Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 21:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Zakopane
Wazzz UP!!!!!!!!!!!!!

Lad mig lige høre jeres mening om stoffet: Dextromethorphan (DXM)(DEXOFON)

Hvis du har prøvet det, så fortæl lige:

1) Hvor mange tog du?

2) Ca hvor længe gik der før du trippede MAX?

3) Hvordan oplevede du dit trip?

4) Indtog du andre stoffer, alkohol eller lægemidler?

5) Hvor længe varede dit trip?

6) Var det ikke fucking fedt? :P

Nå jeg smutter igen. Hyg jer.

<~^@Hvad ville verden være uden DXM@^~>

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tak, EkstraBladet!

Site Admin

1) Hvor mange tog du?
ti

1½ time

Monster skod og metallisk. Mest ubehagelige ever!

Ja, LSD, svampe og lidt snade

5 timer

Nej, DXM er et lorte fattigmands ketamin uden lige. Det burde forbydes!

Et bedre sted

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
sådan KI - svar på tiltale [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Man bliver sq aldrig enig om det ene eller det andet når man snakker Dxm..! Sys helt klart det er et kewl drug!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Mine begrænsede erfaringer med DXM har ikke været positive. Jeg har aldrig taget en rigtigt dissociativ dosis, fordi jeg synes at de lave doser jeg har prøvet bare giver mig en irriterende form for påvirkning. Jeg har blot følt mig "ved siden af mig selv" på en halvmærkelig, og dog uinteressant måde. Jeg vurderede at højere doser nok bare ville være mere irriterende, og har ikke gidet at rode med det i lang tid.
Efter min mening er det et SØLLE drug, og tilmed ganske farligt; en ikke ubetydelig del af den danske befolkning har en nedsat evne til at nedbryde DXM, og en dosis som vil være sikker for andre, kan være livsfarlig for disse personer. Tilstanden kaldes CYP-2D6 defekt, og jeg mener at omkring 7% her i landet lider af det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
1) Hvor mange tog du?
startede med 10 gik senere op til 20

plejede og tage 1½ - 2 timer

i starten synes jeg det var meget fedt men lidt efter lidt indså jeg at det var rimelig skod og være skæv 3 dage i streg

i starten kun dxm, senere supplerede jeg med 4-6 hiv af noget godt hash

selve rus virkningen er enelig bare en forstærkning af eftervikningerne(Duh!) men det er eftervirkninger jeg husker bedst så:
6-7 timer varer selve "rusen" efter det begynder man at blive normal på en mærkelig skæv ved siden af måde dagen efter følte jeg mig for det meste ved siden af, disorienteret, en speciel nervøshed der går fra mild til en meget sygelig tilstand hvor nakke musklerne spændes og man går og ser meget spændt ud, og små hallucinotioner, man går i sin egen verden med en slags Ping-Pong tankegang, den tredje dag er det hele aftaget ret meget og man kan styre sine bevægelser igen, men er stadigvæk ved siden af sig selv, om aften havde jeg altid den samme følelse(og det var hver gang) som engang jeg var på vej hjem fra min farmor og kørte i taxa og så alle lysene fra husene osv. jeg kan ik have været meget gammel, dagen efter er jeg helt normal og genfødt med et nyt syn på verdenen det varer for det meste i et par dage

Jo og nej, når jeg tænker tilbage på alle de gange jeg har ligget og set skyer flyve imod mig fra loftet, tændstik mænd danse på mit knæ i takt til musikken, sole sprede sig, og prøve at klemme sig under sofaen fordi jeg troede panserne og en hel flok udlændinge var efter mig(ps. revnen under sofaen var højst 10 centimeter høj). Men ens krop føles ret klam, man sveder, bliver rød, ens pupiller vokser til dobbelt størrelse, ens pik skrymper til halv størrelse, mavepine, og den fucking klamme noia der for dig til at gå stiv benet med skulderne op over ørene, der er slet ikke det vær, selvom man får et par åbenbaringer(om sig selv man er utrolig indelukket, man kan sidde en flok på dexoer og ikke sige et ord til hinanden i timevis eller 15minutter for man hvad aldrig hvor lang tid der er gået, man mumler selvfølgelig lige lidt til sig selv, måske) der var fedt i et stykke tid, nu er det ik fedt, det fucker for meget med hjernen. slut.

Medlem

Geografisk sted: Danmark
1) Hvor mange tog du?
Alt fra 5 - 30 piller. Typisk 20 piller.

Normalt 1½ - 2 timer.

Umuligt at beskrive KORT. Jeg har oplevet alt fra alm. fuldhed til både nærdøds- og ud-af-kroppen- oplevelser.
Det mest almindelige dxm trip starter med en nærmest fulde-agtig tilstand, dog med større eufori.
Derefter en 'lettere' forvirret tilstand hvor perceptionsforstyrrelser optræder (på alm. dansk, sanseforstyrrelser - f.eks. afstands- balance- proprotions- fornemmelse), og hvor du ikke fatter en BRIK. Din tidsfornemmelse er ligesom dine andre sanser rodet sammen og du aner ikke om der er gået 5 min eller 2 timer. Desuden er din motorik bombet og du vælter stivbenet rundt, typisk er det umuligt at holde balancen uden at støtte sig til noget. Samtidig oplever du mindfuck og din indlevelse kan også være skærpet væsentligt.
Det sidste niveau på et - næsten - typisk dxm trip indebærer en (endnu) mere indelukket tilstand, hvor du ikke har kapacitet til at bearbejde de ydre sanseindtryk og hvor du nærmest ligger bevidstløs og vil opleve en tilstand af ego-død, du eksisterer ikke længere som en selvstændig person- eller bevidsthed - du vil føle dig som ét med evigheden. Du kan også føle dig som en ting, en anden person. Ellers vil denne tilstand også kunne minde meget om en drøm.

Alkohol = forstærker virkningen. Gør trippet (endnu) mere uforudsigeligt.
Efedrin = 'fortrænger' virkningen. Du mærker ikke at du er på dxm.
Svampe = Spild, dxm vil dominere trippet.

Selve trippet varer omkring 5 - 6 timer. Med redosering kan trippet forlænges. Har aldrig prøvet over 26-30 timer og vil ikke gentage det! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] (læs e.v.t. min triprapport: Dexofanpillens flugt ind under køleskabet )

Jo, desværre...ALT for godt...dxm har bundet mig på hænder og fødder. Jeg vil aldrig kunne udholde et liv uden dxm...

Et sted med knapt så mange fristelser...og færre dillemmaer!!

In our memories
Brugeravatar

Dark Sky - Hvad er det dog, der er så forbandet fedt ved DXM? Du er jo ikke den første, der har sagt det dér. Man bliver ikke glad, man får det ikke godt hverken fysisk eller psykisk, man oplever ikke noget spændende, man forlader virkeligheden på en trist måde. Hvad er det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
trods manglende erfaring med DXM vil jeg dog kunne sige at de gange i mit liv hvor jeg har følt mig mest 'ren' efter et trip har været efter mere negativt ladede trips, det negative gør for mig at jeg ikke bare lammer laleglad rundt. Men som oftest i stedet trænger noget dybere ind i mig selv, og får klargjort hvilke ting der feks. har værdi for mig i mit liv på nuværende tidspunkt.

hos mig sætter det ligesom tingene i et noget andet perspektiv.
Ikke at jeg ville vælge at tage eks. DXM ofte, men ind imellem er jeg faktisk lidt glad for at jeg får et slag over fingrene.

Insane psychedelia user!

Speedy, kender godt følelsen fra svampe, men DXM er simpelthen for dissociativt til at man kan få noget ud af det, skulle jeg mene.

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
1) Hvor mange tog du? 15-20

ca 1 time
3) Hvordan oplevede du dit trip? masse af engi jeg syndes man kan blive at danse og danse flar timer uden pause

4) Indtog du andre stoffer, alkohol eller lægemidler? skuller nomalt dem ned med 3-4 øl

noge timer
6) Var det ikke fucking fedt? :
det var sku fet nok [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Måske lidt offtopic:

Jeg have en ganske interessant trip sidste lørdag, på en ganske potent hashkage jeg selv havde lavet - Starten af aftenen gik forrygende, og vi (mig og 4 kammerater) fløj simpel hent rundt og hyggede os gevaldigt.
ca. 4 timer efter det var begyndt at virke, skulle jeg brække mig. og jeg fik det ubehageligt fysisk. så lagde jeg mig ned i en seng og begyndte at tænke, på nogle lidt triste ting (min x-kærtse som jeg savner meget) - og hver gang jeg så et billede for mig, som jeg ikke brød mig om, skulle jeg brække mig, og det var voldsomt befriende at ligge og brække sig hver gang. Det var som at få renset sjælen, og det behagede mig faktisk....

selvom jeg ikke havde det godt fysisk, og tankegangen var rimeligt negativt ladet, var jeg både under og efter trippet glad for at det skete. man skal bare huske at bearbejde oplevelsen ordenligt, så kan sådan noget kun være positivt (min erfaring indtil videre)
-over and out [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

PsyGoA ->>>

Det lader ikke til at dxm er dit favoritdrug, men vi har da heldigvis alle forskellige meninger, om stoffer som om alt andet her i verden...

På mig virker dxm lige omvendt af dét du beskriver - selvfølgelig kan oplevelsen svinge meget, men det har aldrig været som du beskriver det. Mon ikke bare vi reagerer forskelligt på dxm ?!

For mig lyder det som om det ikke er 'tilladt' at kunne lide dxm [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Er det du gerne ville undvære at jeg fortæller (nye) brugere af psychedelia.dk så positivt om dxm ??? I så fald synes jeg også at du lige skal tage det med at jeg også ADVARER mod dxm!!

Dark Sky

In our memories
Brugeravatar

DXM er farligt... man bliver nærmest suget ud af sig selv ved stører mængder, men kan man kontrolere trippet så er det vædigt interesant de muligheder som ligger i det.

Jeg havde f.eks. den mulighed at omforme hele det værelse jeg var i, som jeg ville, by will...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstår simpelthen ikke at så mange mennesker er ved at creme i bukserne når de hører ordet DXM.
Jeg syntes det er en kold mærklig rus.Men det er seføli kun min mening. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg tror virklig ikke det er sundt at tage de doser jeg læser om at nogen folk tager,faktisk hver uge. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Hvis man læser noget litteratur om emnet,synes jeg da ikke det lyder helt ufarligt?

Hvis det stod til mig skulle det reguleres skulle det!. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dark Sky:
PsyGoA ->>>

Det lader ikke til at dxm er dit favoritdrug, men vi har da heldigvis alle forskellige meninger, om stoffer som om alt andet her i verden...

På mig virker dxm lige omvendt af dét du beskriver - selvfølgelig kan oplevelsen svinge meget, men det har aldrig været som du beskriver det. Mon ikke bare vi reagerer forskelligt på dxm ?!

For mig lyder det som om det ikke er 'tilladt' at kunne lide dxm [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Er det du gerne ville undvære at jeg fortæller (nye) brugere af psychedelia.dk så positivt om dxm ??? I så fald synes jeg også at du lige skal tage det med at jeg også ADVARER mod dxm!!

Dark Sky
<HR></BLOCKQUOTE>

Vi må uden tvivl reagere anderledes på stoffet. Det har ikke noget at gøre med, at det ikke er tilladt at kunne lide det, men jeg bryder mig virkelig ikke om det. Jeg står bare uforstående over for, hvorfor nogen kan være så glad for det, det er såmænd det eneste. Jeg mente ikke andet med det.

Medlem

PsyGoa ->>
Ok, godt ord igen. Jeg følte bare det, du skrev, som et personligt angreb, deraf min reaktion. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dark Sky

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]