ikke så slemt som i bussen. Sker det tit skal man nok lige rådføre sig hos lægen og få nærmere besked om hvad det i ens eget tilfælde kan betyde jf. tidligere tilfælde/lidelser.

Men det er faktisk meget normalt, hvis det du beskriver, er hvad jeg tror det er?

Vh Cubensis

Titel:
Medlem

Saviour skrev:
Du bare dum mand xD

Det var da godt nok en dum kommentar.. Specielt når posteren fortæller at han har tænkt meget over oplevelsen.. Stram op!

Til Poster:
Det lyder meget ubehageligt, men du har højst sandsynligt fået noget mere potent røg end du har været vant til..
Jeg har selv oplevet det før.. Meget ubehageligt, men en oplevelse jeg ikke ville ha været foruden da jeg fandt mine grænser der..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
jeg vil nok tro det er som cubensis siger. men det går nok også an på hvor godt det i røg var. for hvis det er virkelig potent Hash er lidt over 1 gram til hver altså også lige rigeligt

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg får det godt nok også dårligt hvis jeg ryger 1 gram af det jeg plejer at ryge, desuden, har du evt. suget hårdere til end de andre?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BisMann > ja , jeg plejer være den der ryger mest. og jeg har da også prøvet at ryge mere , ind den dosis jeg fik den dag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Cubensis > jeg er rimelig sikker at det ikke var det der var galt med mig, pga. at det varede i hvert fald 8-10 minutter. og derefter det med at jeg så alt ting i modstatte faver. men tak for dit svar .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv været i en lignende situation! Læs her..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
tror det er meget normalt hvis man ryger en bønne ud over det sædvanlige
har selv prøvet noget lignede et par gange, hvor jeg næsten ikke kunne se noget i 5-10 minutters tid..
det var lidt ligesom at der kørte et steroskop lys (ved ikke lige hvordan det staves men de der lys der blinker på diskoteker) så man det ene øjeblik ikke kunne se noget og det næste var der bare lys med svage konture af hvad der var omkring en.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det hedder et stroboskop :)

Bestilte engang et i elektronik som man selv skulle samle :D

Ret fedt når man er blæst! :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]