Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
@Andreas:
Du siger at du gerne vil prøve Salvia D. fordi rusen er så kortvarig. Jeg har ikke selv prøvet det, men fra hvad jeg hører, så er tidsfornemmelse prkatisk taget ikke-eksisterende, og sekunder kan strækkes til timer.
Under de forhold er det jo sådan set ligemeget hvos kort trippet er, hvis du ikke længere har et fast begreb om hvad tid i det hele taget er.
Jeg tror du skal holde dig fra psykedelika et godt stykke tid endnu, for det er virkelig ikke legetøj!!!
Jeg håber ikke du tager dette som et personligt angreb, for det er det på ingen måde. Det er et velmenende råd og jeg håber du vil tage alle disse indlæg til seriøs efterretning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
jeg har prøvet bhwr 2 gange, og synes det er langt mere fornuftigt at starte lavt som nævt.
gør dig selv en tjeneste og søg SALVIA på YOUTUBE, og der er nogle skræmme eksempler som jeg blev rimelig rystet over!!
men det er jo dit valg, hvis du vælger at prøve salvia, verdens formentlig hårdeste psykedelika, så sæt dig ind i alle faktorene for et godt trip, men start hellere lavt.
peace :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Som jeg ville skrive i går, tiden går uendeligt langsomt. Mit første trip på salvia, en lille bitte dose skød mig rigtig langt ud. Da jeg landede igen troede jeg jeg havde trippet i flere timer. Tog grueligt fejl, det var kun 5 min.

Jeg vil 100% hellere blive fanget i et 10 timers badtrip på LSA end 1 time på salvia!

Hvis du absolut vil prøve salvia så start lavt og prøv det nogle gange hvor du hæver dosen.

IMO er de første gange på et stof ikke de bedste. Der er selvf. undtagelser, men tit skal man lige finde den rigtige dose og vænne sig til rusen. Prøv med 0,125g 5x første gang uden vand i bongen og med en stormlighter. Se hvad det er for noget, og øg dosen hvis du har lyst til det

Tænk på at mange herinde har mange års erfaring indenfor psykedelika, så de ved hvad de snakker om! Det er ikke legetøj, men skal bruges fornuftigt, og fornuftigt er ikke at tage en grande dosis af noget som ingen kan forudsige hvordan kommer til at virke på dig. Kan slet ikke se hvorfor du frygter er badtrip på svampe, mens salvia er fin-fin?

Titel:
Medlem

mit råd til dig er ligesom alle de andres.. har godt nok ik prøvet salvia, men psykedeliske stoffer er ikke noget man skal lege med, og hvis det er fordi man vil afskræmmes ved et badtrip for aldrig at gøre det igen, burde man slet ikke tage det !

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Hej andreas :lol:

Da jeg prøvede salvia røg jeg hvad der svarer til et gennemsnitsbonghovede for en garvet bongryger. Det er ikke stærkt. synes ikke at det kradsede i hverken hals eller lunger.
Jeg røg det bare rent. Den dose jeg fik var i hvertfald rigeligt for mig. Kom ind i en meget skræmmende verden. Så hvordan livet var opbygget.
Jeg er glad for jeg prøvede det, men skal ALDRIG EVER NEVER prøve det igen. Det var simpelthen for SYGT et trip. Men selvfølgelig- Nogen kan tåle det og andre kan ikk. Jeg var vidst en af dem som ikk ku.
Jeg troede ikke at man ku blive så fucked af noget i denne verden.
Det går simpelthen så stærkt. Det ene sekund var jeg normal og det næste var jeg fuldstændig langt inde i mit eget sind.
Det er vigtigt at der sidder en hos dig, som ikk har røget det samtidig med dig, for der ska sq være en til at ta fat i dig og holde øje med dig. Og bliv for guds skyld hjemme-du aner overhovedet ikk hva du foretager dig i de 5 minutter hvor du er max blæst. Du kan ikk huske så meget af hva du har oplevet på trippet. Jeg har meget svært ved at forklare det som jeg oplevede. Er bare glad for det kun stod på i 5 minutter. men det føltes som om det strækte sig over flere timer. Hvis du prøver det, vil jeg ønske dig et super trip :D og husk for alt i verden- sørg for der er en til at ta hånd om dig mens du tripper. skriv til mig når du har prøvet det og se om du kan forklarer hva du oplevede. Ta og hold papir og kuglepind klar så du kan nedskrive dine oplevelser på trippet så snart det er ovre. Trippet er nemlig lynhurtigt glemt bagefter. Kunne godt tænke mig at høre om andres trip, da jeg ikk rigtig kender nogen selv som har prøvet det.

Mvh.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Andreas du har misforstået alt omkring psykedeliske stoffer, sådan lyder det virkelig for mig. Dette er ikke ment som et bedrevidende vrissent svar, jeg tror virkelig bare ikke du har forstået hvad omfanget af det er.

Mange har svaret at det ikke er legetøj. Det er fuldstændig korrekt, men det virker virkelig som om at det skal skæres ud i bitte små stykker før du ligger overmodigheden på hylden og lytter lidt efter. Salvia er ikke ligesom en gyserfilm, du kan ikke bare slukke for den, og det værste der kan ske er ikke bare at du kan få et mareridt. Det virker på mig som om at du ikke tager det mere alvorligt end det. Du kan få varrige psykiske mén resten af dit liv.

Du har prøvet at ryge hash, det er ligegyldigt, tro ikke det er nær det samme.

Svampe, som flere andre foreslår, prøv det. Og nej sgu da ikke en kæmpe dosis. Det du ikke har forstået er at det er så specielt og så langt ude det man kan opleve at selv små doser svampe fører dig et sted hen du ikke kan forestille dig, det tror du at du kan, men det kan man altså ikke før man har prøvet det på egen krop.

Nu håber jeg sgu du lytter til alle de indlæg der er kommet. Du har henvendt dig på en HR side og derfor har du bare at lytte til de fornuftige råd folk har brugt tid på at skrive.

Jeg er ikke en sur gammel stodder, jeg prøver bare at hjælpe dig, og no offence men det virker som om at du ikke lytter hvis man kører den venlige tone.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
ps. ps. ps. andreas

Jeg vil ikk råde dig til at æde for mange svampe. Jeg drak for meget svampe te engang, hvilket endte med at jeg gik i kramper med fråde om munden. Jeg glemte simpelthen at trække vejret. Indtager du alt for mange svampe får du mega bad trip på og det kan sq ødelægge resten af dit liv. :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Hør her.. psychedelia kan også hænge ved efter et trip!! hvis du får et badtrip på salvia kan du have det psykisk dårligt i flere måneder / år.. :!: :!: :!:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

psychedelics ændre dig for altid! man bliver aldrig helt den samme igen som man var før!..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
likenoother skrev:
psychedelics ændre dig for altid! man bliver aldrig helt den samme igen som man var før!..

endnu en grund til at holde sig til det få gange...

man bliver simpelthen for mærkelig hvis man misbruger det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
waggafnipsen skrev:
likenoother skrev:

endnu en grund til at holde sig til det få gange...

man bliver simpelthen for mærkelig hvis man misbruger det.

ja så er alkohol og alle andre stoffer sq bedre.. ved ikke om du har lagt mærke til hvor normale alkoholikere er? du ved dem der som sidder på bænken og kommer med kommentare?

eller hørt om hvor normale personer med et tidligere amfetaminmisbrug er? altså dem der som snakker lidt med sig selv?

eller dem der som har taget for meget kokain? som også snakker med sig selv?

eller dem der som har misbrugt lightergas og slet ikke snakker fordi er er nærmest hjernedøde?

eller dem der som har misbrugt benzodiazepiner, og bare er DYBT underlige.

eller dem der som har været ude for hårde psykiske situatione, krige, incest osv - som heller ikke er helt sunde psykiske hvis de ikke har kunne tage det?

eller dem der som... osv osv.

- ingen grund til at misbruge psychedelika... men jeg ser nu ikke meget grund til "kun" at gøre det meget få gange..

Titel:
Psychedelia Sponsor

likenoother skrev:
Hør her.. psychedelia kan også hænge ved efter et trip!! hvis du får et badtrip på salvia kan du have det psykisk dårligt i flere måneder / år.. :!: :!: :!:

Det kan være skræmmende ja, men der er vist næppe nogen dokumentation for det du skriver om psykiske men af Salvia, der varer måneder og år.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

harnz: Nej har ingen dokumentation for det. snakker bare ud fra egne oplevelser. Jeg har engang oplevet en ubehalig sitioation på syre, hvor jeg fik det virkelig skummelt over en som snakkede til mig.

kendte ham ikke, men han begyndte og spørge mig om jeg ville hjem til ham en dag og "hænge ud".. fik det SÅ UNDERLIGT. jeg sagde bare "jaja, det kan vi godt finde ud af" fordi jeg ikke ville gøre ham ked af det. blev helt flov inden i, svært at forklare.. men ubehagligt at skulle lyve på syre..

kunne mærke i måneder efter havde jeg svært ved fx. at kigge folk i øjnene..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]