Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Omfg :?
Godt det ikke er mig :D

Har lige købt blaster der skal stoppes til bristepunktet med MDMA :D hehe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Xtreme skrev:

av av av av for den.. godt det ikke er min næse der skal udsættes for mastar blast med mdma. :cry:

men skunken er indkøbt, så det bliver dejlige troldepinde, masser af spæd og en bombe med methylon og 3 forskellige fester.. det bliver fucking nice :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
Xtreme skrev:

av av av av for den.. godt det ikke er min næse der skal udsættes for mastar blast med mdma. :cry:

men skunken er indkøbt, så det bliver dejlige troldepinde, masser af spæd og en bombe med methylon og 3 forskellige fester.. det bliver fucking nice :D

Hehe, den er alligevel så lam at den ikke kan mærke noget på det tidspunkt :D hehe

Orha jeg glæder mig :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Xtreme skrev:
waggafnipsen skrev:
Xtreme skrev:

Hehe, den er alligevel så lam at den ikke kan mærke noget på det tidspunkt :D hehe

Orha jeg glæder mig :P

Lyder da helt sikkert også til at blive en fed aften :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Vodka og sprite + mirinda måååååske et par hiv af en skunk bønne ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Asti spumante (mousserende vin fra Italien) og måske et par nervepiller til at holde mig selv på ret køl.

*Host* dårlig HR *host*

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neurotika
For mig står den nok bare på en masse øl, champagne og lidt whiskey. Der kommer måske også noget pot ind i billedet eller sågar coke. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Regner med at starte ud med noget coke ved 22 tiden, så en kapsel på 180mg MDMA ved 23.30 tiden og måske en lille redosering senere. Coke igen hvis jeg er ved at gå lidt død. Selvfølgelig også en god pind i løbet af natten :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Steve Peck skrev:
Regner med at starte ud med noget coke ved 22 tiden, så en kapsel på 180mg MDMA ved 23.30 tiden og måske en lille redosering senere. Coke igen hvis jeg er ved at gå lidt død. Selvfølgelig også en god pind i løbet af natten :)

Noooh.. start med mdma'en , også kør coke når virkningen har sat ind af mdma'en .. for hvis man tog coke først ,også tog noget som skulle påvirke serotoninen , så ville man dårlig nok få virkning af mdma'en ..
^^ det skete ihvertfald med min veninde inde til tiesto - hun havde taget en del coke tidligere.. også tog hun methylon , og hun ku dårlig mærke det / slet ikke ..

bare lige så du ved det :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Peakeye skrev:
Steve Peck skrev:

Noooh.. start med mdma'en , også kør coke når virkningen har sat ind af mdma'en .. for hvis man tog coke først ,også tog noget som skulle påvirke serotoninen , så ville man dårlig nok få virkning af mdma'en ..
^^ det skete ihvertfald med min veninde inde til tiesto - hun havde taget en del coke tidligere.. også tog hun methylon , og hun ku dårlig mærke det / slet ikke ..

Tak for rådet !

Kan også være at jeg bare gemmer coke'en til en anden god gang, det er jo heller ikke for god HR at blande de to

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

God mad, kærlighed, omsorg og så hut jeg visker også lidt Ketamin :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Peakeye skrev:
Steve Peck skrev:

så det betyder at hvis jeg tager et par snitter hjemme fra ved 20 tiden ca. og tager mit mdma ved 23-00 tiden, så vil jeg ikke kunne mærke det synderligt?

Titel:
Medlem

waggafnipsen skrev:
Peakeye skrev:
Steve Peck skrev:

så det betyder at hvis jeg tager et par snitter hjemme fra ved 20 tiden ca. og tager mit mdma ved 23-00 tiden, så vil jeg ikke kunne mærke det synderligt?

Altså er ikke sikkert på hvor lang tid efter det ikke virker.. men jeg ville ikk gøre det for at være sikkert.. tag heller coken efter indtagen af mdma'en .. for som jeg forstod det , så var det sådan at når man taget coken , blir der lukket for udslippet af serotoninen = der ikke bliver frivet særlig meget ... men man får jo stadig coke rusen - men du kan bare ikke mærke mdma'en , fordi du har indtaget coken først , af den grund jeg lige har skrevet :)

^^ jeg er næsten 100% sikker i min sag :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Meth og alkohol.

Alkohol fra nytårstalen og meth omkring fyrværkeriet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg tror desværre jeg må droppe svampene, da jeg trippede i fredags og det desværre tager mig ret lang tid at få tolerancen ned.

Hvis jeg ikke kan få fat på LSD, tror jeg det bliver LSA i stedet.

-og hash!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Hyggelig tråd...

I mit tilfælde skal hornene fyldes til randen med god MJØD!
Og så selvfølgelig guldkakao. Og hvis jeg kan skrabe nok tjald/pot/skunk sammen, skal der fyres op i en Giga-Cone fra Amsterdam :D

Jeg håber at i alle får en vanvittig aften :)

Titel:
Medlem

Hash og skunk i en fed cigar og nogle store cones.

Bacardi Apple og et par pilsnere.

Sne senere på aftenen.

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

OhImNew skrev:
LilleElefant skrev:
OhImNew skrev:
Jeg ville nu egentlig meget gerne have en masse sprut og en god omgang coke som sidste år - mit problem er dog, at jeg skal være sammen med en masse mennesker som ikke går ind for den slags, så jeg er i vildrede :cry:

Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet - derfor tænkte jeg på noget amf. så jeg bare kan nøjes med at tage det eksempelvis kl. ni og så igen lidt før tolv og så ellers være kørende på ét hele natten...

Nogle der har et forslag?

På forhånd tak!

Drop stofferne? Da selskabet alligevel ikke er til den slags. Det har jeg selv gjort nogle gange, det kan også være hyggeligt nok bare at drikke, hvis det udelukkende er det selskabet er til :wink:

Det bliver næsten også for tydeligt, hvis du indtager amfetamin med hensyn til pupillerne. Så ka det være der alligevel er nogle der opdager det, samtidig med du måske begynder at opføre dig en smule anderledes :)
Kan også sige fra min side, at jeg ikke synes det er særlig fedt at sku gå og skjule ens indtag, det lægger ligesom en dæmper på det hele.

Det var så bare lige min mening om det, men hvis du har besluttet du SKAL indtage et stof, så der jo ik noget at gøre. God luck :wink:

Det er rigtigt at det ikke er sjovt at gå og skjule at man er på noget. Dog har jeg ikke det store problem ved det når det "bare" er amf. el. coke, da det ikke påvirker én så meget. Mine pupiller bliver heldigvis aldrig særlig store når jeg tager det, så dét bliver nok ikke noget problem.

Jeg går i byen næsten hver weekend uden af tage noget (også selvom lysten godt nok melder sig, når man først har fået nogle øl/spiritus indenbords), så jeg ville egentlig gerne give den gas nytårsaften... Men ja, nu må vi se hvad det bliver til :-)

Incase skrev:
MasterBlaster ftw!

Fyld op med Coke, og sig du bare skal ud og ryge enten en smøg eller fyre noget krudt af og bare op i næsen med den og bare snøg til :-)

MasterBlaster? Hvis dét er lig med sådan én de bruger i Rich Kids, så har jeg faktisk lige fået bestilt sådan en fra England, efter en venlig bruger gav mig et tip via PM :-) - Det er bestemt også en mulighed!

Tak for tippene :-)

En lille slags "næsespray" man hælder enten coke, amf, mdma, methylon what ever ned i, og drejer på en knap på siden så det kommer ned i et lille kammer på blasteren, og drejer igen så kammert er op i mod næsen, vender den på hovedet og snøgger :)

Meget praktisk faktisk

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Incase skrev:
OhImNew skrev:
LilleElefant skrev:
OhImNew skrev:
Jeg ville nu egentlig meget gerne have en masse sprut og en god omgang coke som sidste år - mit problem er dog, at jeg skal være sammen med en masse mennesker som ikke går ind for den slags, så jeg er i vildrede :cry:

Det kan i hvert fald ikke blive coke, for jeg kan ikke hele tiden smutte på toilettet - derfor tænkte jeg på noget amf. så jeg bare kan nøjes med at tage det eksempelvis kl. ni og så igen lidt før tolv og så ellers være kørende på ét hele natten...

Nogle der har et forslag?

På forhånd tak!

Drop stofferne? Da selskabet alligevel ikke er til den slags. Det har jeg selv gjort nogle gange, det kan også være hyggeligt nok bare at drikke, hvis det udelukkende er det selskabet er til :wink:

Det bliver næsten også for tydeligt, hvis du indtager amfetamin med hensyn til pupillerne. Så ka det være der alligevel er nogle der opdager det, samtidig med du måske begynder at opføre dig en smule anderledes :)
Kan også sige fra min side, at jeg ikke synes det er særlig fedt at sku gå og skjule ens indtag, det lægger ligesom en dæmper på det hele.

Det var så bare lige min mening om det, men hvis du har besluttet du SKAL indtage et stof, så der jo ik noget at gøre. God luck :wink:

Det er rigtigt at det ikke er sjovt at gå og skjule at man er på noget. Dog har jeg ikke det store problem ved det når det "bare" er amf. el. coke, da det ikke påvirker én så meget. Mine pupiller bliver heldigvis aldrig særlig store når jeg tager det, så dét bliver nok ikke noget problem.

Jeg går i byen næsten hver weekend uden af tage noget (også selvom lysten godt nok melder sig, når man først har fået nogle øl/spiritus indenbords), så jeg ville egentlig gerne give den gas nytårsaften... Men ja, nu må vi se hvad det bliver til :-)

Incase skrev:
MasterBlaster ftw!

Fyld op med Coke, og sig du bare skal ud og ryge enten en smøg eller fyre noget krudt af og bare op i næsen med den og bare snøg til :-)

MasterBlaster? Hvis dét er lig med sådan én de bruger i Rich Kids, så har jeg faktisk lige fået bestilt sådan en fra England, efter en venlig bruger gav mig et tip via PM :-) - Det er bestemt også en mulighed!

Tak for tippene :-)

En lille slags "næsespray" man hælder enten coke, amf, mdma, methylon what ever ned i, og drejer på en knap på siden så det kommer ned i et lille kammer på blasteren, og drejer igen så kammert er op i mod næsen, vender den på hovedet og snøgger :)

Meget praktisk faktisk

Glæder mig ihvertfald til at prøve den :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
Jeg har reddet mig en gedigen influenza, så med mindre jeg er blevet lidt mere frisk, så er mine planer ændret fra LSA og hash, til panodiler og kammillete :cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 125 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]