Har fået fat på noget mephedron jeg regner med at tage i morgen.
Fik det lidt sent, så har leget lidt med det idag for at sikre at jeg ikke dør i morgen, nytårsaften

Har snakket med nogle kammerater på MSN dagen igennem, og bruger loggen til at se hvordan jeg har haft det, så tidspunkterne er ret præcise.
- 11:15 -- 20 mg. nasalt. Har aldrig rigtigt sniffet før, og det er ikke en idé der tænder mig. Det river i næsten og føles generelt meget ubehageligt. Dryppene fra næsen og ned i munden smager ikke godt, værre end smagen ved at sniffe det. Meget ubehageligt, men vand fjerner smagen.
- 11:50. Kan tydeligt mærke noget, men ikke meget. Føler mig lidt mere alert, men ikke meget. Spiser lidt morgenmad.
- 12:23 -- 20 mg. oralt (slugt). Ingen problemer med at få det ned.
- 13:12. Er cyklet ud for at handle ind. Lyset er skarpt i forhold til normalt, men kan godt skyldes manglende søvn. Mine øjne løber ret meget i vand. Humøret er godt, og kan stadig mærke mephedronen en lille smule. Små kæberystelser, ikke noget voldsomt.
- 14:27 -- 50 mg. oralt (slugt).
- 14:46. Kan begynde at mærke de 50 mg.
- 16:17 -- 100 mg. oralt (slugt).
- 17:02. Dejlig følelse i kroppen fra sidste dosering. Ikke noget ekstremt euforisk, men har det rart. Små kæberystelser. Føler en speedet effekt. Føles som om at jeg tænker lidt hurtigere, og taster vist også hurtigere på tasterne.
Har ikke planer om at tage mere idag. Vil gerne undgå at riste mig selv helt i morgen.
Med erfaringen fra ovenstående tekst, så tror jeg at det er min plan at tage 200 mg. oralt omkring kl. 20 i morgen. Ved ikke helt hvordan det kommer til at ske med at redosere, men tager det stille og roligt.
Hvis der er nogle kommentarer, så kom endelig med dem. Ville bare lige dele min erfaring med stoffet. Der er meget brugbar information om stoffet i denne tråd, men det er spredt, og folk starter med vidt forskellige doser.
Lige meget hvad, så hav et godt nytår. Tænk nu på HR når I åbner den 8. flaske champage fra Aldi med venstre hånd, samtidigt med at i banker tequila slammers i bordet med højre og prøver at få fat i sugerøret til den 4. black russian...