Hej alle
For omkring 6 måneder siden sidder jeg i min kælder sammen med nogle kammerater. En af mine mates kommer så med noget semi-ryger, og vi beslutter os for at nyde en pind. Jointen bliver så sendt rundt, jeg når at få 4-5 sug - så sker det mærkelige. Jeg for det lige pludselig 2tal mærkeligt. Jeg føler at jeg ser tingene gentage sig- altså at jeg har en slags deja vu. Det er virkelig ubehageligt. Jeg går så udenfor får at trække noget luft og kommer da ind igen.
Jeg sætter mig i sofaen og kigger over på min mate, men det føles som om at, hver gang jeg kigger til højre eller venstre så kommer jeg ind i sådan en drømme verden hvor alt er ondt ( I må undskylde men det er svært at forklare ) På det tidspunkt her er jeg virkelig angst og tænker at det aldrig vil gå over.
Jeg sidder bare i sofaen resten af aftnen og tænker over alle mulige mærkelige ting - blandt andet hvordan jeg skal leve videre når jeg er blevet så sindsyg.
Tiden går, efterhånden går folk og jeg ligger mig til at sove.
Næste morgen har jeg det stadig mærkeligt og har hele tiden brug for at få bekræftet at det jeg gør, er virkeligt ( Altså ikke i en drømme verden ).
Jeg for det bedre næste dag, men månederne efter kan jeg stadig når jeg er i skole få 5-10 sekunder, hvor jeg tænker "Hvor fanden er jeg, hvad sker der" altså en form for angst, men virkeligheden kommer så tilbage til mig igen og jeg føler mig normal.
Jeg tør ikke ryge mere efter dette, men en dag tager jeg alligevel en 2-3 sug af en pind og ½ time efter for jeg det igen mærkeligt - føler mig angst og halluciner i en mild grad. Men slet ikke på samme overdrevne måde som sidst. ( Jeg tror dette har noget at gøre med at jeg er angst inden jeg ryger og bliver det derfor også i rushen?).
Nu sidder jeg her og kigger tilbage på dette og vil virkelig ikke opleve det igen, men omvendt har jeg også ekstremt lyst til en joint med mine venner. Kan jeg godt tage et sug med vennerne? eller burde jeg holde mig væk fra psykedeliske ting

Kan det være at min psyke bare ikke holder til at ryge? Og kan jeg i væreste fald udvikle en sindssygdom? ( ja ved det lyder ekstremt dumt, men er fandme bange for det)