Som inkarneret malk fan igennem lang tid må jeg sige at malk er hvad man gør det til. Lad være med at fortæl hvad teksterne betyder TAK

Der er ikke noget entydigt svar for mig at se - det er i hvert fald derfor jeg stadig kan holde ud af sætte dem på. Udover, selvfølgelig, de sprøde produktioner af anders brixen/tue track/track72/Dr. Robot. Kan man lide farver, barndommen og i det hele taget det infantile univers derfra så er malk som udgangspunkt anbefalelsesværdigt.
Jeg kan blive ved med at lukke bræk ud, men ønsker egentligt ikke - for min egen skyld - at sætte dem i bås. Like it or not. For nogle er det måske for flydende - minder dem måske om åndssnobberne i dansktimerne, hvem ved?
Der findes meget fedt rap fra DK, men for mit eget vedkommende skal vi nogle år tilbage. 90'erne er en guldgruppe - folk har nævt det hele tror jeg. Da der (undskyld) stadig var kød på de gamle drenge. Næsten alt var nyt og rapperne havde til tider selv svært ved at skjule deres begejstring.
Det jeg egentligt siger er, at alle de store drenge som alle kender i dag har startet et sted. Det er for mig her guldet er. Men det er nok mest en smag jeg har udviklet.. Derfor har jeg lidt svært ved at anbefale noget specifikt. Jeg følger ikke rigtigt med på hiphopscenen mere, så de ting jeg sætter pris på selv er vel, dybest set, noget gammelt lort. Men hvad man ikke ved kan man ikke have ondt af
På den anden side er det vel ganske typisk at det er i starten hvor grupperne/kunstnerne ligger mest lidenskab i. Sådan lyder det i hvert fald oftest. Men selvf kan lidt personlig udvikling og skillz pynte på det. SÅ altså, altså: kunstnernes første udgivelser, demoer og andet shit.
Malk de koijn og alt hvad der følger med. De drenge er geniale. Specielt prods (udtales pråds) typisk lavet på en tospolet båndoptager. Primitive, infantile tekster. Men damn de har sjæl. Det er en fryd at høre marni mands (tues bror) og rough'n'tuffs (tue t) og venners barndom lagt ned på bånd. Det er bare ikke til at opdrive
Klart dér .. ikke helt vildt fedt - men happy er det.
Hvid sjokolade
Suspekt
Stilen R Profilen (Ruller, tænder og rundtsender dem. Andet giver jeg ikke så meget for)
Ol' Dirty Bastard, nigga.. Prøv at hør hvad han kunne!
Lovage (Mike Patton goes hiphop)
DJ Cars10s Mixtapes
http://www.djcarsten.dk - der kan man høre nogle små snips. tættere kan jeg ikke bringe jer på den ægte vare..

nu gider jeg ikke vride min hjerne mere..