LilleElefant skrev:
OhImNew skrev:
Jeg ville nu egentlig meget gerne have en masse sprut og en god omgang coke som sidste år - mit problem er dog, at jeg skal være sammen med en masse mennesker som ikke går ind for den slags, så jeg er i vildrede
Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet - derfor tænkte jeg på noget amf. så jeg bare kan nøjes med at tage det eksempelvis kl. ni og så igen lidt før tolv og så ellers være kørende på ét hele natten...
Nogle der har et forslag?
På forhånd tak!Drop stofferne? Da selskabet alligevel ikke er til den slags. Det har jeg selv gjort nogle gange, det kan også være hyggeligt nok bare at drikke, hvis det udelukkende er det selskabet er til
Det bliver næsten også for tydeligt, hvis du indtager amfetamin med hensyn til pupillerne. Så ka det være der alligevel er nogle der opdager det, samtidig med du måske begynder at opføre dig en smule anderledes
Kan også sige fra min side, at jeg ikke synes det er særlig fedt at sku gå og skjule ens indtag, det lægger ligesom en dæmper på det hele.
Det var så bare lige min mening om det, men hvis du har besluttet du SKAL indtage et stof, så der jo ik noget at gøre. God luck

Det er rigtigt at det ikke er sjovt at gå og skjule at man er på noget. Dog har jeg ikke det store problem ved det når det "bare" er amf. el. coke, da det ikke påvirker én så meget. Mine pupiller bliver heldigvis aldrig særlig store når jeg tager det, så dét bliver nok ikke noget problem.
Jeg går i byen næsten hver weekend uden af tage noget (også selvom lysten godt nok melder sig, når man først har fået nogle øl/spiritus indenbords), så jeg ville egentlig gerne give den gas nytårsaften... Men ja, nu må vi se hvad det bliver til

Incase skrev:
MasterBlaster ftw!
Fyld op med Coke, og sig du bare skal ud og ryge enten en smøg eller fyre noget krudt af og bare op i næsen med den og bare snøg til

MasterBlaster? Hvis dét er lig med sådan én de bruger i Rich Kids, så har jeg faktisk lige fået bestilt sådan en fra England, efter en venlig bruger gav mig et tip via PM

- Det er bestemt også en mulighed!
Tak for tippene

En lille slags "næsespray" man hælder enten coke, amf, mdma, methylon what ever ned i, og drejer på en knap på siden så det kommer ned i et lille kammer på blasteren, og drejer igen så kammert er op i mod næsen, vender den på hovedet og snøgger