waggafnipsen skrev:
Resist skrev:
waggafnipsen skrev:
weed er imo et must når det kommer til mdma... jeg synes at det er lækkert med et mere psykedelisk twist og at man er mere nede på jorden frem for at koge helt ud..
Jeg kan høre at du aldrig har prøvet at "feste" på mdma.
måske ikke ren mdma nej, men kiks jo... det har jeg i hvert fald gjort de første 10-15 gange... har både været i byen på det, eksperimenteret med sex og sidst men ikke mindst hygge aftner og kogeaftner... jeg bryder mig bare ikke om mdma hvis jeg ikke har hash, sådan er det bare.
men nu er jeg heller ikke typen der ligefrem er total stolt af at tage ecstasy, så ville rent faktisk ønske til en vis grænse at jeg lyver. men ville med have mere stolthed over mig hvis jeg kunne sige ren mdma.
og nu vil jeg ikke nævne piller, men har i alt taget 8 forskellige slags og ville nu undre mig utrolig meget hvis der ikke havde være mdxx i nogen af pillerne.
så alt i alt, tag og fuck hjem med den latterlige kommentar dit skvat.
Haha dine latterlige 9 årige kommentarer er til grin.
Mdma er et empathogen stimulant, dvs. med andre ord en "upper", aka "partydrug".
Når du skal i byen og have det sjovt, ryger du dig så også skæv og prøver at score pigerne med tjald stank og røde øjne på det hotte dansegulv?
Du er godt klar over at hash er en "downer" ik?. Dermed min hentydning og tvivl.
At du så vælger at blive så offensiv og kortsynet siger jo bare lidt om dig