Trier- skrev:
1. Hvor lang tid gør der før det virker? Spørger nemlig fordi sidste gang, tog jeg 1 stk. og der gik 1 time, og jeg kunne intet mærke. Derefter drak jeg så en masse, og tog 1 stk mere, ca. ½ time efter var jeg totalt ristet.
Når du pludselig begynder at drikke, så maskerer du jo den "come up" der er. Ikke smart.
Her i huset tager det normalt en time, før der er ordentlig virkning, men én af mine trip buddies tager rutinemæssigt 1½ time om at komme ordentlig op. Altså er vi forskudt med ca. en halv time.
Jeg kender vores foderstand, og det skyldes simpelthen ikke at den ene har spist mere end den anden til aftensmad.
Trier- skrev:
2. Er det dumt at drikke alkohol samtidig, eller giver det ingen virkning? Det må vel være godt så jeg ikke dehydrerer.
Alkohol er primært en fare, hvis du danser samtidig. Her er dehydrering en virkelig fjende! Tager du det uden stor fysisk udfoldelse, så er det ikke farligt som sådan. Alkohol mindsker dog fornøjelsen og skarpheden i MDMA'en, og det er lidt spildt.
Trier- skrev:
3. Er der forskel på hvilket humør jeg er i inden jeg tager det? Nogle venner siger nemlig, at hvis man er i dårligt humør inden skulle man blive utrolig aggressiv, og det har jeg ikke lyst til
Jeg har ikke selv prøvet det, og det er ikke stoffets mest normale effekt. Men risikoen er sikkert lidt som at få en sjælden noia på hash: det sker normalt ikke, men ... shit happens

Der er desværre eksempler på at folk er gået i panik på Ecstasy, og det giver jo normalt udslag i "flygt eller kæmp"-adfærd.