Citat:
Synes du koger lidt fanny. "hår" på brystet kan være en metafor som forvirre den potientelt uheldige, og det kan have sindsygt alvorlige konsekvenser.
Ok jeg undskylder metaforen, men jeg havde dog den opfattelse at broccoli vidste lidt om psykedeliske stoffer og hvad de kan åbne op for, da han skrev at han og hans venner bla. tog svampe engang imellem. Mht til din egen brug af metaforer, så hold dig venligst saglig.
Citat:
Synes på ingen måder nogen nogensinde skal anbefale psychedelia overhovedet. Derimod redegør hvad det kan give og tage fra en i sine egne erfaringer. Og netop klargøre at det kun er egne erfaringer og folk skal tage det med tons af salt fordi det er sindsygt individuelt.
Hvor har jeg anbefalet det? Hvis folk spørger mig om det er en god ide, vil jeg svare ærligt, -og ja, jeg tror at der er mange, -men ikke alle, som kan få noget rigtig godt ud af psykedeliske stoffer, hvis de behandler sig selv og stofferne med respekt.
Citat:
Psychedelia tror jeg kun skal bruges når livet er meget stabilt og man føler sin grundbias er total iorden. Og mest vigtigt, En klar og egen beslutning om sit forbrug. Du ved ikke hvem brocco er. Og derfor holde stærkt igen på at slynge motivation ud til højre og venstre.
Jeg kender ikk broccoli nej, -det var også derfor jeg spurgte til hans alder. Hvis han er myndig vil jeg dog respekterer hans valg mht. psykedeliske stoffer.
Citat:
Selv det med at omdanne fadern til sønnens (ikke nødvendigvis i det lange løb) fordel gennem forståelse med gradvis subjektiv information ser jeg som ussel motivation givning.
Den sætning der, forstår jeg simpelt hen ikke. Prøv at omformuler dig.
Citat:
Hvis faren så hvad du skrev til hans søn, ville han med stor chance blive rød i hovedet af raseri. Og jeg ville stå på hans tribune. Han græder forhelvede ikke uden grund. Det kan være et livsfarligt gamble for det han elsker mest i verden. hvis personen går hen og mister lysten til livet og stadig affyre(nej alle er ikke herre over følelser). Vores liv er en kædereaktion, så undervurder ikke "quote: You act how you feel and how you feel is pretty much a result of how you have acted"
Jeg synes du gætter om en masse, som der slet ikke står at læse i Broccoli´s post. Hvem siger at broccoli er i fare for at gå hen og miste lysten til livet, fordi han tager Ayahuasca og svampe? Det lyder nærmest som et citat fra statens narko-oplysning. Måske skulle du lade være med at gætte så meget og så lad broccoli svare for sig selv. Jeg tror faktisk han har en mening om tingene selv.
Citat:
Ville du anbefale dine børn ayahuasca?
Hvis jeg havde børn ville jeg når de var gamle nok, fortælle dem åbent om mit eget forhold til psykedelia og så ville jeg lade dem selv tage stilling. Hvis de brændte for det, ville jeg endda tage på trip med dem (når de var over 18 ).
Hvis min holdning chokerer dig, kan jeg fortælle dig, at jeg på ingen måde er en ambivalent skabs-psykedeliker som mener, at så længe
jeg kan skaffe hvad jeg vil, er det fint at det er forbudt for andre, for tænk nu hvis mine børn ville prøve det en dag!
Jeg mener at folk har ret til at vælge for sig selv, hvilke stoffer de vil tage (også mine potentielle børn). Kun derigennem kan vi endelig tage ansvar for os selv, ved at stole på hinanden istedet for denne evige umyndiggørrelse. Når folk ikke får tillid mister de respekt for sig selv, hinanden og de stoffer de propper sig med. Det er desværre en nedadgående spiral og det bliver sværere og sværere at vende den.
Citat:
Måske startede deres psychedeliske rejse på bunden af et hashmisbrug. Ude i en god hashtåge kan selv de mindste forskelle betyde meget for en person. Slug ikke anbefalinger råt. Især ikke i tekstformat. Deres subjektive holdninger kan være slørret af pommerns til. Hold fast ved hovedet. Og sørg for at have det sjovt hvis du vælger at give slip Gud ved at det skal der også være plads til. Rigtig lykke har det med at føre til mere lykke. Ikke en ide om at den smølf der hopper rundt, er indsigts givenede, og en dag sætter alting på plads. Dog ikke for at sige at smølfen sagtens kan.
Den virker på godt og ondt. Men sørg nu for at vide hvad ende du står i.
Det lyder ikke som om du har særlig meget respekt for de psykedeliske stoffer, siden du kan skrive sådan noget vrøvl som ovenstående. Måske prøver du bare at skrive din egen historie og dermed advare andre, men så start venligst din egen tråd.
ville anbefale psykedelia til.