Har aldrig haft noget problemer med dem, og har tit spist rimelig mange flere end anbefalet. Som det står nu, æder jeg en når jeg står op, og en omkring 4 timer efter, så er jeg frisk hele skoledagen. Tager gerne nogen med på druk i weekenderne, hvis der ikke er andet, det har jeg heller ikke haft problemer med.
Det næste jeg skriver vil de fleste nok kalde meget uansvarligt, med synes det skal nævnes, da det faktisk var en rigtig positiv oplevelse. Drak mig stiv, som jeg normalt gør en fredag, hvor der skal ske noget, spiste en therma power og her kommer det sjove, plus jeg oveni therma power kapslen slugte en kiks (ecstasy pille, om man vil). Sådan fortsatte det resten af aftenen, sammen med mere alkohol selvfølgelig. Huskede selvfølgelig at drikke rigeligt vand samtidig. Normalt når jeg æder kiks, alt efter hvilke det er selvfølgelig, får jeg stort set intet energi og sidder bare og blæser, hvilket ikke er det jeg leder efter når jeg skal på ravemansion

Therma power kapslerne gav mig det energi jeg skulle bruge og det har jeg virkelig savnet.
Det er ikke sidste gang jeg gør det, hvis der ikke er andet opkvikkende i nærheden altså.
Det skal lige siges at jeg fik ædt 5-8 therma power over 12 timer, ædt 7 kiks på kortere tid og drukket, som sagt helt uden nogen fysiske/psykiske problemer. Tog hjem og sov efter byturen, det havde jeg heller ingen problemer med (omkring klokken 07:00).