1) Hvor mange tog du?
Alt fra 5 - 30 piller. Typisk 20 piller.
2) Ca hvor længe gik der før du trippede MAX?
Normalt 1½ - 2 timer.
3) Hvordan oplevede du dit trip?
Umuligt at beskrive KORT. Jeg har oplevet alt fra alm. fuldhed til både nærdøds- og ud-af-kroppen- oplevelser.
Det mest almindelige dxm trip starter med en nærmest fulde-agtig tilstand, dog med større eufori.
Derefter en 'lettere' forvirret tilstand hvor perceptionsforstyrrelser optræder (på alm. dansk, sanseforstyrrelser - f.eks. afstands- balance- proprotions- fornemmelse), og hvor du ikke fatter en BRIK. Din tidsfornemmelse er ligesom dine andre sanser rodet sammen og du aner ikke om der er gået 5 min eller 2 timer. Desuden er din motorik bombet og du vælter stivbenet rundt, typisk er det umuligt at holde balancen uden at støtte sig til noget. Samtidig oplever du mindfuck og din indlevelse kan også være skærpet væsentligt.
Det sidste niveau på et - næsten - typisk dxm trip indebærer en (endnu) mere indelukket tilstand, hvor du ikke har kapacitet til at bearbejde de ydre sanseindtryk og hvor du nærmest ligger bevidstløs og vil opleve en tilstand af ego-død, du eksisterer ikke længere som en selvstændig person- eller bevidsthed - du vil føle dig som ét med evigheden. Du kan også føle dig som en ting, en anden person. Ellers vil denne tilstand også kunne minde meget om en drøm.
4) Indtog du andre stoffer, alkohol eller lægemidler?
Alkohol = forstærker virkningen. Gør trippet (endnu) mere uforudsigeligt.
Efedrin = 'fortrænger' virkningen. Du mærker ikke at du er på dxm.
Svampe = Spild, dxm vil dominere trippet.
5) Hvor længe varede dit trip?
Selve trippet varer omkring 5 - 6 timer. Med redosering kan trippet forlænges. Har aldrig prøvet over 26-30 timer og vil ikke gentage det! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] (læs e.v.t. min triprapport:
Dexofanpillens flugt ind under køleskabet )
6) Var det ikke fucking fedt? :P
Jo, desværre...ALT for godt...dxm har bundet mig på hænder og fødder. Jeg vil aldrig kunne udholde et liv uden dxm...
<~^@Hvad ville verden være uden DXM@^~>
Et sted med knapt så mange fristelser...og færre dillemmaer!!