Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 06:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
DeHades skrev:
@Badblindboy:
Hehe... Jeg bliver ikke politiker, bare rolig.
Og jeg har skam været igennem den anti-autoritære 'hærge-smadre'-fase, den har bare aldrig rettet mod privatpersoner, men derimod systemet, om man så må sige.
Men jeg sætter stor pris på din omsorg og bekymring for mit helbred, det køler på en varm dag :wink:

uanset hva, så rammer den uskyldige mennesker... om så det er systemet eller ej, der vil altid være ofre...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Jeg er meget glad for, at høre at du har det godt og ja det meget varmt .

Fred på jorden det er hvad jeg ønsker mig til min fødselsdag og til jul, men vil de gi mig det nej.
Nå fred være med det. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:
@Badblindboy:
Og jeg har skam været igennem den anti-autoritære 'hærge-smadre'-fase, den har bare aldrig rettet mod privatpersoner, men derimod systemet, om man så må sige.
Men jeg sætter stor pris på din omsorg og bekymring for mit helbred, det køler på en varm dag :wink:

uanset hva, så rammer den uskyldige mennesker... om så det er systemet eller ej, der vil altid være ofre...

Jeg synes da der er en vis forskel på om jeg lader mine indestængte aggressioner gå ud over en offentlig bygning(fx) eller et privat hjem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:
@Badblindboy:

Jeg synes da der er en vis forskel på om jeg lader mine indestængte aggressioner gå ud over en offentlig bygning(fx) eller et privat hjem.

hvorfor... alle der betaler skat komme til at bøde for din handling og lad os sige du f.eks. har lavet graff på en bygning... det er da osse trælst for dem der har lavet selve bygningen at du ødelægger noget som de har lagt tid og kræfter i.. som sagt uanset hva så er der ofre....

men så når systemet skal lægge penge i det du har ødelagt så går det endnu en gang ud over andre.. det kan f.eks. være skoler/ungesteder der ikke lige kan få det de måske trængte til da de skal finde pengene et sted..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:
waggafnipsen skrev:
DeHades skrev:
@Badblindboy:

hvorfor... alle der betaler skat komme til at bøde for din handling og lad os sige du f.eks. har lavet graff på en bygning... det er da osse trælst for dem der har lavet selve bygningen at du ødelægger noget som de har lagt tid og kræfter i.. som sagt uanset hva så er der ofre....

men så når systemet skal lægge penge i det du har ødelagt så går det endnu en gang ud over andre.. det kan f.eks. være skoler/ungesteder der ikke lige kan få det de måske trængte til da de skal finde pengene et sted..

Det offentlige er vi alle med til at betale, men hvis man smadrer en privat ejendom kan man risikere at få en hel familie ned med nakken, også selvom det bare var hensigten at "baldre et par ruder".
Folk's ting skal man ikke røre.
Hvis man SKAL røre noget, så lad det være noget vi alle kan være med til at betale for, i fæølleskab, eller ens eget ;)
Lad forhelvede være med at ødelægge en hel families økonomi, fordi du skal igennem din hærge-smadre-ødelægge og råbe dumme ting af folk-teenageperiode.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Polle pot skrev:
ahhh!!! hallå!!! NU synes jeg i strammer rebet!!! prøv lige at ta jer sammen!!!

I har måske aldrig selv lavet et eller andet mærkeligt, i en brændert??

SOM OM!!!

Jo da, jeg har blandt andet, lige jaget en flok unge mennesker, kun bevæbnet med en pind :roll:

Men i kan alle være rolige, mængden af mærkværdigheder, udført i en brandert er ligefrem propertional, med den stigende alder :!: :lol:

Hilsen Flimmer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

jamen kan man ikke have det sjovt nu om dage uden at ødelægge ting...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Du skulle have taget en omvendt kasket på, sat bukserne ned uder røven og så ellers have kastet sten efter dem og råbt "Fuuuuck jer man! I skal FANME ikke røre de biler JEG vil tjekke!"
Men nu vidste du jo ikke at de kom fra Kokkedal på forhånd..

Ps: læg pisprøver rundt om bilerne for præventiv effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]