Nu er det ikek alle stoffer der gør brugeren vild. Naturligvis er der foskelle på piger og drenge. både fysisk og psykisk.
Det afhænger helt og holden at hvorfor man tager stoffer. Der er klart mere feminint at tage psykedelica for at kende sig selv bedre og mere maskulint at tage speed for at komme op og køre.
Ying / yang - feminin er modtagende og maskulin er aktiv.
og igen vil jeg gerne se undersøgelser der bekræfter dine påstande observering under indflydelse, og ikke genskabelige kontrol forsøg er farlige at baseret ret meget udfra - det ligner for meget relgiøse argumenter.
Kvinder med fornuftig forhold til stoffer behøver bestemt ikek være hardcore. ligesom mange hardcore kvinder ikke behøver at kunen styre det. Faktisk er det ego ønske om at være hardcore ofte årsagen til at folk tager formeget - specielt alkohol.
Minimal skrev:
Der er mange aspekter i det her... men hvis man sammenligner det kvindelige med det mandige, kan jeg kun se grunde til, at mænd skulle være bedre rustede end kvinder til at tage stoffer. Og det er ikke feminimt at tage streger. Der er en grund til, at så stor en del af os er drenge, og at der i forhold til er så få piger, der tager stoffer. Det kan man ikke ignorere. Pigerne skal være af en speciel støbning for at følge med, en mere drenget støbning.
Jeg er ikke i tvivl om, at rigtig mange piger synes, at det er lige så dumt, at vi tager stoffer, og de synes, at vi er klamme og nederen, fordi vi gør det. Men vi kan da undskylde os med, at vi er dumme drenge, vi er født til at være vilde. Det ligger mere til drenge, og det har da helt sikkert sine naturlige grunde. Det er sikkert også medvirkende til, at man så ofte hører om piger, der har taget stoffer, men er stoppet... og er hellige at høre på nu. Jeg er ret overbevist om, at flere piger falder fra på den.
Du kan ikke sammenligne det med religion eller noget andet. Forskellen mellem mænd og kvinder er noget helt unikt.
Men alt i alt respek for de piger, der kører stilen og har tjek på det hele... I er få, men I må være derude... Jeg vil dog ikke ligefrem være kærester med en af slagsen, da sådan en tøs er for hardcore til mig, vil have en sød og blød killing, miaw...