Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 06:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Iversen skrev:
Champen skrev:
Jeg tog 0.8 igår. Fordelt over ca. 6 timer. Og vil sige jeg var pænt skuffede, rusen var kun på toppen i ca. 20 minutter, og det var så det.

Prøv at besrkiv din rus noget, mere.. Hvordan indtog du det? Hvor meget tod du af gangen osv. Hvad følte du, og hvordan havde du det?

Jeg startede ud med en streg på ca. 02 vil jeg tro. Der gik 10 minutter inden den begyndte og virke, og en halv time senere var næsten hele min rus over, så jeg prøvde og tag lidt oralt, dog uden den store virking. Var så lige ud og gå en lille tur, tog så en streg igen da jeg kom hjem igen. Vel på ca. 02 igen, dog igen uden den store virking, og en time senere, tog jeg så en fin streg på ca. 03-04. Den virkede så en lille smule, men ikke det vilde.

Titel:
Stodder
Brugeravatar

Champen skrev:
Jeg tog 0.8 igår. Fordelt over ca. 6 timer. Og vil sige jeg var pænt skuffede, rusen var kun på toppen i ca. 20 minutter, og det var så det.

Mener du 800 mg? :shock:

Er det ikke en meget stor mængde i forhold til hvad andre har beskrevet?

Titel:
Medlem

Tjoo. Egentlig er det en stor dosis men den ene streg tager hurtigt den anden synes jeg. Men størrelsen på de streger "champen" har taget lyder lidt som overkill, jeg har slet ikke brug for de doser for at få en stærk rus.

Jeg oplevede efter den ene gang jeg har prøvet mephedron moderate tømmermænd dagen efter, ikke noget vildt og voldsomt, men de var ikke til at overse. Jeg oplever ellers normalt kun tømmermænd på alkohol, og i ringe grad på MDMA. Dog var det, det hele værd - Mephedron er et fantastisk stof synes jeg.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Streger op 100-150 mg er ikke for meget for vante narkokøtere, og når man tager streger hver halve time ligesom med coke, så løber det nemt op... Man bliver også hurtigt tolerant, på tredjedagen skal man op i omkring dobbelt dosis for at få et mærkbart kick. Jeg kan dog ikke anbefale nogen at tage så meget, selvom bivirkningerne føles slappere end på fx MDMA eller amfetamin.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Minimal skrev:
Streger op 100-150 mg er ikke for meget for vante narkokøtere, og når man tager streger hver halve time ligesom med coke, så løber det nemt op... Man bliver også hurtigt tolerant, på tredjedagen skal man op i omkring dobbelt dosis for at få et mærkbart kick. Jeg kan dog ikke anbefale nogen at tage så meget, selvom bivirkningerne føles slappere end på fx MDMA eller amfetamin.

Jo men 200 mg mephedron når vi snakker første gang??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:

Det lyder ikke sundt minimal. Hvordan havde din krop fysisk og hvordan havde du det psykisk? Og dagene efter?

Titel:
Junior medlem

leaf skrev:
Champen skrev:

Mener du 800 mg? :shock:

Er det ikke en meget stor mængde i forhold til hvad andre har beskrevet?

Ja 800 mg. Jo godt ske det for meget, men synes selv der skal meget til før jeg bliver ordenlig ramt på div. stoffer. Og følte selv jeg godt kunne ha taget mere. Det ikke for og sidde og spille smart, eller noget som helst andet. For vil hellere aldrig nogensinde selv opfordre andre til at tag den dosis.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg vil lige endnu engang opfordrer folk til at passe enormt meget på med dette stof da der så godt som intet vides om det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Champen skrev:
..ordenlig ramt.. ..godt kunne ha taget mere.. ..Det ikke for og sidde og spille smart..

Du lyder junkieagtig, og du skriver dårligt. Derudover har du tager 5-10 gange mere end folk anbefaler, af et stof som ingen ved ret meget om.

Alt i alt et ret nederen indlæg. :evil:

(måske burde jeg bytte om på ordstillingen i min signatur, så det genvinder sin oprindelige betydning)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg synes gennemgående ikke dette stofs afhængighedspotentiale virker helt beroligende, i og med at der er en del der "haft svært ved at lade det ligge i skuffen" og haft cravings. Kan de af jer der har haft det sådan, taget det måske lidt for ofte, eller mener at kunne be/afkræfte at mephedrones afhængighedspotentiale er stort, bidrage med hvor ofte og hvor meget mephedrone i har taget samt en kommentar mht. afhængighed?
Kunne være interessant at få lavet lidt research af dette RC.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg synes gennemgående ikke dette stofs afhængighedspotentiale virker helt beroligende, i og med at der er en del der "haft svært ved at lade det ligge i skuffen" og haft cravings. Kan de af jer der har haft det sådan, taget det måske lidt for ofte, eller mener at kunne be/afkræfte at mephedrones afhængighedspotentiale er stort, bidrage med hvor ofte og hvor meget mephedrone i har taget samt en kommentar mht. afhængighed?
Kunne være interessant at få lavet lidt research af dette RC.

Ikke at jeg ikke selv kunne finde på at tage mephedrone, og jeg er klar over at det er et stof, der gerne bestilles i anseelige mængder, men jeg ville stadig lytte kraftigt til DR.D's opfordring.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Minimal skrev:

Det lyder ikke sundt minimal. Hvordan havde din krop fysisk og hvordan havde du det psykisk? Og dagene efter?

Der var ikke de store bivirkninger for mig, andet end at jeg sov længe bagefter... spiste også 5-HTP og vitaminer inden sengetid, måske har det hjulpet. Det kan meget vel være et skadeligt og vanedannende stof, men det tricker i hvert fald en på den måde, at man ikke føler, at man bliver smadret af det i forhold til visse andre stimulanser.

Senest rettet af Minimal 14 jan 2008 13:11, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Har fået fat på noget mephedron jeg regner med at tage i morgen.
Fik det lidt sent, så har leget lidt med det idag for at sikre at jeg ikke dør i morgen, nytårsaften :)

Har snakket med nogle kammerater på MSN dagen igennem, og bruger loggen til at se hvordan jeg har haft det, så tidspunkterne er ret præcise.
  • 11:15 -- 20 mg. nasalt. Har aldrig rigtigt sniffet før, og det er ikke en idé der tænder mig. Det river i næsten og føles generelt meget ubehageligt. Dryppene fra næsen og ned i munden smager ikke godt, værre end smagen ved at sniffe det. Meget ubehageligt, men vand fjerner smagen.
  • 11:50. Kan tydeligt mærke noget, men ikke meget. Føler mig lidt mere alert, men ikke meget. Spiser lidt morgenmad.
  • 12:23 -- 20 mg. oralt (slugt). Ingen problemer med at få det ned.
  • 13:12. Er cyklet ud for at handle ind. Lyset er skarpt i forhold til normalt, men kan godt skyldes manglende søvn. Mine øjne løber ret meget i vand. Humøret er godt, og kan stadig mærke mephedronen en lille smule. Små kæberystelser, ikke noget voldsomt.
  • 14:27 -- 50 mg. oralt (slugt).
  • 14:46. Kan begynde at mærke de 50 mg.
  • 16:17 -- 100 mg. oralt (slugt).
  • 17:02. Dejlig følelse i kroppen fra sidste dosering. Ikke noget ekstremt euforisk, men har det rart. Små kæberystelser. Føler en speedet effekt. Føles som om at jeg tænker lidt hurtigere, og taster vist også hurtigere på tasterne.
Har ikke planer om at tage mere idag. Vil gerne undgå at riste mig selv helt i morgen.
Med erfaringen fra ovenstående tekst, så tror jeg at det er min plan at tage 200 mg. oralt omkring kl. 20 i morgen. Ved ikke helt hvordan det kommer til at ske med at redosere, men tager det stille og roligt.

Hvis der er nogle kommentarer, så kom endelig med dem. Ville bare lige dele min erfaring med stoffet. Der er meget brugbar information om stoffet i denne tråd, men det er spredt, og folk starter med vidt forskellige doser.

Lige meget hvad, så hav et godt nytår. Tænk nu på HR når I åbner den 8. flaske champage fra Aldi med venstre hånd, samtidigt med at i banker tequila slammers i bordet med højre og prøver at få fat i sugerøret til den 4. black russian... ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det kan meget vel være et skadeligt og vanedannende stof, men jeg føler det i hvert fald ikke i samme grad som på amf og MDMA, mærker ikke de bivirkninger, som der helt sikkert er.

Og det er vel lige netop dér faren kan være :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Mephedrone er hvertfald dejligt at "chille" på. Bare ligge med lukkede øjne, lytte til noget god musik. Det er superb at tage ibyen på IMO.

Titel:
Medlem

FlæmMing skrev:
Mephedrone er hvertfald dejligt at "chille" på. Bare ligge med lukkede øjne, lytte til noget god musik. Det er superb at tage ibyen på IMO.

ENIG! Mephedron er et glimrende stof til at tage i byen på.

Jeg synes generelt folk i denne tråd handler ualmindeligt uansvarligt omkring et stof vi intet ved om. Jeg kan kun opfordre folk til at tage den lidt med ro, der er som med alle andre stoffer forbundet en risiko med indtag. Jeg kan sagtens mærke det på min krop dagen efter, kan ikke forstå folk der ikke mærker tømmermænd. Både forhøjet puls og generel bombet følelse er blandt bivirkningerne.

Junior medlem

Hey der, prøvede det her igår, det er meget lig ecstacy i virkningen og smager / lugter af røv hehe, vil sige at skal man komme med et bud på lugten minder den om bladselleri eller der omkring, det gør ondt som en i helvede at tage nasalt, men det går meget hurtigt over, hvor amf kan gøre nas i længere tid, det har også en utrolig hurtig virkning 5-10 min og vare fra en time og frem på min og min venner, har stadig omkring et ½ g tilbage til i aften, syntes dog ikke det har den ville afhengiheds feel over sig, men det er vel forskælling fra person til person, ( føgelse på det: vil som sagt sige at det ligner MDMA en hel del, dog bliver du ikke sløv på det, du får en delligt fresh kick og føler dig MEGET vågen hehe, kan give haloer og synsforstyrelser, skal lige siges at jeg ikke kan sige noget om bivirkninger da jeg to speed og røg et par joins også, så har det som sædvanligt pænt klamt ///VIGTIGT/// angående dosis vær meget forsigtig, det har en exstrem virkning så start men en minimal streg, se hvordan det er on lig derefter 1 cm til stregen ca. på den måde for du ikke taget for meget og tror nemt man kan Od sig selv på det, håber det her er en lille hjælp til dem der har tænkt sig at prøve det, mvh Tinnen :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Wtf kan det virkelig passe at jeg er total immun over for dette stof. Jeg er godt nok normalt et hardhead og tog lykkepiller indtil for 5 dage siden, måske er det derfor jeg intet kan mærke overhovedet, her er min første erfaring:

sluger 120mg

efter en time ingen effekt

sniffer 60-70mg

venter en tre kvarter til en time, ingen effekt

sniffer 150mg

venter ca 1 time ingen effekt

sniffer 270mg

ingen effekt

Ialt : ca. 600mg i løbet af 3½-4 timer og ingen effekt, andre der har det sådan?

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Zorglub skrev:
Wtf kan det virkelig passe at jeg er total immun over for dette stof. Jeg er godt nok normalt et hardhead og tog lykkepiller indtil for 5 dage siden, måske er det derfor jeg intet kan mærke overhovedet, her er min første erfaring:

sluger 120mg

efter en time ingen effekt

sniffer 60-70mg

venter en tre kvarter til en time, ingen effekt

sniffer 150mg

venter ca 1 time ingen effekt

sniffer 270mg

ingen effekt

Ialt : ca. 600mg i løbet af 3½-4 timer og ingen effekt, andre der har det sådan?

Må have noget og gøre med at du lige er stoppet med at tage SSRI, ellers lyder det meget underligt at du ikk skulle kunne mærke noget på de doser du nævner der.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

efter min mening er det sindsygt at starte ud med over 500mg af et næsten ukendt RC som kan efter hvad vi ved - være pisse farligt og afhængighedsskabende.. jeg skal ikke nyde noget da.

Hvis i endelig beslutter jer for at prøve det, så lad dog være at tage 100+mg oralt første gang! forsøg jer med SMÅ doser..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]