grineren. Ham i den lyseblå mødte jeg, til trods for at jeg brændte mødet af. Skulle ind (kbh) at hæve penge samme dag - og det bliver jeg nødt til at gøre inde i en bank.. Så jeg nåede ikke tilbage, andet end > en time forsinket. Hyene kunne ikke hjælpe mig, eftersom thrideye (

) først havde tænkt sig at komme senere. Var han med havde jeg været der, det er jeg sikker på. Men hey, fik fyldt lageret op med 6 poser skunk
Og så slap jeg ellers for at folk nassede på mit opium..
På den anden side er jeg glad for at jeg ikke kom.
Og hvis ham i den lyseblå tribaltrøje nu undrer sig over hvem jeg mon er, så kan jeg oplyse han stod og skreg "vi skal ha noget coke!" kl. fucking 6 om morgenen, lige udenfor den grønne presenning, der lå over ham og hans kompaners lejr - som jeg også var inde i. Grunden til jeg ved det, er at mit telt var klods op af. Rullede en flot skunk kæp op på jer, kids, med noget af jeres hash i oven i købet, som jeg til sidst måtte sidde og ryge alene. Kæft jeg blev skuffet man
Men helt i orden humor da idioten overfor svenskerne ved siden af udbrød "Ryger i ganja?" + fagter der aftegnede en konisk form i mundvigen.
Trentemøller (tak for trancen

), Justice (den største overraskelse - fuck det var geil), Red hot (så lækker er forsangeren fanme heller ikke - styr dit uskyldighedsflip og spil noget fra bare 5 år tilbage, tak), Beastie boys (fuck avisens anmeldelse - jeg var blæst på ecstasy), the who (et suspence af 50årige headbangende fædre - men interessant)
Booty Colougne, Gadens historie af per v drengen og suspekt fik jeg aldrig set..
Ps: undskyld Petter og stonez. Føler jeg skylder jer noget, eftersom jeg har lagt op til at jeg skulle komme og nasse på jeres narko. I kan sende lidt med posten eller give mig noget en anden gang.