Jeg kan stort set ikke rigtigt mærke mine methylon ture dagen efter, men drikker jeg er det pludselig en helt anden sag, jeg kan sågar få små nedture så, og i hvert fald få det ret dårligt og ikke have lyst til noget, og det er også ved små mængder alkohol, behøves ikke engang være så jeg rigtigt kan mærke alkoholen om aftenen.
Om det er helt det samme med mdma, det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har testet det nok, kunne godt tro det var meget det samme, og har da også oplevet lidt derhen af de gange jeg har prøvet det.
HamDenSeje skrev:
Tit, dagen efter en tur på kiks/MDMA kan musklerne i min krop godt være lidt underlige når jeg ligger helt stille. For eksempel når jeg skal sove aftenen efter, spænder musklerne sådan at f.eks benet spjætter. Hvis i forstår hvad jeg mener. Det er ikke noget ubehageligt, men det er da lidt underligt. Det kan godt ske 1 gang hver 2. minut eller deromkring.
Vil tro det med musklerne er et helt alm. tegn på at du har haft spændt musklerne lidt rigeligt. (overdoserig??) Det gør man jo når man tripper, så spænder man i musklerne uden at tænke over det, og det kan f.eks. også nemt give en god gang kæbe smerte dagen efter. (jo større dose, jo være)
Jeg har oplevet det samme med spjættene natten efter store mængder methylon, og har lidt tænkt at det er fordi man stadig tripper en smule i underbevidstheden, eller at musklerne bare har vænnet sig lidt til at køre deres eget løb.