Jeg må nok egentlig også tilskrive mig Levoses bekymring omkring den vejledning man møder, når man begynder at eksperimentere med methylon. Jeg har gennem længere tid selv brugt det ved lejligheder, hvor jeg syntes det var berettiget at give den et ekstra skub bagi.
Jeg har, trods latterliggørelse fra bl.a. dig winta, holdt mig til en maximum dosis på 185mg, da det er hvad jeg synes er maximalt af hvad der er rentabelt at indtage på en aften, dette er uden redosering, da jeg ikke tror på at prøve at presse det sidste ud af en oplevelse, men stille mig tilfreds med, hvad jeg har fået allerede. Dog blev jeg i starten af mit forbrug ofte vejledt til at tage både mere, men ikke mindst også lige så store redoseringer. Den næst største dosis jeg har været på, var faktisk den første, hvor netop du winta doserede for mig.
Da jeg så skulle kører studenterkørsel vælger jeg selv, at denne gang skal der virkelig gang i den, og jeg glemmer for en stund mine strengeforholdsregler med dette stof, og tager raskvæk omkring 700mg over to dage. Her føler jeg så, at jeg for alvor mærker, at dine continuelle lovprisninger og glædeshistorie omkring dette stof ikke holder stik, da jeg på 3 dagen, hvor jeg ikke har taget noget, virkelig kan mærke, at dette ikke har været uden konsekvenser. Specielt mit hovede er meget medtaget og jeg har svært ved at sætte noget som helst sammen, og få selv de mest elementære ting til at give mening. Man kan så argumentere for det faktum, at jeg drak alkohol samtidige var medskyldig i, at jeg havde det så skidt, men jeg føler ikke rigtigt, at min tilstand den følgende dag kan sammenligne med tømmermænd, da jeg ingen af de samme symptomer, som jeg normalt oplever når jeg har tømmermænd, var at mærke på tredjedagen.
Min pointe, hvilken nok indtil nu er svær at følge, er, at de evige lovprisninger om, at man ingen skade tager, i hvert fald ikke i forhold til alkohol, ikke helt holder stik. Og det gør mig så nervøs, at du har den holdning, at man på ingen måde muligt kan tage skade af methylon. Specielt når du på stribevis, overtaler folk til at prøve det, og uden at tøve et sekund stiller garant for, at man sagtens kan tage en dosis af både 300 og 500 mg, som førstegangsbruger. Og hold dig for øje, at jeg her kun tager højde for, de ting jeg selv har kunne mærke på min egen krop og hjerne, og ikke har nogen ide om, hvor megen skade jeg har taget, da, som Dr. Phibes nævner, nogle af skaderne ikke umiddelbart er mulige at mærke på kroppen dagen efter.
Jeg skriver ikke dette indlæg, hvilket du nok vil opfatte det som, som et angreb, provokation eller anden fornærmning (denne diskussion lader til at være fyldt med dem allerede), men tværtimod som en headsup og en bøn til dig om at begynde at tænke dig om med din promovering, og ikke mindst begynde at tage et ansvar for den udbreddelse af stoffet, som du nu engang står for. Jeg synes specielt du skal ligge vægt på at mange faktisk betragter dig, som en ekspert på dette område, selvom din title i mine øjne nok mere er en joke end en kompetance garant.
/edit - Jeg har rettet de tonsvis af stave og grammatikfejl jeg selv kunne finde, jeg undskylder for det ringe sprog.
Senest rettet af Bergthora 23 aug 2007 18:04, rettet i alt 2 gange.
|