Psyko skrev:
Det er virkelig fedt, når man begynder at kunne føre længerevarende samtaler med folk fra andre lande, og ikke bare bestille en øl på en engelsk pub.
Du har helt ret, fortryder virkelig at jeg ikke gjorde mere ud af engelsk i folkeskolen (ok de første 50% af engelsk havde vi en skizo lærer, ikke det bedste grundlag)
Arbejder til dagligt med folk fra hele verden nu, og jeg er virkelig ked af at jeg ikke blev bedre end jeg gjorde.
Engelske film blev dog min redning, nu læser jeg overhovedet aldrig undertekster, og kan forstå næsten alt. Det kniber bare med at tale det grammatisk korrekt, men øvelse gør mester
Ellers drøn ind på Staden, 90% af mine samtaler derinde med andre har været på engelsk. Der er vildt mange fede mennesker fra europa derinde. Skide hamrende hyggeligt. Næsten ligesom at tage på ferie til et andet land. De fleste er godt inde i sagerne omkring Kbh., Christiania, Ungdomshuset og så videre, så det er nemt at komme til at snakke med folk over en joint eller to. Prøv det!
Specielt de frække norske tøser. 3 dage i træk, 3 stk.

Hmmm... Nu fik jeg helt lyst til at køre på Staden, kom ind og ryg en joint, sidder nok ovenpå nemoland om ½ time.