Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
LOL
Så er det godt vi har soldater som dig til at beskytte os mod kommunister og terrorister!

Titel:
Medlem

Det er gået mode i at hade DF ? Ikke I mit univers. Jeg har og vil altid stemme DF til enhver tid.
Der skal være plads til alle, men de mennesker der er født her og bor her har nu engang førsteprioritet i landet efter min mening.

Det er iorden at mennesker fra andre lande kommer her, men det kræver at vi har boliger samt arbejde at tilbyde dem, og så bliver de nødt til at acceptere at vi må sende dem hjem hvis vi ikke mener at have plads nok. Selvfølgelig skal det revurderes hvis vi sender folk direkte i døden eller tortur hvis vi sender dem hjem. Det er klart !

Der er jo altså kun et begrænset areal i Danmark, og vi har ikke lyst til at alle marker i Danmark bliver fyldt op med betonbygninger fordi vi uden at blinke lade folk vælte ind over grænserne.

De mennesker der vælger at komme til landet. Det være sig, fra de muslimske lande, amerikanere, australiere whatever må jo prøve så godt de kan at indrette sig efter de danske normer og værdier. Selvfølgelig skal der være plads til forskellige religioner, men Danmark er et kristent land og dermed skal kirken have førsteprioritet.

Jeg synes det er betænkeligt at især muslimerne så er så agressive og vil ind og have moskéer og fylde mere og mere i Danmark.

Danmark er kristent og det skal ikke være et muslimsk land. De danske værdier er vigtige, mener jeg !

Men som sagt, har vi plads og arbejde er udlændinge og specielt flygtninge velkomne. Vi skal hjælpe hinanden i verden, men det giver sig selv at hvis vi ikke har resourcerne til det må vi desværre afslå.

Et lidt akavet eksempel. Du arbejder som hjemmehjælper på et plejehjem for ældre. Du skal igang med at anrette maden og hjælpe nogle af de ældre med at spise. En ven ringer og skal hentes omgående. Hvad gør du ?
Han er din ven og du vil gerne hjælpe ham, men hvis du gør det sulter 20 ældre mennesker.

Det jeg mener er, at hvis vi bliver ved med at tage så mange udlændige ind og hjælpe dem med bistand bliver Danmark ikke ved med at være rigt. Det vil betyde at vi på et tidspunkt bliver fattigere og det vil til begynde med gå ud over 3 ting som det første. Ældreplejen, børnehaven og su-folkene.

Om vi nok så gerne vil hjælpe hele verden, så kræver det ressourcer vi desværre ikke har i længden.

Desuden er jeg godt tilfreds med den regering vi har på nuværende tidspunkt men de behøver DF til at holde den stramme udlændingepolitik. Ja, jeg ved at de er ret ekstreme ind imellem, men husk nu lige at de jo ikke bestemmer alt. ;) men de er en god modvægt.

EDIT: og så synes jeg godt nok det er ekstremt barnligt at gå ud og overmale andre partiers valgmateriale bare fordi man ikke er enig. Hvad kan man ellers forvente af Folketinget's lille irriterende snotunge til enhedslisten ! Ja, jeg hørte i radioavisen at det er Enhedslistens unge der lige mente at de godt kunne tillade sig at male lidt på konkurrentens plakater.

De snakker om at det er ytringsfrihed at de overmaler plakaterne. Det har intet med ytringsfrihed at gøre men ganske gemen dansk opdragelse at den slags gør man bare ikke.
Man står jo heller ikke klar med en sprittush eller en spraydåse hver gang der lige popper en ny bygning op et random sted i DK for at overmale den fordi :" Det har man ret til, p.g.a. ytringsfriheden"...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Audhumla skrev:
Det er gået mode i at hade DF ? Ikke I mit univers. Jeg har og vil altid stemme DF til enhver tid.
Der skal være plads til alle, men de mennesker der er født her og bor her har nu engang førsteprioritet i landet efter min mening.

Andengenerationsindvandrere er født her og bor her.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
DeHades skrev:
eedeolla skrev:
HAHA

Jeg synes hel bestemt at ubehagelige usympatiske mennersker, skal jages og kastest i koncentrations lejre, hvor de kan boldre sig i stoffer og sex, indtíl de kan lære ikke at stå ivejen for udviklingen.

Men hvís ikke vi kan give dem, den slags kærlighed, må vi i stedet køre hetz på dem

Men så er du jo fascist.
Vær uenig med dem, kæmp mod deres holdninger, men de skal da ikke sættes i en KZ-lejr bare for det.
Holdninger, meninger, overbevisninger, tanker som helhed er toldfri og ingen bør udsættes for vold eller trusler derom bare fordi de menet noget andet end hvad der er politisk korrekt.
Jeg holder mig til min oprindelige udtalelse: Der er gået mode i at hade DF.

Okay du har åbenbart ikke læst og forstået hvad det var jeg skrev

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Audhumla skrev:

Det er iorden at mennesker fra andre lande kommer her, men det kræver at vi har boliger samt arbejde at tilbyde dem, og så bliver de nødt til at acceptere at vi må sende dem hjem hvis vi ikke mener at have plads nok. Selvfølgelig skal det revurderes hvis vi sender folk direkte i døden eller tortur hvis vi sender dem hjem. Det er klart !

Der er jo altså kun et begrænset areal i Danmark, og vi har ikke lyst til at alle marker i Danmark bliver fyldt op med betonbygninger fordi vi uden at blinke lade folk vælte ind over grænserne.

De mennesker der vælger at komme til landet. Det være sig, fra de muslimske lande, amerikanere, australiere whatever må jo prøve så godt de kan at indrette sig efter de danske normer og værdier. Selvfølgelig skal der være plads til forskellige religioner, men Danmark er et kristent land og dermed skal kirken have førsteprioritet.

Jeg synes det er betænkeligt at især muslimerne så er så agressive og vil ind og have moskéer og fylde mere og mere i Danmark.

Danmark er kristent og det skal ikke være et muslimsk land. De danske værdier er vigtige, mener jeg !

Men som sagt, har vi plads og arbejde er udlændinge og specielt flygtninge velkomne. Vi skal hjælpe hinanden i verden, men det giver sig selv at hvis vi ikke har resourcerne til det må vi desværre afslå.

Et lidt akavet eksempel. Du arbejder som hjemmehjælper på et plejehjem for ældre. Du skal igang med at anrette maden og hjælpe nogle af de ældre med at spise. En ven ringer og skal hentes omgående. Hvad gør du ?
Han er din ven og du vil gerne hjælpe ham, men hvis du gør det sulter 20 ældre mennesker.

Det jeg mener er, at hvis vi bliver ved med at tage så mange udlændige ind og hjælpe dem med bistand bliver Danmark ikke ved med at være rigt. Det vil betyde at vi på et tidspunkt bliver fattigere og det vil til begynde med gå ud over 3 ting som det første. Ældreplejen, børnehaven og su-folkene.

Om vi nok så gerne vil hjælpe hele verden, så kræver det ressourcer vi desværre ikke har i længden.

Desuden er jeg godt tilfreds med den regering vi har på nuværende tidspunkt men de behøver DF til at holde den stramme udlændingepolitik. Ja, jeg ved at de er ret ekstreme ind imellem, men husk nu lige at de jo ikke bestemmer alt. ;) men de er en god modvægt.

EDIT: og så synes jeg godt nok det er ekstremt barnligt at gå ud og overmale andre partiers valgmateriale bare fordi man ikke er enig. Hvad kan man ellers forvente af Folketinget's lille irriterende snotunge til enhedslisten ! Ja, jeg hørte i radioavisen at det er Enhedslistens unge der lige mente at de godt kunne tillade sig at male lidt på konkurrentens plakater.

De snakker om at det er ytringsfrihed at de overmaler plakaterne. Det har intet med ytringsfrihed at gøre men ganske gemen dansk opdragelse at den slags gør man bare ikke.
Man står jo heller ikke klar med en sprittush eller en spraydåse hver gang der lige popper en ny bygning op et random sted i DK for at overmale den fordi :" Det har man ret til, p.g.a. ytringsfriheden"...

Okay, du synes måske det er iorden at dræber 900.000 mennesker? Og havd er det præcist der er så godt ved en stram udlændingepolitik?

VI MANGLER EKSTREMT MEGET ARBEJDS KRÆFT

Hvilke dele af af den sætning er det du ikke forstår?

Og hvorfor skulle muslimer være mere aggressive end andre? Det vil jeg godt se en kilde på med det samme.

Og ja det er ikke iorden at udøve hærværk, men der er åbenbart nogen der er meget utilfredse siden de tyr til sådanne handlinger.

Og hvad er egenlig værst? Male lidt på en plakat, eller ha sådan nogle usympatiske holdninger som disse:

Citat:
»Lad mig sige det klart: Muslimer skal bo i muslimland – og det er ikke her« (i Danmark). Mogens Camre, DFs landsmøde 19.09.2004

»Også hvad angår intelligensen er der desværre langt mellem snapsene hos muslimerne. Ud med alle muslimer i Europa og ind mød jøderne i stedet!«, tordnede Merethe Egeberg Holm fra talerstolen i Odense Kongrescenter (Dansk Folkepartis Årsmøde 15. - 16. september 2007).

I Nyhedsavisen d. 20. april 2007 siger EU-parlamentarikeren Mogens Camre om Enhedslistens Asmaa Abdol-Hamid: "Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratiske parlament. Hun trænger til psykiatrisk behandling. Man må jo behandle den slags mennesker. Det er nogle hjernevaskede små stakler, som går med tørklæder. Skik følge eller land fly, så simpelt er det. Jo før hun rejser, jo bedre." Pia Kjærsgaard bakker Mogens Camre op i Nyhedsavisen d. 20. april 2007. "Camre er jo kendt for at sætte tingene på spidsen. Men han har jo ret i, at hun tilhører en fundamentalistisk ideologi, som dybest set ikke hører hjemme i Danmark", siger Pia Kjærsgaard.

»Med sin egoistiske, trodsige og selvhævdende demonstration lige for næsen af Dronningen og den kongelige familie nåede han også lige at få tørret næse i det land, der har givet ham indfødsret og gjort ham til dansk folketingsmand. ... Han kan simpelthen ikke fordrage Danmark. Underligt, at han gider at være her.« Søren Espersen i Dansk Folkepartis medlemsblad 3/2004, vedr. Kamal Qureshi (SF) der mødte til hofbal i en smuk shervani.

»Engang vil vores børnebørn spørge: Hvor stod du, da islam tromlede hen over landet og forvandlede os til dhimmier. Løb du med i usselheden, eller var du med til at protestere.« (Jesper Langballe, Dansk Folkepartis årsmøde, 2006; Information, 18.9.2006).

"Der er dem, der siger, at tonen i den danske debat er så slem, at vi ikke længere kan være os selv bekendt, og forfattere skammer sig over deres herkomst og skuespillere vrider hænder i tolerante, udenlandske kollegers selskab. Lad dem rejse til Iran!" (Pia Kjærsgaards tale ved Dansk Folkepartis årsmøde i Odense Kongresscenter 15. - 16. september 2007)

»Hvis pengene til en moske bliver rejst, og kommunen giver tilladelse til byggeriet, så vil vi gøre alt for at stoppe det i Folketinget. En københavnsk moske, hvor driften bliver betalt af Saudi-Arabien, vil blive med langskæggede imamer med sortsyn. Det har vi ikke brug for«, siger Søren Espersen. (Politiken 2. februar 2006)

Og hvad ved du egenlig om at vi ikke har resourser til at redde hele verden, det er jo et typisk dansk folke parti synpunkt. Som er et klart eksemple på at DF's politik står i vejen for udviklingen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Audhumla skrev:

Synes du virkelig det er betænkeligt, at udøverne af en religion, ønsker et sted at praktisere deres religion? Og hvordan kan du ha' ondt i røven over det?

Hvorfor tror du, at Danmark pludselig vil blive kastet ud i en identitetskrise, hvor vi smider alle vores stolte værdier overbords, bare fordi der bliver anlagt en enkelt eller to moskeer her i Danmark? Du kan da ikke have meget tiltro til styrken af de her værdier så... Den muslimske gruppe udgør såvidt jeg ved en8-9% af DK's befolkning. For mig er det kun udtryk for respekt for en gruppe af borgere, og deres ønske om nogle bygninger, hvor de kan gøre det samme, som folkekirkepræster står og gør for tomme kirker hver søndag.

Det leder mig videre til, at du i øvrigt automatisk forbinder "danske værdier" med at være et kristent land. Den køber jeg ikke.
Kristendom har unægteligt været formende for vores nation igennem årene, og det har sikkert været mægtig gavnende, men de værdier der hersker i DK i dag, kan ikke hænges op på en gammel religion og folkekirke. Hvis de danske værdier virkelig skulle været båret oppe af en eller anden kristen strømning i DK i dag, så ville samfundet som vi kender det vel kollapse, hvis de kristne værdier med et snuptag blev revet væk under os? Tror du virkelig på det? Tror du ikke, at demokratitænkningen, ytringsfrihed, "elsk din næste" (måske udmøntet i vores moderne universelle velfærdssystem) for længst har revet sig løs fra en identitet, hvis fundament skulle udgøres af noget 5 % af danskerne gider høre på hver søndag? Det tror jeg.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
FUCK de idioter der render rundt og tegner diktatorskæg, hagekors og andre latterlige ting på DF's valgplakater..

Jeg kunne sidde og skrive 1000 ord om hvad jeg synes om dem, og hvorfor jeg gør det, men vælger at lade være.

Det er rødt indavl af værste skuffe, og selvudnævnte anarkister, autonome typer osvosv, der synes det er morsomt.

Find på noget bedre at lave, brug demokratiske metoder, vi lever i et demokrati, og hvis ikke de har lyst til det, kunne de f.eks. flytte til Nord Korea..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Homo Superior skrev:
Audhumla skrev:

Synes du virkelig det er betænkeligt, at udøverne af en religion, ønsker et sted at praktisere deres religion? Og hvordan kan du ha' ondt i røven over det?

Hvorfor tror du, at Danmark pludselig vil blive kastet ud i en identitetskrise, hvor vi smider alle vores stolte værdier overbords, bare fordi der bliver anlagt en enkelt eller to moskeer her i Danmark? Du kan da ikke have meget tiltro til styrken af de her værdier så... Den muslimske gruppe udgør såvidt jeg ved en8-9% af DK's befolkning. For mig er det kun udtryk for respekt for en gruppe af borgere, og deres ønske om nogle bygninger, hvor de kan gøre det samme, som folkekirkepræster står og gør for tomme kirker hver søndag.

Jeg er bange for, at moskeer vil bidrage til et parallelsamfund og dermed gøre integrationen dårligere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Minimal skrev:
Jeg er bange for, at moskeer vil bidrage til et parallelsamfund og dermed gøre integrationen dårligere.

Hvilken integration mener du, den med flæskesteg, brun sovs og fremmedhad? Folk opfatter fejlagtigt integration som en proces hvor man visker andres kulturelle værdier væk og erstatter dem med danske. Det er helt forkert, integration handler i ligeså høj grad om at vi skal vænne os til de nytilkomnes kultur som at de skal lære og leve side om side med os, uden at nogen skal ændres fundamentalt.
Ved at bygge en moske på danske plader kan man forlange at de holder sig indenfor loven grænser, da en moske er et åbent sted. Men du vil mske hellere have sure muslimer der sidder i lejligheder og prædikker absolutte holdninger til det at være muslim, for det vil de gøre, af frygt for at miste deres yngre generation totalt til flæskestegen.. Se, dét skaber parallelsamfund!!

Når nu jøderne og buddhisterne må have et sted at dyrke deres tro, hvorfor må muslimerne så egentlig ikke?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sjoko skrev:
FUCK de idioter der render rundt og tegner diktatorskæg, hagekors og andre latterlige ting på DF's valgplakater..

Jeg kunne sidde og skrive 1000 ord om hvad jeg synes om dem, og hvorfor jeg gør det, men vælger at lade være.

Det er rødt indavl af værste skuffe, og selvudnævnte anarkister, autonome typer osvosv, der synes det er morsomt.

Find på noget bedre at lave, brug demokratiske metoder, vi lever i et demokrati, og hvis ikke de har lyst til det, kunne de f.eks. flytte til Nord Korea..

Fuck de mennesker der mener Danmark ikke er tjent med at vi modtager flere udlændinge, end samfundet kan absorbere, når samfundet sagtens kunne klare flere udlændinge, som vi f.eks ser det i andre lande. Og hvor er miljø perspektivtet blevet af, det vil i fremtiden med 100 procent sikkerhed blive et problem der er langt størrer end Mustafa og voldsmænd til samme gange 100.000

Det er skabs-nazi kynisme, ligegyldighed og kortsigtet tanke gang af værste skuffe.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ke skrev:
Det har aldrig gået landet bedre, end det går nu, og DF er de eneste, der kan holde regeringen i ørerne, hvis de begynder at lave lort.

Hvis vi fik en venstreorienteret regering, kunne vi lige så godt sælge os til russerne!

Kom med nogen ordenlige agumenter og kilder, hvad er det præcist df har kommet med?

Hvis vi udelukkende ser på bruttonational produktet kan det måske godt være at dk aldrig har klaret sig bedre (det kan så skyldes så meget) Men hvis vi ser på HDI-indekset kunne danmark sagtens klare sig bedre, der ligger vi kun nummer 17 på listen. Den nuværende regering har også iden grad syltet på uddannelse, forskning, miljø og energi og udvikling så danmark iden grad aldrig har klaret sig værrer, set i global perspektiv

Senest rettet af snufkin 09 nov 2007 00:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cubensis skrev:
Minimal skrev:

Når nu jøderne og buddhisterne må have et sted at dyrke deres tro, hvorfor må muslimerne så egentlig ikke?

Ja det er simplethen også for dårligt

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvorfor helvede snakker folk om demokratiske metoder og pis og lort.

Fuck nu demokrati.

Demokratiske metoder er at tyre de mindste.

Og fuck osse danske "værdier" og at "danmark er et kristent land".

Gu er vi ej kristne. Ingen af os. Der er en masse der render rundt og claimer kristendom, men de aner ikke hvad kristendom er.

Folk følger f.eks. stadig de forkerte 10 bud, selvom det står ganske tydeligt i biblen at det ikke er dem man skal følge (Efter moses smadrer sten tabletterne, bliver gud sur, men giver ham alligevel 10 nye bud, og siger det er dem man skal følge i stedet for de gamle. 5. bud er i øvrigt at din første fødte er guds, og det 6. er at du ikke må ofre børn til Meloch), folk render ikke rundt og sælger deres døtre til andre mænd, folk slagter ikke alle dem af anden religion (Find dem, der ikke tror på mig, bring dem for mig, og slagt dem med sværdet - Jesus)

I aner ikke hvad fucking kristendom er, så hold kæft med at danmark er et kristent land. Det er det ikke.

Vi lever under en meget løs pseudo kristen religion, men det har intet med rigtig kristendom at gøre.

Fuck jer. Læs en masse kristne skrifter, vend tilbage, og fortæl mig at vi lever i et kristent land.

Og hvad fuck er danske værdier? Seriøst, fortæl mig det.
Er det, det med at vi godt kan lide at bagtale folk der er anderledes end os? Er det det med at vi forventer indvandrere at tilpasse sig vores standard 100%, men når vi selv er i udlandet forventer vi at blive behandlet som vi gør i danmark?

Eller er danske værdier bare et buzz ord der fanger nationalister, racister og andre ignorante fjolser?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

eedeolla skrev:
Okay, du synes måske det er iorden at dræber 900.000 mennesker? Og havd er det præcist der er så godt ved en stram udlændingepolitik?

VI MANGLER EKSTREMT MEGET ARBEJDS KRÆFT

Hvilke dele af af den sætning er det du ikke forstår?

Selvfølgelig er det ikke iorden at dræbe 900.000 mennesker .. lol

Hvis du nu lige læser min post endnu engang, kan du tydeligt se forklaringen på hvad jeg mener er godt ved en stram udlændingepolitik. Det behøver jeg vel ikke gentage ?

Ja, vi mangler arbejdskraft, men vi mangler rent faktisk også alm. boliger. Hvad hjælper det at vi inviterer en masse mennesker hvis vi ikke har boliger til dem ? Er det fair at de skal sidde 8 mennesker i en 2-værelses lejlighed ? Nej, det er hverken fair overfor danskerne eller overfor dem der kommer her for at arbejde eller som flygtning.
Èt af de store problemer er jo altså også at nogle af dem p.g.a. deres religion ikke vil ud på arbejdsmarkedet. De vil ikke lære dansk, de vil ikke integreres. Jeg forstår bare ikke hvorfor..
Danmark er et dejligt land. Vi har et godt sprog og vi har arbejde til alle. Det eneste vi forventer er bare at de gider prøve. Det er der altså nogle af dem der ikke gider, og det er forkert i mine øjne.
Nu vil jeg jo heller ikke generelisere (og det vil DF altså heller ikke selvom SF og de andre er gode til at overtolke). Selvfølgelig er der udlændinge der arbejder her og taler dansk og de er da velkomne. I hvert fald hvis vi har arbejde og boliger til dem.

eedeolla skrev:
Og hvorfor skulle muslimer være mere aggressive end andre? Det vil jeg godt se en kilde på med det samme.

Nu er det jo altså ikke særlig ofte at vi hører om en buddhist eller en jøde der har stjålet, voldtaget eller på anden måde ødelagt noget for andre.
Kildemæssigt kan du jo kigge i en af landets aviser og se om der ikke et sted i en spalte er omtalt en "ung med muslimsk indvandrebaggrund bla bla bla" - Jeg siger ikke at jeg er racist, jeg siger, at jeg er betænkelig.
og IGEN husker vi lige at jeg ikke genereliserer. Det er jo bestemt ikke alle der er sådan.

eedeolla skrev:
Og ja det er ikke iorden at udøve hærværk, men der er åbenbart nogen der er meget utilfredse siden de tyr til sådanne handlinger.

...og derfor er det så iorden at udøve hærværk fordi man ikke er enige med andre ? Undskyld, men hvis det ikke er tilladt at være uenige med hinanden hvad fanden har vi så et demokrati for ?
D.v.s. at hvis jeg finder din adresse så må jeg gerne komme ned og krølle din cykel sammen eller hva jeg nu ellers lige kan finde på af hærværk fordi jeg ikke er enig med dine holdninger ? Det er jo sygt .. lol

eedeolla skrev:
Og hvad er egenlig værst? Male lidt på en plakat, eller ha sådan nogle usympatiske holdninger som disse:

Det vil til enhver tid være et holdningsspørgsmål. Min personlige holdning til hærværk er, at det er latterligt og til grin, hysterisk og barnligt. Ikke andet end en panik handling fordi man er hys over at man ikke kan få sin vilje. På samme måde når et barn smider sig på gulvet i supermarkedet og skriger fordi det ikke må få den slikkepind, det har nakket fra hylden.

eedeolla skrev:
Og hvad ved du egenlig om at vi ikke har resourser til at redde hele verden, det er jo et typisk dansk folke parti synpunkt.

... og som jeg sagde i min første post, stemmer jeg DF.. behøver jeg at sige at jeg gør det fordi jeg er enige i mange af deres synspunkter ? Er det nu én gang ikke det de er der for ? Partierne med deres forskellige holdninger. Så vi kan stemme på dem vi er mest enige med. Husk nu lige at man jo nærmest aldrig er 100% enig med ét parti. Man krydser jo ved den man er mest enig med. Derfor vil jeg også lige påpeje, at jeg ikke vil angribes for at være enig i alle de quotes fra DF-medlemmer. Der er jo nogle der er mere ekstreme end andre.
..og som svar på dit spørgsmål: Vi er 5 mio mennesker og halvdelen er børn, pensionister og studerende. Det er sgu da begrænset hvor mange penge vi har.. det er da logik.

eedeolla skrev:
Som er et klart eksemple på at DF's politik står i vejen for udviklingen

Ikke enig !

Titel:
Medlem

Jugg skrev:
Hvorfor helvede snakker folk om demokratiske metoder og pis og lort.

Fuck nu demokrati.

Demokratiske metoder er at tyre de mindste.

Og fuck osse danske "værdier" og at "danmark er et kristent land".

Gu er vi ej kristne. Ingen af os. Der er en masse der render rundt og claimer kristendom, men de aner ikke hvad kristendom er.

Folk følger f.eks. stadig de forkerte 10 bud, selvom det står ganske tydeligt i biblen at det ikke er dem man skal følge (Efter moses smadrer sten tabletterne, bliver gud sur, men giver ham alligevel 10 nye bud, og siger det er dem man skal følge i stedet for de gamle. 5. bud er i øvrigt at din første fødte er guds, og det 6. er at du ikke må ofre børn til Meloch), folk render ikke rundt og sælger deres døtre til andre mænd, folk slagter ikke alle dem af anden religion (Find dem, der ikke tror på mig, bring dem for mig, og slagt dem med sværdet - Jesus)

I aner ikke hvad fucking kristendom er, så hold kæft med at danmark er et kristent land. Det er det ikke.

Vi lever under en meget løs pseudo kristen religion, men det har intet med rigtig kristendom at gøre.

Fuck jer. Læs en masse kristne skrifter, vend tilbage, og fortæl mig at vi lever i et kristent land.

Og hvad fuck er danske værdier? Seriøst, fortæl mig det.
Er det, det med at vi godt kan lide at bagtale folk der er anderledes end os? Er det det med at vi forventer indvandrere at tilpasse sig vores standard 100%, men når vi selv er i udlandet forventer vi at blive behandlet som vi gør i danmark?

Eller er danske værdier bare et buzz ord der fanger nationalister, racister og andre ignorante fjolser?

Hvis man skal have en etikette på sit land vil jeg helst have "kristent land". I det mindste er vores kristne ekstremister mere passive end de de ekstremistiske islamister.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
DF vil sikre lave benzinpriser
Med udsigt til dyrere benzin foreslår Dansk Folkeparti loft på momsen på benzin og diesel. Den helt forkerte løsning, mener De Radikale.

9. november 2007, 15:09

Med risikoen for benzin til 15 kroner literen allerede i januar vil Dansk Folkeparti komme benzinforbrugerne til undsætning. Partiets skatteordfører, Mikkel Dencker, foreslår et loft på momsen på benzin og diesel på to en halv krone.

- Det er simpelthen for at holde priserne nede, fastslår Mikkel Dencker.

Momsen er på 25 procent, og det betyder, at når prisen for en liter brændstof uden moms når 10 kroner, vil momsen blive 2,5 kroner, så literprisen i alt bliver 12,5 kroner. Herefter kan brændstofprisen ifølge Dansk Folkepartis forslag stadig godt stige, men momsen må ikke stige mere.

De Radikale afviser forslaget og peger i stedet på en "bæredygtig løsning", hvor det bliver billigere at købe hybridbiler, som bruger langt mindre brændstof.

Det er jo et fuldstændig hovedløst foreslag, og en af grundene til hvorfor DF står i vejen for udviklingen.'

Audhumla - Jeg skal nok kommentere din quote, når jeg har bedre tid. Imellem tiden kan du jo teste hvilke parti du er mest enige med her -->

http://politiken.dk/politik/article369438.ece

Så blir det jo spændende

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Selvfølgelig er det ikke iorden at dræbe 900.000 mennesker .. lol

Altså du skrev du var tilfreds med den nuværende regering, så må du også være tilfreds med de har dræbt undskyld 80.000 (ikke 900.000 som jeg skrev først)mennerkser i Irak.

Citat:
Ja, vi mangler arbejdskraft, men vi mangler rent faktisk også alm. boliger. Hvad hjælper det at vi inviterer en masse mennesker hvis vi ikke har boliger til dem ? Er det fair at de skal sidde 8 mennesker i en 2-værelses lejlighed ? Nej, det er hverken fair overfor danskerne eller overfor dem der kommer her for at arbejde eller som flygtning.

Det problem kunne jo sagtens løses, og er fakker talt også den nuværende regerings skyld at der ikke er blevet bygget nok nyt til fornuftige priser. Jeg har stort set ikke set andet end mega dyrer ejelejligheder skyde op de sidste 8 år

Citat:
Èt af de store problemer er jo altså også at nogle af dem p.g.a. deres religion ikke vil ud på arbejdsmarkedet. De vil ikke lære dansk, de vil ikke integreres. Jeg forstår bare ikke hvorfor..
Danmark er et dejligt land. Vi har et godt sprog og vi har arbejde til alle. Det eneste vi forventer er bare at de gider prøve.

Det er en påstand der ikke stemmer overens med virkeligheden. Hovedparten vil gerne ud på arbejdsmarkedet, vil gerne lære dansk osv.

Citat:
Nu er det jo altså ikke særlig ofte at vi hører om en buddhist eller en jøde der har stjålet, voldtaget eller på anden måde ødelagt noget for andre.
Kildemæssigt kan du jo kigge i en af landets aviser og se om der ikke et sted i en spalte er omtalt en "ung med muslimsk indvandrebaggrund bla bla bla" - Jeg siger ikke at jeg er racist, jeg siger, at jeg er betænkelig.

Har jøder aldrig ødelægt noget for andre? Den må du simplethen længere ud på landet med. I mine øjne er jøde, kristne og islamister nogen af de væreste. Gruden til at indvandre fra bl.a. mellemøsten måske mere voldlige, kunne jo bunde ud i at de frusterede over deres situation.

Citat:
...og derfor er det så iorden at udøve hærværk fordi man ikke er enige med andre ? Undskyld, men hvis det ikke er tilladt at være uenige med hinanden hvad fanden har vi så et demokrati for ?
D.v.s. at hvis jeg finder din adresse så må jeg gerne komme ned og krølle din cykel sammen eller hva jeg nu ellers lige kan finde på af hærværk fordi jeg ikke er enig med dine holdninger ? Det er jo sygt .. lol

Jeg skrev jo netop at det ikke er iorden, men at al ting jo har en grund. Har du f.eks. set plakater fra kristen demokraterne der blevet udsmykket på samme måde? Nej, og hvorfor? Fordi DF's politik virkelig gør folk vrede. Forresten er der er en verden til forskel på privat eje og en en organisation, så sammenligning med min cykel dur ikke i den her samhæng.

Citat:
Det vil til enhver tid være et holdningsspørgsmål. Min personlige holdning til hærværk er, at det er latterligt og til grin, hysterisk og barnligt. Ikke andet end en panik handling fordi man er hys over at man ikke kan få sin vilje. På samme måde når et barn smider sig på gulvet i supermarkedet og skriger fordi det ikke må få den slikkepind, det har nakket fra hylden.

Selvfølglig er det et holdnings spørgsmål, men i mine øjne er det så meget værrer at være en usympastisk skid, end hærværksmand. Hvem lider overlast ved en smule maling på en plakat? Hvem lider overlast ved en stram udlændingspolitik? Det kan jeg godt sige dig. Mig og min familie og 100.000 andre. Og hvad er det igen for en latterlig samligning med barnet i supermarkedet?

Citat:
Vi er 5 mio mennesker og halvdelen er børn, pensionister og studerende. Det er sgu da begrænset hvor mange penge vi har.. det er da logik.

Det passer altså ikke, vi har rigeligt med ressourser, desuden går jeg da stærkt ud fra at udlændinge ikke vil være en ekstra udgift for landet hvis vi får dem integreret ordenligt i samfundet, især ikke nu hvor vi mangler arbejdskræft. Det er altså en forældet tro, at tro at indvandre kun kommer herop for at sidde i deres sofa og se fjernsyn og få bistand, det nægter jeg at tro på. Hvis vi ser på andre lande som f.eks Sverie tager de langt flere indvandrer uden problemmer. Hvorfor kan vi så ikke gøre det samme, når andre sagtens kan.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://www.danskfolkekunst.dk/grafik/ku ... t_39xl.jpg

Ham der har lavet dem med tekst er alt for grineren.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]