Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Mig og en ven prøvede at ryge på MDMA comedown. Vi fik absolut ingen virkning af hashen, og vi mærkede ikke nogen ændring i tilstanden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
weed er imo et must når det kommer til mdma... jeg synes at det er lækkert med et mere psykedelisk twist og at man er mere nede på jorden frem for at koge helt ud..

Jeg kan høre at du aldrig har prøvet at "feste" på mdma.

måske ikke ren mdma nej, men kiks jo... det har jeg i hvert fald gjort de første 10-15 gange... har både været i byen på det, eksperimenteret med sex og sidst men ikke mindst hygge aftner og kogeaftner... jeg bryder mig bare ikke om mdma hvis jeg ikke har hash, sådan er det bare.

men nu er jeg heller ikke typen der ligefrem er total stolt af at tage ecstasy, så ville rent faktisk ønske til en vis grænse at jeg lyver. men ville med have mere stolthed over mig hvis jeg kunne sige ren mdma.

og nu vil jeg ikke nævne piller, men har i alt taget 8 forskellige slags og ville nu undre mig utrolig meget hvis der ikke havde være mdxx i nogen af pillerne.

så alt i alt, tag og fuck hjem med den latterlige kommentar dit skvat.

Haha dine latterlige 9 årige kommentarer er til grin.

Mdma er et empathogen stimulant, dvs. med andre ord en "upper", aka "partydrug".

Når du skal i byen og have det sjovt, ryger du dig så også skæv og prøver at score pigerne med tjald stank og røde øjne på det hotte dansegulv?

Du er godt klar over at hash er en "downer" ik?. Dermed min hentydning og tvivl. :lol:

At du så vælger at blive så offensiv og kortsynet siger jo bare lidt om dig ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Mdma er et empathogen stimulant, dvs. med andre ord en "upper", aka "partydrug".

Fordi det er et parydrug, må man så ikke bruge det til andre lejligheder? Der er der ingen grund til at virke nedgørende, bare fordi han bruger stoffet på andre måder end dig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gæst skrev:
Resist skrev:

Fordi det er et parydrug, må man så ikke bruge det til andre lejligheder? Der er der ingen grund til at virke nedgørende, bare fordi han bruger stoffet på andre måder end dig.

Nedgjorde ham ikke. Spurgte blot/lavede en antagelse, af at han aldrig havde brugte mdma til "festlige lejligheder", hvorefter han kalder mig et skvat.

Læs før du poster.

Titel:
Medlem

Resist skrev:
Du er godt klar over at hash er en "downer" ik?.

Hash er ikke en downer...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
D|(@ skrev:
Resist skrev:

Joeh, det vil jeg nu også mene.

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
D|(@ skrev:
Resist skrev:

Skal vi vædde? Prøv at måle din puls før og efter du ryger, og se om hjerterytmen går ned.. :wink:

Titel:
Medlem

cannabis bliver oftest omtalt som en downer.. men altså ville ikke bruge det udtryk efter man har røget en god sativa skunk :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

D|(@ skrev:
Minimal skrev:
D|(@ skrev:
Resist skrev:

Skal vi vædde? Prøv at måle din puls før og efter du ryger, og se om hjerterytmen går ned.. :wink:

Det sløver sindet og kroppen. Og jeg tror alle herinde kan klassificere stereotypen af en daglig hasher.

Senest rettet af wEstzIde 05 sep 2007 21:21, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

D|(@ skrev:

Det vil jeg da skide på. :P Hash virker sløvende og søvnfremkaldende (udover at det er psykedelisk), så det er en downer i min verden.

Titel:
Medlem

Jaja, gider ikke spilde min tid med at diskutere med tåber.. Men faktum er at hash ikke er en downer.

wikipedia skrev:
While many drugs clearly fall into the category of either Stimulant, Depressant, Hallucinogen, or Antipsychotic, cannabis, containing both THC and CBD, exhibits a mix of all sections, leaning towards the Hallucinogen section due to THC being the primary constituent.

Og btw. så er downer et slang for depressant i den virkelige verden.. At det så ikke er det i jeres verden kan jo ikke være mit problem.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Flabet attitude at lægge for lige pludselig...

Lad være med at føle dig smart, fordi du kværner information på engelske sider, please.

Der er en rimelig generel opfattelse af, hvad der er ned, op og ud.

Desuden står der jo i den tekst fra wikipedia, at hash også falder under en downer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
D|(@ skrev:
Resist skrev:

Ja nej, på nogen folk har et en afslappende virkning.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

D|(@ skrev:
Jaja, gider ikke spilde min tid med at diskutere med tåber..

Tag dig sammen!

Som Minimal siger er der en velviden opfattelse af hvordan hash påvirker dig, både nu her samt de efterfølgende dage. Og det er absolut også at se på folks personligheder.

Hvem prøver du at narre?

Titel:
Medlem

Resist skrev:
D|(@ skrev:
Jaja, gider ikke spilde min tid med at diskutere med tåber..

Tag dig sammen!

Som Minimal siger er der en velviden opfattelse af hvordan hash påvirker dig, både nu her samt de efterfølgende dage. Og det er absolut også at se på folks personligheder.

Hvem prøver du at narre?

Jeg prøver ikke at narre nogen som helst, jeg prøver bare at banke ind i knolden på visse mennesker, at stoffer har flere veldefinerede kategorier, og at cannabis ikke entydigt passer ind under kategorien "downer". Jeg kender udemærket godt til virkningerne og eftervirkningerne, og ja man bliver "bonget" af det. Det er ikke nogen hemmelighed. Men det gør stadig ikke hash til en downer. Så tag dig selv sammen!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

D|(@ skrev:
Jeg prøver ikke at narre nogen som helst, jeg prøver bare at banke ind i knolden på visse mennesker, at stoffer har flere veldefinerede kategorier, og at cannabis ikke entydigt passer ind under kategorien "downer". Jeg kender udemærket godt til virkningerne og eftervirkningerne, og ja man bliver "bonget" af det. Det er ikke nogen hemmelighed. Men det gør stadig ikke hash til en downer. Så tag dig selv sammen!

Jeg vil prøve at ignorere, at du skaber dig åndssvagt, og så bare holde det konkret.

Du sagde, at hash ikke var en downer, og det passer ikke. Hash er bare ikke KUN en downer. Så hvad flipper du egentlig ud over?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Fis nu ud og knep nogle fluer gutter :roll:

Jeg synes hashens virkning er meget subtil på mdma, men den er stadig god. Det kan tage rastløsheden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hash er ikke en downer :!:

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Jeg vil prøve at ignorere, at du skaber dig åndssvagt, og så bare holde det konkret.

Du sagde, at hash ikke var en downer, og det passer ikke. Hash er bare ikke KUN en downer. Så hvad flipper du egentlig ud over?

Jeg skaber mig ikke åndssvagt, jeg taler bare tilbage i samme toneleje som jeg bliver talt til. Jeg bed mærke i at hash blev klassificeret som downer, og det kan man gøre hvis man har lyst, men det mener jeg ikke er rigtigt. At du så vil skide på hvad jeg mener, gør jo ikke lige frem at jeg har lyst til at tale pænt til dig vel?

Det her er i øvrigt totalt off-topic, og jeg synes vi skal afslute den her duískussion da den ingen steder fører.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

D|(@ skrev:
Jeg skaber mig ikke åndssvagt, jeg taler bare tilbage i samme toneleje som jeg bliver talt til. Jeg bed mærke i at hash blev klassificeret som downer, og det kan man gøre hvis man har lyst, men det mener jeg ikke er rigtigt. At du så vil skide på hvad jeg mener, gør jo ikke lige frem at jeg har lyst til at tale pænt til dig vel?

Det her er i øvrigt totalt off-topic, og jeg synes vi skal afslute den her duískussion da den ingen steder fører.

Lagde du mærke til min smiley? :P At have et "grimt" sprog er sgu ikke det samme som at kalde folk for tåber osv. Prøv lige at slappe af engang.

Mange mennesker synes, hash er en downer. I vil så gerne melde jer ud. Det er fair nok. Men I har ikke mere ret end nogen andre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]