Trehalose skrev:
Kredes skrev:
Ja jeg føler trang, men jeg tror nu ikke jeg ville gå helt amok hvis jeg ikke fik noget.
Hvor lang tid har du røget? .. vil du stoppe permanent?
Jeg røg første gang som 14 eller 15 årig, men jeg har røget meget on/off siden. Mit hverdagsbongmisbrug startede for 4-5 måneder siden, men det helt afskyelige misbrug, hvor man slammer hoveder fra man står op af sengen til man falder ned i den igen, startede for 2-3 måneder siden.
Nej, jeg vil ikke stoppe permanent, men jeg vil lægge bongen på hylden i et godt stykke tid, og holde mig til en joint i ny og næ i stedet. Men jeg begynder heller ikke på joints igen før jeg er kommet helt ovenpå.
Er igang med dag 3 i mit rygestop nu

Jeg har stortset lige gjort det samme, smidt min bong ud, også bare holdt mig væk fra alle med røg. Jeg blev først rigtig afhængig her i ferien, fordi jeg røg konstant, der er omkring kun 3-4 dage i denne ferie hvor jeg har været "normal"

Problemet for mig var, ay jeg vednede mig til at være skæv, så jeg lige pludsleig sagtens kunne være skæv mens min mor var der, hun kunne intet se eller mærke på mig, fordi jeg havde vændet mig så meget til det.
Jeg kunne mærke det ved at jeg blev rastløs når jeg ikke var skæv, og havde meget svært ved at sove. Men det er let at komme af med, efter 3-4 dage, så er det intet problem synes jeg. Jeg røg nok 10-20 bonghoveder i døgnet, alle om aftenen, fordi jeg først stod op ved 18-tiden, man bliver meget sløv, når ,am først begynder at kunne suge.