Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
..............

Senest rettet af Opis 28 jul 2008 16:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Dit råd er såmænd fint nok, men det er ikke en garanti mod salmonella og bør derfor ikke fremlægges som en garanti.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
BlueDove skrev:
Her på det sidste er jeg begyndt at få blåsorte render under øjnene. Jeg sover gennemsnitligt 6-8 timer om natte hvilket jeg altid har gjort.
Jeg spiser også vitamin piller.

Men her den sidste uge er jeg begyndt at få nogle blåsorte render under øjnene. Det irriterer mig meget, og samtidig føles mine øjne trætte og sløve, selvom jeg ikke er træt.

Mine øjne føles meget våde, og blodsprænginger i øjet kan godt forekomme.
Hvad kan det skyldes? Jeg håbede på at nogle herinde kunne hjælpe mig.

Jeg ved ikke om det kan have noget med det at gøre, men jeg er for nyligt blevet nyforelsket - kan det have noget med det at gøre? Jeg har ikke spist så vildt meget den sidste uge.

Jeg syntes også at mit fordøjelses mønster er blevet ændret meget. Jeg skal tit på toilet.

Mine knogler føles også meget overbelastede for tiden.

Mest af alt syntes jeg at det tyder på mangel på Vitamin B12, hvilket kan læses her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ ... gelb12.htm

Kan det være derfor? Hvad skal jeg gøre?
Vil gerne af med alle disse irriterende ting - især renderne under øjnene.
du har ikke ondt eller noget?

tager du E-piller? ofte, for e-pillen skulle ha noget i sig der udtørre de mindre blodåre, så som dem løber i ansigtet, de er normalt for e bruger og ha lidt misfarvede render under øjene, føler du dig lidt tom, måske "følsesløs"? har du lidt mere lyst til og være alene?

bare et gæt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg har kroniske render, stort set, de perioder jeg er liidt for glad for urten :) Men de går væk når jeg så holder mig væk. Derudover har jeg haft held med at huske at spise massere af vitaminholdige førdevarer, alla æbler og citrusfrugter, og så selvfølgelig spise min vitaminpille i vintertiden. Det gør mig samtidigt langt friskere i hovedet når jeg spiser fornuftigt, og bevæger mig meget. Men synes det er et fornuftigt valg at kontakte din læge. Han kan fortælle dig langt mere præcis hvad der er galt.

NAR 8)

Titel:
Medlem

Gå til lægen.. Hellere end gang for meget, end en gang for lidt. Det sagde min far altid! :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Rigtigt nok at der nok sidder mange til lægen som ikke fejler noget. Men til gengæld har specielt mænd det med at droppe lægen før det er for sent eller så noget, så gå hellere til lægen nu ja.

Ellers så skriv til din læge i en mail? Så får du svar næste dag forhåbentlig og han kan give et hurtigt svar på hva det KAN være. Men han/hun opfordrer dig nok alligevel til at gå til lægen så hurtigt som muligt. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]