waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:
waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:
@Badblindboy:
Hehe... Jeg bliver
ikke politiker, bare rolig.
Og jeg har skam været igennem den anti-autoritære 'hærge-smadre'-fase, den har bare aldrig rettet mod privatpersoner, men derimod systemet, om man så må sige.
Men jeg sætter stor pris på din omsorg og bekymring for mit helbred, det køler på en varm dag

uanset hva, så rammer den uskyldige mennesker... om så det er systemet eller ej, der vil altid være ofre...
Jeg synes da der er en vis forskel på om jeg lader mine indestængte aggressioner gå ud over en offentlig bygning(fx) eller et privat hjem.
hvorfor... alle der betaler skat komme til at bøde for din handling og lad os sige du f.eks. har lavet graff på en bygning... det er da osse trælst for dem der har lavet selve bygningen at du ødelægger noget som de har lagt tid og kræfter i.. som sagt uanset hva så er der ofre....
men så når systemet skal lægge penge i det du har ødelagt så går det endnu en gang ud over andre.. det kan f.eks. være skoler/ungesteder der ikke lige kan få det de måske trængte til da de skal finde pengene et sted..
Det offentlige er vi alle med til at betale, men hvis man smadrer en privat ejendom kan man risikere at få en hel familie ned med nakken, også selvom det bare var hensigten at "baldre et par ruder".
Folk's ting skal man ikke røre.
Hvis man SKAL røre noget, så lad det være noget vi alle kan være med til at betale for, i fæølleskab, eller ens eget

Lad forhelvede være med at ødelægge en hel families økonomi, fordi du skal igennem din hærge-smadre-ødelægge og råbe dumme ting af folk-teenageperiode.