Nu handler trådem jo om kvinder der tager stoffer og man kan også sniffe 2cb og mdma.
Jeg tror ibund og grund at vores ueninghed (det der er tilbage) bunder i at vi oplever 2 vidt forskellige miljøer.
Og jeg har da oplevet mindst en kvinde men også en del mænd der bestemt ikke _efter min menning_ burde have taget noget som helst, incl alkohol.
Og så er vores kultur med til at præge, der er også mere akseptabel at mænd er skidefulde, hvorimod kvinder bør være sminke dukker, og er der endelig en kvinde der tør sige sin menning om den klamme stoder på alkohol eller andet stof - så er hun en hysterisk kælling.
Man kunne sagtens undersøge din påstand men det vil nok e svært, indtil da vil det ikke være andet end en påstand.
Men jeg deler din opfattelse mht amf og coke piger bliver mindre feminine, men jeg synes bestemt ikke de bliver mere hardcore, mere ubehagelige at være sammen med. Men mine oplevelser har også været at de der ofte bliver rigtige ubehagelige mænd som kvinder på amf og coke og alkohol er de som har st at slå med indvendig. Specielt folk med et lavt selværd eller uforløste føelser har jeg oplevet blive en tand mere jeg kan klare hele verden ubehagelige.
Måske er det netop derfor folk tager disse stoffer, personligt har jeg kun kendskab med alkohol i moderate mængder af gangen - det siger mig ikke så meget i forhold til svampe og Mdma.
Måske fordi jeg iforvejen er et egoistisk selvoptaget opblæst fjols der kan klare hele verden
Minimal skrev:
Nemlig. Og vi snakker jo om at sniffe streger her. Og der er sgu da ikke nogle undersøgelser af den slags. Det er ikke lige alt, man kan underbygge via undersøgelser.
I min opfattelse er enhver pige, der tager amf og coke, en smule hårdere end den gennemsnitlige pige... netop fordi det gør dem vildere og mindre feminime.