Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Hvilket køn er du?
Mand som tager stoffer 73%  73%  [ 113 ]
Mand som er her udelukkende for viden om stoffer 8%  8%  [ 13 ]
Kvinde som tager stoffer 6%  6%  [ 9 ]
Kvinde som er her udelukkende for viden om stoffer 0%  0%  [ 0 ]
Tvekønnet ;) 13%  13%  [ 20 ]
Afgivne stemmer : 155
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Minimal skrev:
I min opfattelse er enhver pige, der tager amf og coke, en smule hårdere end den gennemsnitlige pige... netop fordi det gør dem vildere og mindre feminime.

Som du selv er inde på i dit svar til mig er det miljøet omkring stofferne og til dels rusen. Men rusen former sig jo efter hvordan miljøet er, feks. et vildt miljø med mandlige undertoner (hård tramp, store fagter, råben og generel vildskab) vil naturligvis påvirke (afhængig af kvindens påvirkelighed) hendes rus.
Du formulerer dermed kun dine holdninger ud fra ét miljø. Et miljø hvor mændenes 'måde' er i hovedsædet og der ikke er plads til at kvinder kan udfolde sig feminint. Hvis det er den eneste vinkel du kender til kan jeg godt forstå din holdning. Ligesom at jeg godt kan forstå hvordan en muslimsk fundamentalistisk mand har svært ved at forestille sig en verden kvinder som ledere på arbejdspladser og uden tørlæder.
Hvis det er dit udganspunkt tror jeg du får svært ved at finde en sød og blød mis da du derved skal leve et 'parallelt' liv.

Tro det eller ej minimal, men det er faktisk muligt for kvinder at snuppe en streg coke eller amf og stadig være ligeså feminine som naturen har skabt dem. Det handler i stor grad om at de bare får lov til det, i det miljø de nu engang befinder sig i. Det er ikke alle der bliver total vilde testosterontosser når de tager streger.. Fat det dog!!

Titel:
Medlem

Nu handler trådem jo om kvinder der tager stoffer og man kan også sniffe 2cb og mdma.

Jeg tror ibund og grund at vores ueninghed (det der er tilbage) bunder i at vi oplever 2 vidt forskellige miljøer.

Og jeg har da oplevet mindst en kvinde men også en del mænd der bestemt ikke _efter min menning_ burde have taget noget som helst, incl alkohol.

Og så er vores kultur med til at præge, der er også mere akseptabel at mænd er skidefulde, hvorimod kvinder bør være sminke dukker, og er der endelig en kvinde der tør sige sin menning om den klamme stoder på alkohol eller andet stof - så er hun en hysterisk kælling.

Man kunne sagtens undersøge din påstand men det vil nok e svært, indtil da vil det ikke være andet end en påstand.

Men jeg deler din opfattelse mht amf og coke piger bliver mindre feminine, men jeg synes bestemt ikke de bliver mere hardcore, mere ubehagelige at være sammen med. Men mine oplevelser har også været at de der ofte bliver rigtige ubehagelige mænd som kvinder på amf og coke og alkohol er de som har st at slå med indvendig. Specielt folk med et lavt selværd eller uforløste føelser har jeg oplevet blive en tand mere jeg kan klare hele verden ubehagelige.

Måske er det netop derfor folk tager disse stoffer, personligt har jeg kun kendskab med alkohol i moderate mængder af gangen - det siger mig ikke så meget i forhold til svampe og Mdma.

Måske fordi jeg iforvejen er et egoistisk selvoptaget opblæst fjols der kan klare hele verden :)

Minimal skrev:

Nemlig. Og vi snakker jo om at sniffe streger her. Og der er sgu da ikke nogle undersøgelser af den slags. Det er ikke lige alt, man kan underbygge via undersøgelser.

I min opfattelse er enhver pige, der tager amf og coke, en smule hårdere end den gennemsnitlige pige... netop fordi det gør dem vildere og mindre feminime.

Senest rettet af topjohn 09 nov 2007 00:48, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cubensis skrev:
Minimal skrev:

Som du selv er inde på i dit svar til mig er det miljøet omkring stofferne og til dels rusen. Men rusen former sig jo efter hvordan miljøet er, feks. et vildt miljø med mandlige undertoner (hård tramp, store fagter, råben og generel vildskab) vil naturligvis påvirke (afhængig af kvindens påvirkelighed) hendes rus.
Du formulerer dermed kun dine holdninger ud fra ét miljø. Et miljø hvor mændenes 'måde' er i hovedsædet og der ikke er plads til at kvinder kan udfolde sig feminint. Hvis det er den eneste vinkel du kender til kan jeg godt forstå din holdning. Ligesom at jeg godt kan forstå hvordan en muslimsk fundamentalistisk mand har svært ved at forestille sig en verden kvinder som ledere på arbejdspladser og uden tørlæder.
Hvis det er dit udganspunkt tror jeg du får svært ved at finde en sød og blød mis da du derved skal leve et 'parallelt' liv.

Tro det eller ej minimal, men det er faktisk muligt for kvinder at snuppe en streg coke eller amf og stadig være ligeså feminine som naturen har skabt dem. Det handler i stor grad om at de bare får lov til det, i det miljø de nu engang befinder sig i. Det er ikke alle der bliver total vilde testosterontosser når de tager streger.. Fat det dog!!

Jeg ved ikke, hvad det er for nogle miljøer... og jeg kan ikke forestille mig, hvordan piger skal kunne køre coke ind i snotskaftet og opføre sig feminint, nej. Jeg synes, jeg har set temmelig meget, men det er ikke en af tingene. Nu er det jo også sådan, at narkomiljøet er stærkt domineret af mænd. Der findes jo ikke parallelle samfund, hvor kvinder dominerer i narkomiljøet. Derfor har jeg også svært ved at se, hvordan kvinder generelt skal kunne udfolde sig feminint i den forbindelse. Men det er da muligt, at jeg bare ikke fatter den virkelighed. Det bliver jeg jo nødt til at understrege. Men jeg kommer nok aldrig til at synes, at det er feminint at tage streger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Minimal tror du kvinderne synes det er særlig maskulint af mændene at tage streger?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg tror egentlig ikke kvinder synes det er specielt maskulint at tage streger, men jeg vil da indrømme at et eller andet sted vil jeg nok foretrække at se en kvinde tage et hit fra en Blaster fremfor at den sædvanlige måde, der ofte ender med ukontrollabel snøften og let vilde øjne.
Kald mig bare chauvinist :P
Dette ændrer dog ikke på min holdning om at kvinder har lige så meget lov og ret til at tage stoffer, så længe de har det under kontrol.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
DATERAPE 4 LEIF!!!1111

Skulle lige ud med det her - hvem var de sidste to - syntes det var noget lort vi lavede - skal vi ikke samle ind til et nyt røvhul til Leif? Han skider gennem en pose som sidder mellem ribben og lår.

Hvorfor????

Men okay det var god sex når der var plads :twisted:

Til emnet - øh savl er vel savl og ikke så charmerende.

Jeg kræver ligestilling bortset fra steroiderne - det er sku dejlig og have nogle solide tævepatter til og små nuldre, hvis man er ensom - og jeg hader kvinder med hår på brystet - Kald mig bare chauvinist :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
Hvorfor er det lige at drenge er bedre til at styre stoffer end piger? Det forstår jeg ikke. Jeg har set en del fyre ligge på alle 4 helt grædefærdig og pive efter for meget narko eller et intens trip.

Også synes jeg faktisk at det iorden at pive engang i mellem og vise sine følelser når man har været på skovtur.

Hilsen den hardcore killing miaw :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan godt lide de vilde tøser.. Men de skal selvfølgelig også kunne styre sig!

Speedvrag og halvdøde junkietøser nej tak!

Det siger ligsom lidt sig selv? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tribe79 skrev:
Hvorfor er det lige at drenge er bedre til at styre stoffer end piger? Det forstår jeg ikke. Jeg har set en del fyre ligge på alle 4 helt grædefærdig og pive efter for meget narko eller et intens trip.

Også synes jeg faktisk at det iorden at pive engang i mellem og vise sine følelser når man har været på skovtur.

Hilsen den hardcore killing miaw :lol:

Jeg tror egentlig heller ikke drenge/mænd er bedre til at styre sig end piger/kvinder er, faktisk tror jeg nærmere det er omvendt, når alt kommer til alt. Mænd har ofte en noget mere grænsesøgende adfærd, noget primalt der fordrer os til at vise os.
Jeg vil give dig helt ret i at det er godt at vise følelser (så længe det ikke ender med konstant whining) også selvom man ikke har "været på skovtur".

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Synes nu også at piger kan have en grænsesøgende adfærd i samme grad som mænd.

Selvfølgelig skal man ikke pive evig og altid men det nu rart at kunne putte sig ind til en ven eller veninde og få et kram og pive lidt efter en vild tur, især efter man har taget noget psykedelisk.

P.L.U.R.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Du kigger bare forbi, hvis du trænger til og blive puttet. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tribe79 skrev:
Synes nu også at piger kan have en grænsesøgende adfærd i samme grad som mænd.

Selvfølgelig skal man ikke pive evig og altid men det nu rart at kunne putte sig ind til en ven eller veninde og få et kram og pive lidt efter en vild tur, især efter man har taget noget psykedelisk.

P.L.U.R.

Absolut. Min erfaring er dog at der er flere mænd der har denne grænsesøgende adfærd end der er kvinder, men det kan have meget at gøre med hvilke miljøer man bevæger sig i. De miljøer jeg fx bevæger mig i går kvinderne (og halvdelen af mændene) meget op i at være meget feminine, i visse tilfælde næsten "damede" og forbrug af stoffer er bestemt ikke en gennemgående tendens, så det er nok derfor jeg har den opfattelse jeg har.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg har taget menge stoffer sammen med kvinder. Og synes at det er sexet når de gør det. F.eks. har jeg en veninde i kbh., som jeg har injiceret heroin og taget LSD med. Og så har jeg engang forført hende og hendes veninde efter at vi havde taget amf.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Syn|tese skrev:
Jeg har taget menge stoffer sammen med kvinder. Og synes at det er sexet når de gør det. F.eks. har jeg en veninde i kbh., som jeg har injiceret heroin og taget LSD med. Og så har jeg engang forført hende og hendes veninde efter at vi havde taget amf.

Fedt :roll:

Come on, der er ikke noget femnint ved en pige der sidder og hiver kokain eller amf op i hornet, eller for den sags skyld tager stoffer!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Heldigvis er ingen i min omgangskræds grænsesøgende mere så oplever det faktisk ikke særlig tit.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Måske ser det ikke feminint ud når en pige sidder og sniffer. Og hvad så? Hvad med at tænke på hvad det gør ved hende når hun tager stoffer. Hun bliver mere fri, tænker mindre på hvad andre måtte tænke. Og det synes jeg kan være ret feminint.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Finder generalt folk der sniffer ting op i næsen ret vamle.
Må det være hankøn / hunkøn / intetkøn.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Citat:
Syntes du om piger der sniffer?

Ja

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg synes at den gennemgående holdning sutter.

Kan vi blive enige om at det er misbrug som er ucharmerende, for piger/kvinder, såvel sommænd?

Jeg synes personligt at misbrug af rusmidler er når det er en fast del af ugen. Mange ser beruselse som en fast weekends ting, og det ville jeg personligt ikke holde til.

En pige som sveder, ser dum ud og taler om sin blæser, er imo ligeså frastødende som en dreng der sveder, ser dum ud og taler om sin blæser.

Men længe leve kønsopdeling og snævertsynethed..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
A.Z.BEST skrev:
Tja... men hvem kender ikke synet af en pissefuld, halvnøgen tøs? D'ba'klamt 8).

Har som sådan ikke et problem med at hunkøn tager stoffer, kan ikke se, hvordan det skulle være anerledes. Derimod kan jeg ikke fordrage, når de ikke kan styre det, men det gælder til gengæld også hankøn ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]