Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 03:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Thermapower er noget lort så er det sagt :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
nu er therma power jo et slanke middel? ikke et party drug?

Få fat i noget ordetnlig at trampe på! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:

Tud nu!

Sikkert bare fordi at du har ædt 5 på en gang i en stiv rus, og troet at du skulle "MAXXE DEN!!!1", på speed-wannabee drugget, og så brækket dig.

De er virkelig lækre at træne på, med et moderat forbrug, så er det sagt!

Titel:
Medlem

Har ikke taget dem i forbindelse med fest nej men jeg ved at de er dårlige til fest.. og det var det jeg mente med den sætning.. tag lige og fix din attitude kammerat! Desuden er det ikke alle der reagere så godt som du gør på Thermapower .. der har været diverse indlæg på bodyhouse om folk der har reageret negativt (dog også positivt) på dem og de fortæller folk at de skal holde sig fra dem derinde.. Det er så forskelligt fra person til person om de virker godt eller dårligt selvfølgelig :)

Men min egen mening er at de stinker til alt men det nok også fordi min træning er fin uden :)

Så er det sagt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Du bliver lynhurtig afhængig.. Jeg tog dem i forbindelse med træning og inden jeg vidste af det tog jeg op til 10 om dagen, nogle gange 5 lige inden træning. Er dog stoppet nu og det er lang tid siden. Men pas på.. Du får det psykisk skidt, og bliver let aggressiv.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg har aldrig haft nogle problemer med at bruge Therma Power, selvom doserne ofte har ligget en del over hvad folk her anbefaler, så jeg kan såmænd godt lide dem i en snæver vending.
Har jeg adgang til "rigtige" stimulanser foretrækker jeg selvfølgelig det på en dag hvor de er nødvendige ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har aldrig haft noget problemer med dem, og har tit spist rimelig mange flere end anbefalet. Som det står nu, æder jeg en når jeg står op, og en omkring 4 timer efter, så er jeg frisk hele skoledagen. Tager gerne nogen med på druk i weekenderne, hvis der ikke er andet, det har jeg heller ikke haft problemer med.

Det næste jeg skriver vil de fleste nok kalde meget uansvarligt, med synes det skal nævnes, da det faktisk var en rigtig positiv oplevelse. Drak mig stiv, som jeg normalt gør en fredag, hvor der skal ske noget, spiste en therma power og her kommer det sjove, plus jeg oveni therma power kapslen slugte en kiks (ecstasy pille, om man vil). Sådan fortsatte det resten af aftenen, sammen med mere alkohol selvfølgelig. Huskede selvfølgelig at drikke rigeligt vand samtidig. Normalt når jeg æder kiks, alt efter hvilke det er selvfølgelig, får jeg stort set intet energi og sidder bare og blæser, hvilket ikke er det jeg leder efter når jeg skal på ravemansion ;) Therma power kapslerne gav mig det energi jeg skulle bruge og det har jeg virkelig savnet.

Det er ikke sidste gang jeg gør det, hvis der ikke er andet opkvikkende i nærheden altså.

Det skal lige siges at jeg fik ædt 5-8 therma power over 12 timer, ædt 7 kiks på kortere tid og drukket, som sagt helt uden nogen fysiske/psykiske problemer. Tog hjem og sov efter byturen, det havde jeg heller ingen problemer med (omkring klokken 07:00).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Synes ikke det virker særlig godt..

Har prøvet at tage 3-4 uden nogen effekt overhovedet.

Titel:
Ja det er også sådan jeg har det, har taget 3 på en gang uden større virkning, nok kun hen i retningen af en kop kaffe som heller ikke er mærkbart

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
Har ikke taget dem i forbindelse med fest nej men jeg ved at de er dårlige til fest.. og det var det jeg mente med den sætning.. tag lige og fix din attitude kammerat! Desuden er det ikke alle der reagere så godt som du gør på Thermapower .. der har været diverse indlæg på bodyhouse om folk der har reageret negativt (dog også positivt) på dem og de fortæller folk at de skal holde sig fra dem derinde.. Det er så forskelligt fra person til person om de virker godt eller dårligt selvfølgelig :)

Men min egen mening er at de stinker til alt men det nok også fordi min træning er fin uden :)

Så er det sagt!

godz skrev:

Der skulle have stået:

godz skrev:
Thermapower er noget lort "efter min mening" så er det sagt :)

Din snævertsynede kommentar kan ikke rigtig bruges til noget.

Men hvis du har nogen oplagte reele begrundelser for, hvorfor koffein og efedrin i respektable, moderate doser, skulle være noget "direkte lort", så må du da endelig uddybe.

Det er fint nok at du ikke bryder dig om disse stimulanter, men derfor er der ingen grund til at svine dem så groft til. Jeg hader f.eks også amfetamin, fordi at jeg har mærket så mange langtidsbivirkninger ved det. Men derfor respekter jeg da stadig mennesker der tager det og jeg render da ikke rundt og claimer at det er et lortestof på alle fronter og breder.

Tænk før du taler ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
IMO er therma power absolut intet værd.

I lave doser = Ingenting
I større doser (3 piller eller over) = Totalt ubehag, kvalme, mavekneb, rastløshed m.m.

Men det er jo bare min mening.

Titel: Forstoppelse
Junior medlem

Kan kraftigt fraråde det lort. Jeg har taget det et par gange og sidst jeg tog det tog jeg tre på en aften og kunne ikke skide i en uge! har aldrig haft det så skidt!...
Læste efterfølgende at forstoppelse er en kendt bivirkning af effedrin. Ved ikke om jeg bare er uheldig at det virker på mig eller om der er andre der har prøvet noget lignende?

Titel:
Medlem

Resist skrev:
godz skrev:

Så er det sagt!

godz skrev:

Der skulle have stået:

godz skrev:
Thermapower er noget lort "efter min mening" så er det sagt :)

Din snævertsynede kommentar kan ikke rigtig bruges til noget.

Men hvis du har nogen oplagte reele begrundelser for, hvorfor koffein og efedrin i respektable, moderate doser, skulle være noget "direkte lort", så må du da endelig uddybe.

Det er fint nok at du ikke bryder dig om disse stimulanter, men derfor er der ingen grund til at svine dem så groft til. Jeg hader f.eks også amfetamin, fordi at jeg har mærket så mange langtidsbivirkninger ved det. Men derfor respekter jeg da stadig mennesker der tager det og jeg render da ikke rundt og claimer at det er et lortestof på alle fronter og breder.

Tænk før du taler ;)

Jeg skrev at det var et lortestof ja .. men jeg skrev også at folk har reageret positivt på dem.. hvilket nok betyder at jeg ikke sviner dem på alle fronter og breder som du skriver.. og jeg skrev det er forskelligt fra person til person om man reagere dårligt eller positivt.. Hvilket heller ikke er decideret negativt.. nok mere neutralt.. Sviner ingen her .. jeg har bare min mening om Thermapower.

Eneste negative jeg skriver er at min egen mening er at de stinker til alt .. jamen så er jeg nok en af de personer som ikke reagere positivt på dem.. Men alle dem der reagere positivt så tag det dog .. det er fint nok .. det er sikkert et godt stof til dem det virker godt på ..

Og ja jeg skulle nok have ændret det til "Thermapower er noget lort efter min mening" ..

Hej hej

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Er der nogen der har prøvet therma power mens de tog SSRI? kan se at det ikke anbefales men er det mon så farligt endda?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zorglub skrev:
Er der nogen der har prøvet therma power mens de tog SSRI? kan se at det ikke anbefales men er det mon så farligt endda?

Jeg har. Virker fint.

Titel:
Dedikeret medlem

Nu kender jeg ikke til svaret.

Men måske har Resist været heldig, og det er du måske ikke. Så vent hellere til de mere erfarne brugere har udtalt sig.

Better safe than sorry!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Puttes skrev:
Nu kender jeg ikke til svaret.

Men måske har Resist været heldig, og det er du måske ikke. Så vent hellere til de mere erfarne brugere har udtalt sig.

Better safe than sorry!

Har gnavet mig igennem de første 200 kapsler, godt fordelt ud.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Hmm min erfaring med Therma power er sku ikke at de er så slemme. Har før ædt 4 eller 5 på en gang, kan ikke lige helt huske det, men der skete ikke andet end jeg blev rastløs og fik ubehag. Værre var det ikke ;)

Nu tænker jeg lidt over hvor heldig jeg er, når jeg ser de bivirkninger nogle af i andre har fået -

Titel:
Medlem

Så vidt jeg har forstået, skulle Thermopower variere meget i doser, da det ikke gennemgår nogen kontroller eller andet.. Mener jeg læste det på Bodyhouse da jeg trænede for længe siden..

Har også selv brugt dem inden træning, men syntes jeg blev lidt for pirrelig/agressiv af dem.. Sidst spiste jeg 6+- under en bytur, også for længe siden. Det kan ikke anbefales, føj hvor opførte mig som en klovn, og damn hvor havde jeg det dårligt dagen efter..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har kendt til therma power i snart 4år .. har ikke bemærket nogen problemer der skulle være tp skyld.. ud over søvn problemer!!
Kender dog en der hostede blod op, efter indtagelse af 10 stk på 24 timer
Og en anden der efter hans historie at dømme ente med et forsøg på selvmord.. ved indtag af et ukendt antal tp`s pga. kærlighed, hvorvidt om andre stoffer også havdet del i det, tror jeg ikke vi kan ud lukke!

Jeg indtager max 4 på et døgn og max 2 afgangen! indtager dem aldrig hvis jeg skal slappe af ... der skal ske noget aktivt, blander dem aldrig med andet end alkohol eller weed..
De første par gange jeg indtog dem mærket jeg intet, det var først da jeg blander det med alkohol at virkningen virkelig viser sig!
Dog bliver man meget hurtig immun over for produktet... dette kan forbygges ved at undgå daglig indtag!
Styrken af pillen varierer også meget..
Skal siges at jeg har oplevet flere gange både på mig selv og set andre, mistet besindelsen når de blander det med alkohol (sprut)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]