Her på det sidste er jeg begyndt at få blåsorte render under øjnene. Jeg sover gennemsnitligt 6-8 timer om natte hvilket jeg altid har gjort.
Jeg spiser også vitamin piller.
Men her den sidste uge er jeg begyndt at få nogle blåsorte render under øjnene. Det irriterer mig meget, og samtidig føles mine øjne trætte og sløve, selvom jeg ikke er træt.
Mine øjne føles meget våde, og blodsprænginger i øjet kan godt forekomme.
Hvad kan det skyldes? Jeg håbede på at nogle herinde kunne hjælpe mig.
Jeg ved ikke om det kan have noget med det at gøre, men jeg er for nyligt blevet nyforelsket - kan det have noget med det at gøre? Jeg har ikke spist så vildt meget den sidste uge.
Jeg syntes også at mit fordøjelses mønster er blevet ændret meget. Jeg skal tit på toilet.
Mine knogler føles også meget overbelastede for tiden.
Mest af alt syntes jeg at det tyder på mangel på Vitamin B12, hvilket kan læses her:
http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ ... gelb12.htmKan det være derfor? Hvad skal jeg gøre?
Vil gerne af med alle disse irriterende ting - især renderne under øjnene.
tager du E-piller? ofte, for e-pillen skulle ha noget i sig der udtørre de mindre blodåre, så som dem løber i ansigtet, de er normalt for e bruger og ha lidt misfarvede render under øjene, føler du dig lidt tom, måske "følsesløs"? har du lidt mere lyst til og være alene?
bare et gæt.