Hmmm røg i med alle 3 ben i går. Havde ellers holdt mit rygestop, men kunne ikke lade være med at ryge noget virkelig godt marok i går. Det duftede alt alt for godt. Dumme dumme mig

Min HPPD sprang op igen efter at være blevet meget bedre de sidste par dage. Finno nok, det kunne jeg regne ud. Men her til morgen og nu, har jeg ikke kunnet fokusere odentligt på objekter længere væk end 2m
Fx. kan jeg ikke se folks øjne på 7-10m afstand. Kun to mørkere pletter.
På 10m afstand kan jeg ikke skelne mund, næse og øjne fra hinanden.
Ser halv-dobbelt og utydeligt, samt tekst ser ud som om der er en streg midt i ordene samt at alle de normale HPPD-effekter er der.
Nu havde jeg lige vænnet mig til at se verden på en normal måde igen.
Hvad tror i det kan skyldes? Har en god efterkoger på, så jeg er jo påvirket af THC'en stadigvæk. Jeg troede bare ikke det ville komme tilbage så kraftigt... Men hvorfor kan jeg ikke fokusere? Det er ligesom hvis man fokuserer en meter foran objekter sammen med følelsen at der sidder noget foran øjnene. Kender i ikke følelsen af at i kan "se" en øjenvippe eller lign. der sidder lige midt i synsfeltet, men man kan ikke se håret? Samme følelse.
Jeg er ikke interesseret i at høre om at jeg skal stoppe med at ryge eller lign. da jeg er holdt op, jeg er bare nysgerrig overfor hvad fanden det kan være? Er lidt irriterende at jeg ikke kan læse teksten her på psy i opløsningen 1680x1050 uden at koncetrere mig gevaldigt
Ligner lidt den utydelighed der kommer ved meskalintrips. Lige pt. har jeg flere visuelle effekter ved dagslys end 25g peruvian torch, og jeg har ikke indtaget andet end kaffe i dag