Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

[img]Mit%20belæg%20er,%20at%20man%20aldrig%20høre%20noget%20godt%20om%20indvandrere.%20Næsten%20hver%20gang%20der%20er%20begået%20en%20voldtægt%20eller%20et%20knivoverfald,%20er%20det%20sjovt%20nok%20begået%20af%20en%20indvandre%20eller%20en%20hel%20gruppe%20![/img]

hvor meget lægger du i pressens dækning af tingene?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Pressen ved ikke engang halvdelen af, hvad der foregår, så man får næppe et overdrevet billede derigennem.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Nar: Jeg kan bare ikke forstå at jeg skal kaldes retarderet. Og jeg er ikke hardcore nazist eller noget. Jeg har en god gammel skolekammerat der kommer fra Albanien. Men jeg syns bare at vores udlændinge politik er ved at være lidt slatten og kan ikke se nogen grund til at vi bliver ved med at lukke fremmede ind i Danmark. Det skal jeg vel ikke svines for ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Må indrømme at jeg ikke lige gad læse hele tråden, men for at besvare opretterens spørgsmål.

Jeg har aldrig oplevet vold eller chikane fra politibetjente personligt, men kender folk der har. Nogle betjente er nogle røvhuller og nogle er flinke og forstående nok, efter egne erfaringer. Det er sikkert også røvhullerne der chikanerer og bruger vold.

Efter min mening burde der indføres nogle form for personlighedstests i uddannelsen, så de mest avgante (hvordan helvede er det man staver til det :lol:), og dem med voldelige tendenser blev sorteret fra. Og så mere psykologi undervisning og terapi, også i forbindelse med jobbet, for der er ingen tvivl om, at det er et hårdt, og ofte utaknemmeligt job for nogle betjente.
Og så skulle der måske tyndes midlertidigt ud i den allerede eksisterende besætning....

Nå, jeg kan forstå diskutionen har drejet sig ind på chikanering af bestemte befolkningsgrupper... Er selv indfødt dansker. Men ja, det er helt sikkert et faktum... Og ja, det har noget med retorikken at gøre, men ikke mere end det har med muhamed og mere pigment at gøre.... Gider desværer ikke uddybe, så jeg håber i forstår i stærkt komprimeret form.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dejlig debat jeg har fået startet :lol:

Undskylder endnu engang for at have udtrykket mig mere racistisk end jeg ville gøre det til..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
C L O W N skrev:
Nar: Jeg kan bare ikke forstå at jeg skal kaldes retarderet. Og jeg er ikke hardcore nazist eller noget. Jeg har en god gammel skolekammerat der kommer fra Albanien. Men jeg syns bare at vores udlændinge politik er ved at være lidt slatten og kan ikke se nogen grund til at vi bliver ved med at lukke fremmede ind i Danmark. Det skal jeg vel ikke svines for ?

Du skal have lov at synes lige hvad du vil, men med de holdninger du har givet udtryk for at have, kan du blive nødt til at stå model til kritik. At du stoler så blindt på hvad der bliver udtrykt igennem pressen er IMO bare endnu et tegn på snævertsynethed. Medierne er UTROLIGT selektive med hvad de viser, og viser kun de ting som "sælger". At det er hvad du ser på TV2tempæl viser kun at det sker, men de viser som sagt det folk vil se, og er derfor ikke en optimal kilde hvis du spørger mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Jeg synes fx en person som Asmaa Abdol-Hamid er et stort problem for det danske demokrati, da hun diskriminerer på grund af køn.

Nu er det godt nok lidt et sidespor, at diskutere Asmma, men jeg ka' sgu ikke lige lade være.
Ret relevant for diskutionen, og som jeg mener ikke før er kommet på banen her på siden, er at Asmaa, i stedet for det i danske sammenhænge traditionelle håndtryk, hilser på mænd ved at lægge sin hånd på hjertet.

Udover at det selvfølgelig siger en del om hele diskutionen omkring hendes kandidatur og person, både her på siden og nationwide - altså denne diskuteren på et opfundet og misforstået grundlag - gør det også beskyldninger om kønsdiskrimination til skamme.

Om der generelt er tale om simpel manglende viden fra nogle af diskutionsparterne, eller om der er tale om smålig nationalisme og frygt for forandringer er så ikke til at sige...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Jeg har 3 gange fået lidt knubs i byen:
1. gang havde jeg smadret en bilrude for at nakke radioen i min brandert (lamt, I know). Mens jeg roder med radioen, har en stor, pumpet og tattoveret mand sneget sig op på mig. Han spørger hvad fanden jeg laver, og jeg prøver at binde ham en historie på ærmet, om at jeg manglede en lighter. Da jeg spurgte ham, om jeg ikk' måtte låne hans, fik jeg én på skallen. Så kan I kraftedme tro jeg fik benene på nakken (jeg var 15-16 år og megastiv i rom + han var i sin fulde ret til at slå mig). 4 biler kørte rundt og ledte efter mig, men jeg klarede den uden at få brækket mine ben (som han havde lovet, han ville gøre næste gang han så mig), eller betale for bilruden.

2. gang var jeg blevet smidt ud fra en gymnasiefest, hvor jeg udenfor møder en anden ret så aggressiv herre, og først bliver vi enige om, at de alle sammen er nogle røvhuller osv. men pludselig kommer vi op at skændes, hvilket resulterer i, at en dørmand lægger mig ned på jorden. Den aggressive jeg havde skændtes med, vælger så at sparke mig i skallen, og så lægger dørmanden sig på ham. Så lossede jeg ham i hovedet, hvilket resulterede i, at vi begge blev anholdt. :roll:

3. gang råbte jeg noget efter nogen, som jeg troede var nogle andre. Jeg var megastiv, og den lille misforståelse ender selvfølgelig med at jeg spytter efter den ene, hvorefter en af dem klapper mig én (har jeg fået fortalt :lol: )

Har udover det set ret mange slåskampe, mest uden for diskoteker ved lukketid, på stationer om natten, hvor bonderøvene holder til, og især på værtshuse. Her forleden så jeg en slåskamp, hvor den ene smadrede en flaske i hovedet på den anden og derefter prøvede at stikke den i halsen på ham :shock: og min ven fik kraftedme glasskår i sin drink til 50 kroner, motherfucker! Det pisser mig af når det går ud over uskyldige :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chanders skrev:
Jeg har 3 gange fået lidt knubs i byen:
1. gang havde jeg smadret en bilrude for at nakke radioen i min brandert (lamt, I know). Mens jeg roder med radioen, har en stor, pumpet og tattoveret mand sneget sig op på mig. Han spørger hvad fanden jeg laver, og jeg prøver at binde ham en historie på ærmet, om at jeg manglede en lighter. Da jeg spurgte ham, om jeg ikk' måtte låne hans, fik jeg én på skallen. Så kan I kraftedme tro jeg fik benene på nakken (jeg var 15-16 år og megastiv i rom + han var i sin fulde ret til at slå mig). 4 biler kørte rundt og ledte efter mig, men jeg klarede den uden at få brækket mine ben (som han havde lovet, han ville gøre næste gang han så mig), eller betale for bilruden.

2. gang var jeg blevet smidt ud fra en gymnasiefest, hvor jeg udenfor møder en anden ret så aggressiv herre, og først bliver vi enige om, at de alle sammen er nogle røvhuller osv. men pludselig kommer vi op at skændes, hvilket resulterer i, at en dørmand lægger mig ned på jorden. Den aggressive jeg havde skændtes med, vælger så at sparke mig i skallen, og så lægger dørmanden sig på ham. Så lossede jeg ham i hovedet, hvilket resulterede i, at vi begge blev anholdt. :roll:

3. gang råbte jeg noget efter nogen, som jeg troede var nogle andre. Jeg var megastiv, og den lille misforståelse ender selvfølgelig med at jeg spytter efter den ene, hvorefter en af dem klapper mig én (har jeg fået fortalt :lol: )

Har udover det set ret mange slåskampe, mest uden for diskoteker ved lukketid, på stationer om natten, hvor bonderøvene holder til, og især på værtshuse. Her forleden så jeg en slåskamp, hvor den ene smadrede en flaske i hovedet på den anden og derefter prøvede at stikke den i halsen på ham :shock: og min ven fik kraftedme glasskår i sin drink til 50 kroner, motherfucker! Det pisser mig af når det går ud over uskyldige :evil:

syyyyyyygt :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
NAR skrev:
C L O W N skrev:

Du skal have lov at synes lige hvad du vil, men med de holdninger du har givet udtryk for at have, kan du blive nødt til at stå model til kritik. At du stoler så blindt på hvad der bliver udtrykt igennem pressen er IMO bare endnu et tegn på snævertsynethed. Medierne er UTROLIGT selektive med hvad de viser, og viser kun de ting som "sælger". At det er hvad du ser på TV2tempæl viser kun at det sker, men de viser som sagt det folk vil se, og er derfor ikke en optimal kilde hvis du spørger mig.

:roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]