Her på det sidste har jeg haft lyst til at
fucking skrige!Grunden til det er, at jeg er så pisse træt af stoffer sådan set..
Jeg synes ikke folk snakker om andet, specielt i byen..
Og jeg er bare træt af alt omkring stoffer:
- "Jeg-var-så-fucking-blæst-på-amf"-idioterne
- "La'-vær-med-at-ta'-streger,-mand,-jeg-har-været-langt-ude-bla-bla"-helligrøvene
- Det faktum, at rygter bliver til sandhed efter, at de er blevet fortalt videre et par gange.
- Træt af, at man aldrig rigtig kan holde op, fordi folk overalt altid har noget.
- Træt af folk der ser stoffer som hele
min identitet.
- Og folk der ser stoffer som hele
deres identitet.
- Sur over
14-årige piger ringer og spørger om "jeg ikk' kan skaffe amf, for de skal altså heelt vildt meget bare ha' noget" (hva' tror de selv - men hva' tror de selv?)
- Hader folk som tror det er sejt at ha' haft et misbrug og bralrer op om det hver gang lejligheden byder sig (for det meste også de der 14-årige "langt ude"-tøser [og en måned med pot/hash gør dig ikke til super-ex-narkoman])
- Hader, at jeg møder så mange pisse underlige mennesker i miljøet (psykose-tilfælde / sinke-brian-typer og
LØGNERE!- At man ikke bare kan sidde nogle gutter og chille uden stoffer/røg/øl og så alle synes, at der "mangler noget".
- At jeg også selv, synes der mangler noget.
- At det efterhånden er blevet ganske normalt at høre orderne: "Han var blæst på coke/E/amf".
- At høre de ord i forbindelse med 14-15-årige! (Slap da lige af, stoffer findes sgu også i det omfang, når du engang rent faktisk er blevet gammel nok til at styre det).
- At alle "kan skaffe alt, mand".
- At ovenstående aldrig passer.
- Den ældre del af befolkningen nærmest tror, at der kun findes én slags narko og det er "STOFFER!" (Tak Ekstra Bladet).
- At folk synes, det er underligt hvis man siger "nej tak" til at ryge eller ta' en streg.
- At folk altid tror, jeg er blæst/stiv/skæv, eller lige har været.
- At man ikke kan være ubeskriveligt fuld i byen, uden
straks at blive anklaget for at være "langt væk på stoffer".
- Den måde kokain er blevet en "se-mig-hallåå åå-se-hvor-rig-jeg-er"-ting på linje med D&G, Gucci, LV og hvad fanden det ellers hedder, blandt de yngste teenagere, og de derfor næsten sender kæde-SMS'er rundt efter indtag (alle har sgu da råd til at dele et gram coke med fire andre)
- At folk ikke undersøger tingene og læser om dem, inden de stopper dem i sig.
- Folk der ser op til andre, fordi de ta'r stoffer.
- Folk der ser ned på andre, fordi de ta'r stoffer.
- Den måde, amfetamin er blevet "den nye hash", forstået på den måde, at det er noget de fleste unge har prøvet, som hash var før i tiden.
- At selvom jeg er så træt af alt det pis, så bliver jeg ved med at køre i det spor jeg er så træt af.
Jeg tror sgu, jeg kunne blive ved med at rante hele natten.. Men vil jo heller ikk' lyde som en bitter person

hehe..
Men kender I det?
Har I også bare "fået nok" af alt hvad der kommer med stoffer?