Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Hey. Jeg har fået høstet nogle Philosophers Stones og vil gerne prøve dem med sammen med en ven, men er bange for jeg bliver ude af stand til at snakke og tage stilling til ting. Har før prøvet Golden Teacher 2 gange og én gang 5g tørret Ecuador, og to af gangene når folk snakkede til mig, så når jeg prøvede at snakke til dem, så kom ordene ud som mumlen, og jeg skulle virkelig koncentrere mig hvis jeg skulle snakke, og da jeg var på Ecuador, da blev jeg på et tidspunkt bedt om at række fjernbetjeningen til en, og det kunne jeg slet ikke overskue. Kan det tænkes det er fordi doserne har været for store, eller er det de forskellige svampe som har haft en "dårlig" virkning på mig?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Var dem du prøvede at snakke med også på svampe?
Jeg kan ikke kommunikere med ædru mennesker hvis jeg har taget svampe. Jeg bliver indelukket og sidder egentlig mest og mumler for mig selv, for jeg kan ikke have ædru folk når jeg har taget svampe. På LSD er der intet, det betyder ikke noget hvor jeg er eller hvem jeg er sammen med, men med svampene er det klart noget andet.
Når det peak'er kan det også være svært for mig at kommunikere, men det skyldes at trippet er så intenst, tankerne farer gennem hovedet, men står alligevel stille, så mit fokus er et helt andet sted.
Kan det være sådan noget du har oplevet?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Det kunnne godt lyde som om at du har spist svampene til en fest eller lignende, hvor der jo er alle mulige mennesker - på diverse stimulanser = bad combo.
Er det sandt?
Et såkaldt ædru menneske kan for mig være nok til at smadre et trip hvis det sådan pludseligt dukker op - såsom en kæreste der vender 5 timer for tidlig hjem fra byen og man ikke engang er nået til toppen af trippet (og hun ikke aner noget om vores lille plan, men synes vi virker små underlige).
Tro mig så kan man ikke sige noget jeg forsøgte og kamuflere mig ved at antage sofaens farve og sidde helt stille. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Første gang det skete var sammen med nogen der var på svampe, men der var det heller ikke så slemt skal det lige siges. Det var mest 2 gang med de 5g Ecuador som var værre. Da var jeg sammen med 3 andre mennesker, vi sad bare og chillede, og de var ikke påvirket af noget. Det lyder meget rigtigt DeHades det du siger, kan hvertfald godt genkende det du siger med at tankerne farer gennem hovedet, men står alligevel stille, fordi der farede 1000 ting gennem mit hovede, men jeg sad stille og bare stirrede ét sted, og så da en af mine venner bad om fjernbetjeningen kunne jeg ikke overskue det. Jeg tager aldrig svampe til en fest eller et sted hvor jeg Ikke føler mig tryg. Men hvis det skylder at trippet var så intenst, vil det så sige jeg skal starte med en lille dosis istedet for bare at tænke "Oh yes nu skal jeg fandme se dansene køer" ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

One-Eye skrev:
Men hvis det skylder at trippet var så intenst, vil det så sige jeg skal starte med en lille dosis istedet for bare at tænke "Oh yes nu skal jeg fandme se dansene køer" ?

Det må man nok sige, at det betyeder. 5 gram Psilocybe cubensis "Ecuadorian" er i hvertfald en, i mine øjne, uansvarlig dosis, at æde, hvis det kun er tredje gang. Jeg er ikke lige helt med på, om det var tredje gang du tog så meget, men det formoder jeg...
Jeg synes også det er en helt forkert indstilling at have til emnet. Jeg tror langt de fleste vil få mest ud af, hvis de ligeså stille bevæger sig op ad i dosis, og på den måde danner sig et overblik over hvorledes de selv reagerer på de givne doser. På den måde kan man næsten eliminere risikoen for at havne et sted man ikke kan bunde, et sted man finder meget ubehageligt.

I mine øjne er der ikke noget i vejen for, at man udelukkende bruger psykedelika som noget underholdende og socialt, som man måsæe også kan få noget ud af i sin dagligdag.
FOlk med en tilgang, der kredser om energier, shamanisme, whatever skal ikke ha' patent på psykedelika, men ikke desto mindre bliver man, i mine øjne, nød til lige at undersøge lidt omkring dosis osv osv.

Så min endelige anbefaling vedrørende de Philosophers Stone må være at starte stille ud, og så kan du selv, da du nu har noget erfaring med svampe i forvejen, eventuelt redosere med ikke mere end samme dosis efter en time-halvanden, hvis du føler du er klar på lidt mere.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
undskyld jeg blander mig på det nedren anlæg af kun at have læst den første post..

LAD NU DET FJERNSYN VÆRE SLUKKET, NÅR DER ER PSYKEDELISKE TING I DIN HJERNE, DET PASSER IKKE SAMMEN!!!!

så det sagt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Champost skrev:
undskyld jeg blander mig på det nedren anlæg af kun at have læst den første post..

LAD NU DET FJERNSYN VÆRE SLUKKET, NÅR DER ER PSYKEDELISKE TING I DIN HJERNE, DET PASSER IKKE SAMMEN!!!!

så det sagt

ja, fandt skam osse ace ventura skræmmende i mit svampetrip.. der hvor han sidder og snakker med gud.. det var godt nok for langt ude :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Homo Superior skrev:
Det må man nok sige, at det betyeder. 5 gram Psilocybe cubensis "Ecuadorian" er i hvertfald en, i mine øjne, uansvarlig dosis, at æde, hvis det kun er tredje gang. Jeg er ikke lige helt med på, om det var tredje gang du tog så meget, men det formoder jeg...
Jeg synes også det er en helt forkert indstilling at have til emnet. Jeg tror langt de fleste vil få mest ud af, hvis de ligeså stille bevæger sig op ad i dosis, og på den måde danner sig et overblik over hvorledes de selv reagerer på de givne doser. På den måde kan man næsten eliminere risikoen for at havne et sted man ikke kan bunde, et sted man finder meget ubehageligt.

I mine øjne er der ikke noget i vejen for, at man udelukkende bruger psykedelika som noget underholdende og socialt, som man måsæe også kan få noget ud af i sin dagligdag.
FOlk med en tilgang, der kredser om energier, shamanisme, whatever skal ikke ha' patent på psykedelika, men ikke desto mindre bliver man, i mine øjne, nød til lige at undersøge lidt omkring dosis osv osv.

Så min endelige anbefaling vedrørende de Philosophers Stone må være at starte stille ud, og så kan du selv, da du nu har noget erfaring med svampe i forvejen, eventuelt redosere med ikke mere end samme dosis efter en time-halvanden, hvis du føler du er klar på lidt mere.

Jeg har haft en bagtanke om at det nok var fordi 5g var for meget, men jeg kunne ikke få fat i LSD på det tidspunkt, og jeg Ville prøve at hallucinere, men nu ved jeg bedre. Jeg vil prøve med 2g Stones til og starte med og så stille og roligt gå opad.

Champost skrev:

så det sagt

Det var heller ikke mig som så fjernsyn, jeg havde sgu for travlt med og se film på væggen, fundere over ting og høre vasketøj grine :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]