Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey Folkens!
Jeg har huset for mig selv i en weekend nu her, og har snakket med et par rigtige gode kammerater om at prøve Salvia. Jeg har ingen erfaring med psykedeliske stoffer på nogen måde, har dog siddet og researchet en del her på sitet. Det lyder som en enestående oplevelse at dykke ind i sit eget sind. Vil det være en god ide at starte med Salvia? eller ville svampe måske være bedre? Kom glad med jeres råd om setting, mængde osv

Best Regards
Jim Daggerthuggert

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Svampe vil klart være bedre at starte med, da Slvia D. skulle være en næsten grotesk oplevelse, selv for dem der har en del erfaring med psykedelika, så jeg tror ikke der er nogen der lige vil anbefale det som et stof der er velegnet til begyndere.

Titel:
Dedikeret medlem

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=20203 - så sparer du dig selv for lidt mundhug...

Jeg ville umiddelbart sige svampe, lsa eller 2cb selvom jeg ikke har prøvet sidstnævnte.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Ikke godt at starte med. Til den setting du beskrive med venner og weekend passer svampe meget bedre. Svampe kan være meget socialt og oplevelsen kan deles. Med Salvia er der ingen fælles ramme og det er noget nært umuligt at udveksle oplevelsen med andre.

Men hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så har i allerede anskaffet jer salvia og i kan jo ikke lade være vel ? :-)

Råd om settings og doser kan i finde mange steder, mit råd vil være at gå til planten med størst mulig grad af respekt og afklaring. Dvs. ingen alkohol, ingen hujende venner omkring bongen, lav belysning, stilhed og grounding. Hav evt. et spøgsmål med eller formuler for jer selv hvorfor i vil i kontakt med salvias verden. Sally bliver sur hvis man fjoller rundt i hendes have.

(og lige som en god film skal ses i biografen skal Salvia tygges og ikke ryges)

Titel:
Junior medlem

Tak for de hurtige svar!
Der kommer en triprapport her engang i løbet af de næste par uger. Om det bliver med svampe eller salvia må vi se til 8)
Endnu engang, tak for de hurtige svar

Best Regards
Jim Daggerthuggert

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Synes klart du skulle prøve svampe istedet!

Alle dem jeg kender som har prøvet savlia har haft ubehaglige oplevelser. selvom set & setting var i orden.

har faktisk aldrig hørt noget godt om salvia?! :roll:

Titel:
Medlem

Det vigtigste er, at du kender dig selv. Det er svært at give råd om, hvad for et stof, det er bedst at starte med. Det afhænger af, hvad du er for én. Bare fordi de fleste herinde er startet med svampe osv og så har avanceret til salvia, er der ingen garanti for, at det er en specielt god idé. Og hvad sker der lige for en taber, der anbefaler 2c-b uden at have prøvet det selv? Jeez... Nogle gange skal man s'gu bare springe ud i det. Jeg prøvede salvia før svampe og det virkede fint for mig.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
4-yen : salvia er bare sådan er surrealistisk oplevelse man ikke kan forholde sig til. og virkningen er så kortvarig og forvirrende at en førstegangs bruger tit bliver skræmt, forvirret og bange når vedkommende indtager salvia. dels pga den hurtige comeup. faktisk er den vel og mærke på mellem 20sek-1min ¨før du er på peak næsten. det går fandme stærkt. meget ubehageligt efter min mening. salvia er også mere HER HAR DU NOGET SOM DU IKKE KAN FORHOLDE DIG TIL MENS DET SPINDER I SPIRALER. OG FRU SALVIA SIDDER OG KIGGER PÅ IMENS:
mens svampe giver mere NØØJ HVAD ER DET, DET BEVÆGER SIG. NØJ JEG HAVDE OS ENGANG EN LILLEKANIN, BARE ÆRGELIGT AT DIN HÆNGER PÅ HOVED. Agtigt. ??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
harnz skrev:

Er det den generelle holdning herinde?

Titel:
Dedikeret medlem

4-Yen: Det var da for helvede bare et generelt råd jeg gav, hvis du tænkte dig lidt om kunne det være du kunne lade være med at kalde folk tabere uden grundlag. Udover det er jeg sådan set enig i hvad du skriver.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
harnz skrev:

Er det den generelle holdning herinde?

Titel:
Psychedelia Sponsor

ja

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]