Hej andreas
Da jeg prøvede salvia røg jeg hvad der svarer til et gennemsnitsbonghovede for en garvet bongryger. Det er ikke stærkt. synes ikke at det kradsede i hverken hals eller lunger.
Jeg røg det bare rent. Den dose jeg fik var i hvertfald rigeligt for mig. Kom ind i en meget skræmmende verden. Så hvordan livet var opbygget.
Jeg er glad for jeg prøvede det, men skal ALDRIG EVER NEVER prøve det igen. Det var simpelthen for SYGT et trip. Men selvfølgelig- Nogen kan tåle det og andre kan ikk. Jeg var vidst en af dem som ikk ku.
Jeg troede ikke at man ku blive så fucked af noget i denne verden.
Det går simpelthen så stærkt. Det ene sekund var jeg normal og det næste var jeg fuldstændig langt inde i mit eget sind.
Det er vigtigt at der sidder en hos dig, som ikk har røget det samtidig med dig, for der ska sq være en til at ta fat i dig og holde øje med dig. Og bliv for guds skyld hjemme-du aner overhovedet ikk hva du foretager dig i de 5 minutter hvor du er max blæst. Du kan ikk huske så meget af hva du har oplevet på trippet. Jeg har meget svært ved at forklare det som jeg oplevede. Er bare glad for det kun stod på i 5 minutter. men det føltes som om det strækte sig over flere timer. Hvis du prøver det, vil jeg ønske dig et super trip

og husk for alt i verden- sørg for der er en til at ta hånd om dig mens du tripper. skriv til mig når du har prøvet det og se om du kan forklarer hva du oplevede. Ta og hold papir og kuglepind klar så du kan nedskrive dine oplevelser på trippet så snart det er ovre. Trippet er nemlig lynhurtigt glemt bagefter. Kunne godt tænke mig at høre om andres trip, da jeg ikk rigtig kender nogen selv som har prøvet det.
Mvh.