Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 14:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
MethylOle skrev:

Tiesto .. Øv hvor var det tamt og blødt og rosenrødt. Shit hvor jeg hader alt det der dreamtrance i dur. Alt for blødt og poppet til mig, men sjovt nok at se ham. Gik da også lidt amok til lethal industry og flight 643, men alt i alt var jeg lidt skuffet. Fedt nok setup ellers med pult og lys osv.

Mærkligt. Jeg var desværre så uheldig at ligge mig syg lige op til Tiesto, efter en middagslur med fødderne ude af teltet. Men det jeg hørte fra de andre folk i camp F&L, fyrede han den ordentlig af. Nogle af dem jeg havde med ned og høre ham på hjemmebane i Arnhem, mente endda de klart ville have foretrukket Roskilde, frem for koncerten i Holland. Så kan man sku lære at lade være med at være for doven til at tage gummirøjserne af når man skal ta sig en lur.

Men det er jo klart, hvis du ikke er til den bløde side af Trance, kan det være en hård omgang at komme igennem. Fortryder nu stadig den lur!!

Noget helt andet. Var der andre end min lejr der formod at lave jordfed i år på trods af mudderet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
grineren. Ham i den lyseblå mødte jeg, til trods for at jeg brændte mødet af. Skulle ind (kbh) at hæve penge samme dag - og det bliver jeg nødt til at gøre inde i en bank.. Så jeg nåede ikke tilbage, andet end > en time forsinket. Hyene kunne ikke hjælpe mig, eftersom thrideye ( :roll: ) først havde tænkt sig at komme senere. Var han med havde jeg været der, det er jeg sikker på. Men hey, fik fyldt lageret op med 6 poser skunk :P
Og så slap jeg ellers for at folk nassede på mit opium..

På den anden side er jeg glad for at jeg ikke kom.

Og hvis ham i den lyseblå tribaltrøje nu undrer sig over hvem jeg mon er, så kan jeg oplyse han stod og skreg "vi skal ha noget coke!" kl. fucking 6 om morgenen, lige udenfor den grønne presenning, der lå over ham og hans kompaners lejr - som jeg også var inde i. Grunden til jeg ved det, er at mit telt var klods op af. Rullede en flot skunk kæp op på jer, kids, med noget af jeres hash i oven i købet, som jeg til sidst måtte sidde og ryge alene. Kæft jeg blev skuffet man 8)

Men helt i orden humor da idioten overfor svenskerne ved siden af udbrød "Ryger i ganja?" + fagter der aftegnede en konisk form i mundvigen.

Trentemøller (tak for trancen 8) ), Justice (den største overraskelse - fuck det var geil), Red hot (så lækker er forsangeren fanme heller ikke - styr dit uskyldighedsflip og spil noget fra bare 5 år tilbage, tak), Beastie boys (fuck avisens anmeldelse - jeg var blæst på ecstasy), the who (et suspence af 50årige headbangende fædre - men interessant)

Booty Colougne, Gadens historie af per v drengen og suspekt fik jeg aldrig set..

Ps: undskyld Petter og stonez. Føler jeg skylder jer noget, eftersom jeg har lagt op til at jeg skulle komme og nasse på jeres narko. I kan sende lidt med posten eller give mig noget en anden gang.

Titel:
Medlem

hey det er mig der sidder ved siden af petter og mini på det andet billed.. men jo det var lidt komisk inden vi fandt ud af af vi stod li overfor hinanden, og fremøddet var da heller ikk til at prale af.. men FO SATAN jeg blev basket og høj af stemmningen der kom efter regnvejret. kommer igen næste år.. med et lidt større skilt..

PS. mangler stadig billederne fra Jago

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Yo Nar, grineren at løbe ind i jer som sædvanligt, og tak for hjælpen iøvrigt :wink:
Jeg synes sgu Tiesto var lige blødt nok for mine sarte ører, men det var da ok. Selvfølgelig kunne de andre li det, F&L lejren er jo også den største happydance lejr, haha.. :lol:
Det gaas, du ka ta det....

hvor væk var du Marok, hehe? Render rundt og ser syner... :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Haha, MaroK. Det eneste du skal føle at du skylder mig noget for, er IKKE at komme til Psy-møde. Dog er det din skyld alene at jeg havde mig 3 g. GHB med hjem, da jeg havde planlagt at give dig 2. dose ;)
Du har ikke været den eneste der har skreget efter coke, været blæst til Beastie Boys, og misset Booty Cologne og Per V. Den vogn hoppede jeg med på.
Det der med ingen der nassede på dit opium, det kan umuligt passe, jeg så RHCP's forsanger....

Til gengæld må jeg sige dig at Suspekt leverede den næstfedeste koncert på hele Roskilde, så det var fandme nedtur for alle dem der ikke fik set dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
ser sgu ingen syner :) jeg sov i N og der havde lala fanme også camp, basta :) I må ikke gøre det der ved mig, jeg er skrøbelig.

itEd: Petter hvor ser du at jeg skriger? - Jeg er en savlende coke hore der kommer krybende.

PS: Jeg hørte et fint lille tip på roskilde om at jeg skal købe amf i stedet for coke, da jeg så kan cutte det 1:10 og få kåwg. Så kan i fanme alle sammen rende mig med jeres bitre priser - jeg har råd til mere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
MethylOle skrev:
Yo Nar, grineren at løbe ind i jer som sædvanligt, og tak for hjælpen iøvrigt :wink:
Jeg synes sgu Tiesto var lige blødt nok for mine sarte ører, men det var da ok. Selvfølgelig kunne de andre li det, F&L lejren er jo også den største happydance lejr, haha.. :lol:
Det gaas, du ka ta det....

Har jeg nogensinde benægtet det?? :D Men næste år er det slut med Fear N Loathing på Roskilde. Fra 2008 hedder vi Johny Johny Depp Camp, selvfølgelig med besøg fra Fear N Loathing tema en enkelt aften 8)

Men han har jo også mange gode film at byde på:) Er glad for jeg ikke skuffede dig, ej heller i år.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Winta skrev:
http://www.bevarfildeling.dk/show.php?mappe=Roskilde

Så var der lidt billeder, sku ikke meget det blev til, men var vidst lidt fucked haha :D

Billede

HÆHÆ Lelandia som man kender ham..

Jeg er ked af ikke at kunne være der, jeg kom ALT for sent ud efter billetter.. :(

En anden gang..

Titel: Til Winta
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Hey.. jeg kiggede lige på det link du satte der ved billedet af ham med jointen osv.. og der var nogle billeder af folk der sad med nogle sæbeboble maskiner ude foran deres telt.. er det ikke nede ved S enden? fordi jeg er ret sikker på det var LIGE der ved siden af mit telt stod! :D haha.. det telt med det grønne overslag på var lige ved siden af.. man kan se mit røde/blå telt i baggrunden på 2 billeder eller noget.. boede i inde i den lejr der med boblerne udenfor?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Winta skrev:

Så var der lidt billeder, sku ikke meget det blev til, men var vidst lidt fucked haha :D

Billede

Har fået smidt flere billeder op nu :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lækre billeder, Winta, det får sgu en til at længes efter festivallen :)
Hvem er ham gutten med Borat g-strengen??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Det er Levose

Titel:
Dedikeret medlem

MethylOle skrev:
Det er Levose

True? Og er en Borat g-streng, den grønne der sidder godt oppe i bollerne?

Er det her mine MDMA-øjne Winta? Jago tog vidst et billede som nogle stykker sad og lavede Ilmer-slapfingeren til under mødet. Har bare ikke selv billedet eller er klar over om han har sendt til dig...

Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

den der "guderne com" lejr var LIGE ved siden af min man.. hva sker der?? er det nogen af jeres? :) det var fedt i havde det skildt oppe jeg brugte det som retning til min lejr ret ofte! :D

Titel:
Methylon Connoisseur

Delysid skrev:
den der "guderne com" lejr var LIGE ved siden af min man.. hva sker der?? er det nogen af jeres? :) det var fedt i havde det skildt oppe jeg brugte det som retning til min lejr ret ofte! :D

Det var min, så skulle du da have kigget ind :D:D

Ved ikke helt helt hvem har borat g-strengsdrengen var :S Men fuck han var fesen :D

Og de øjne der er en af mine venner HELT fucked up på methylon og mdma, han var helt væk :D Sjovt med så små popiller :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det er så lamt :P ville bare så gerne møde folk fra psy.dk og så ender man bare LIGE ved siden af dem og opdager intet :D haha..
Men kunne i ikke lugte tjalden i luften fra vores lejr?
haha

Titel:
Methylon Connoisseur

Delysid skrev:
det er så lamt :P ville bare så gerne møde folk fra psy.dk og så ender man bare LIGE ved siden af dem og opdager intet :D haha..
Men kunne i ikke lugte tjalden i luften fra vores lejr?
haha

Næh, men undrer vi har jo haft vores egen duft :P

Undrer mig faktisk lidt vi intet har opdaget til hinanden :D

Vi rendte rundt i store orange t-shirts med den her tekst på:

Billede

Men de virkede hat, folk troede vi var vagter :/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hva sker der? det var jo den jeg kiggede efter i en halv time da vi skulle mødes ved broen??? kæft hvor er det bare træls.. jeg ville bare gerne møde jer alle sammen man! haha men det må sku blive næste år.. seriøst.. det er bare for rådden... vi lå KLODS op og ned af hinanden.. kunne sagtens se jeres telt fra vores lejr.. vi havde en hvid pavalion med masser af tape på.. den var bag jer.. altså lidt mere mod S tårnet :P hehe...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]