Jeg har 3 gange fået lidt knubs i byen:
1. gang havde jeg smadret en bilrude for at nakke radioen i min brandert (lamt, I know). Mens jeg roder med radioen, har en stor, pumpet og tattoveret mand sneget sig op på mig. Han spørger hvad fanden jeg laver, og jeg prøver at binde ham en historie på ærmet, om at jeg manglede en lighter. Da jeg spurgte ham, om jeg ikk' måtte låne hans, fik jeg én på skallen. Så kan I kraftedme tro jeg fik benene på nakken (jeg var 15-16 år og megastiv i rom + han var i sin fulde ret til at slå mig). 4 biler kørte rundt og ledte efter mig, men jeg klarede den uden at få brækket mine ben (som han havde lovet, han ville gøre næste gang han så mig), eller betale for bilruden.
2. gang var jeg blevet smidt ud fra en gymnasiefest, hvor jeg udenfor møder en anden ret så aggressiv herre, og først bliver vi enige om, at de alle sammen er nogle røvhuller osv. men pludselig kommer vi op at skændes, hvilket resulterer i, at en dørmand lægger mig ned på jorden. Den aggressive jeg havde skændtes med, vælger så at sparke mig i skallen, og så lægger dørmanden sig på ham. Så lossede jeg ham i hovedet, hvilket resulterede i, at vi begge blev anholdt.
3. gang råbte jeg noget efter nogen, som jeg troede var nogle andre. Jeg var megastiv, og den lille misforståelse ender selvfølgelig med at jeg spytter efter den ene, hvorefter en af dem klapper mig én (har jeg fået fortalt

)
Har udover det set ret mange slåskampe, mest uden for diskoteker ved lukketid, på stationer om natten, hvor bonderøvene holder til, og især på værtshuse. Her forleden så jeg en slåskamp, hvor den ene smadrede en flaske i hovedet på den anden og derefter prøvede at stikke den i halsen på ham

og min ven fik kraftedme glasskår i sin drink til 50 kroner, motherfucker! Det pisser mig af når det går ud over uskyldige